Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eli kilon lisäpainon kanssa painat 50kg, vai teet 50kg:n lisäpainoilla 6 toistoa?

Ei tuossa mun mielestä mitään väärinymmärryksen mahdollisuutta oo :eek: . 50 kilon lisäpainoilla 6 toistoa.

Ei tuossa mun mielestä mitään väärinymmärryksen mahdollisuutta oo :eek: . 50 kilon lisäpainoilla 6 toistoa.

JOS ei halua olla ymmärtäväinen ja keskittää ajatukset vain vituralleen kirjoitettuun viestiin sen voi ymmärtää väärin.

..mutta JOS haluaa ihan aikuisten oikeasti tajuta mitä kirjottaja tarkottaa niin ei sekään tuota tuskaa.

Ahaa, nyt kun oikein KAHDELLA mulkosilmällä siristäen katsoin niin siinä oli tosiaan pieni lipsahdus, kg ja kilo peräkkäin. JOS oikeasti haluaa ns. kyrpä otsassa lukea näitä niin sillon tuo on väärin kirjoitettu.

Mua pikku hiljaa alkaa ihmetyttää, että miks täällä jostain ravintoasioista pyydetään niin HELVETISTI perusteluja ja käydään hirvee väittely, mutta sitten kun joku pikku ronnie ja muut alle 18v tyypit vetelee maasta 200kg 1v treenillä ja penkkaa tietenkin yli sen 100kg sarjoina vielä, niin porukka vetelee " ootpas voimakas " " oot hullu " . Ettekö viitsi kyseenalaistaan tollasia SUPERIHMEITÄ ( ja kun noita superihmeitä näkee salilla, niin tekniikka perseestä, massaa vähän, kaverit auttaa jo heti ekasta toistosta lähtien ) vai mikä tää juttu on? Ai niin, täähän on naturaalien treenipainot - thread, ei tänne kukaan mitää paskaa kirjota / roinaajat ei varsinkaan. Vähän maalaisjärkeä tai edes epäröintiä, en minä ainakaan kaikkee usko heti kun joku jossain netissä kirjottelee. Mää satun sitten olemaan joku aivan paskapersegeenimutantti, kun puolentoista vuoden ahkeralla treenillä ( sitä ennen takana epäjohdonmukaista treenausta ) olen saanut sarjapainot penkissä 50kg ---> 80kg. sitten kun nää seiskaluokkalaiset ( oletteko nähneet niitä vähään aikaan, itse ihmettelen kaiken aikaa, miten olenkin voinut olla noin ipana silloin, vaikka itse luuli olevansa jo iso poika ) vetäsee vuodessa penkin sarjapainot sinne 110kg, niin alkaa jo kuulostaa paskapuheelta + huomion kerjäämiseltä.

avautuminen, OTTakAA KANtAa?P!?!?!!!!11111

Noniin, otetaas sitten kantaa.
En oikein tajunnu tota ravinnon rinnastamista koviin alle 15-vuotiaisiin junnuihin, mutta kyllä mun mielestä näitä kovimpia tuloksia kyseenalaistetaan aika helvetisti.
Jos 15-vuotias penkkaa satkun niin heti vaaditaan kuvia/videomatskua. Oikeesti se 15-vuotiaan 100kg:n pena ei oo mitenkään älyttömän ihmeellinen asia (vaikka just sun yläasteella kukaan ei oliskaan back in the days penkannu 90 kiloo enempää :eek:), varsinkaan jos reeni, syöminen ja geenit on kohillaan.

Se, että sä et ole 1½ vuoden reenitaustalla päässyt satasen sarjapainoihin penassa kertoo joko siitä että sun reeni/ruokailu on pielessä tai todennäköisemmin sun perintötekijöistä tms.

E. Tottakai jotkut kusettaakin tuloksiaan/tekee paskalla tekniikalla, mutta ite en lähtis epäilemään jokasta alle 18-vuotiasta, joka mavettaa 200 kiloa.

Toi rispektin ja huomion kerjääminen alkaa sillä, et sanotaan, että ollaan treenattu se 4kk (vaikka takana olisi useita vuosia treeniä). Toisena tulee natukortti (vaikka olis kuuri tai toinenki alla). Ja sitten kun salilla kattelee junnujen treenejä, nii usein se on aika räpiköimistä ja pyristelyä.

Mä tiedän tyyppejä, jotka pystyy päin naamaa kusettaa ties mitä. Netissä toi homma hoituu vielä helpommin. Täällä on varmasti vahvoja kavereita, mutta kun täällä joka toinen 15v. kyykkää sen 150 (huom. SYVÄKYYKKY), nii sillon voi jo sylkästä maahan ja todeta, että joopajoo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä tätä thrediä lukiessa tulee mieleen että kyllä sitä on pieni ja heikko :rolleyes: Yhdessäkään thredissä ei ole niin paljoo paskaa kuten tässä thredissä on :D Mutta kiva tätä on lukea ja nauraa noille mielikuvitus tuloksille :hyper:

:piis:

Mua pikku hiljaa alkaa ihmetyttää, että miks täällä jostain ravintoasioista pyydetään niin HELVETISTI perusteluja ja käydään hirvee väittely, mutta sitten kun joku pikku ronnie ja muut alle 18v tyypit vetelee maasta 200kg 1v treenillä ja penkkaa tietenkin yli sen 100kg sarjoina vielä, niin porukka vetelee " ootpas voimakas " " oot hullu " .

Eikos se ole normaalilla logiikalla perusteltavissa? Eli ravintopuolella kun vaitellaan, on selvaa mista vaitellaan -mika ikina onkaan proteiinin muoto, rasvan laatu tai lisaravinteen hinta. Jokainen (well, usea taman palstan lukija ainakin) myos kayttaa naita tuotteita, jolloin asia koskee hyvin montaa ja ainakin itse yritan paasta ns. taydellisyyteen omassa ravinnonsaannissa, taten niita threadeja tulee luettuakin ja moni niihin kokee tarpeelliseksi vastata.

Sitten kun vertaat tuota vaittelya jonkin pikku jannun yskaisemaan *nousi mavessa ihan vitunvitunVITUN paljon* niin... so fuckin' what? Et voi valttamatta tietaa fuulaako joku vai ei, ja vaikka fuulaisi -eihan tasta touhusta (vastaamisesta) kukaan mitaan liksaa kisko kuitenkaan. Jos jonkun psyyke perusteettomalla itsensa kehumisella paranee, niin hyva juttu. Ei hairitse mun paivaa sitten yhtaan.

Asiaan: Oma treeni johtaa hitaasti, mutta varmasti, tuloksiin. Pistetaan nama nyt palstalle, niin pystyy joskus myohemmin vertaamaan (harjoituspaivakirjaa kun en pida).

Hauiskaanto kp:lla istuen tasatahtiin -25kg x4
Vipunostot kp:lla seisten -14kg x7
Penkkipunnnnerrus -105kg x4
Ranskis mutkatangolla -55kg x5

Koipia treenataan, mutta viime loppusyksyn maratonista toipuminen on yha kesken. Eli nailla rimppakintuilla taytyy tehda viela paaaaljon hommia, ennen kuin kehtaa sanoa mita nostetaan :rolleyes:

Olen noin 15 v ja 2 v salia takana ja tälläset sarjapainot yleensä riippu mitä hommaan massaa vai voima jne...

-Penkki 3x2 80kg
-Maastaveto 110kg teen yleensä 3x3 sarjat.
-ja kyykky 100kg 5x2 sarjaa.. noissa penkki maxim on 100kg ja mave 150kg ja kyykkyä en oo tohtinu kokeilla..

Olen noin 15 v ja 2 v salia takana ja tälläset sarjapainot yleensä riippu mitä hommaan massaa vai voima jne...

-Penkki 3x2 80kg
-ja kyykky 100kg 5x2 sarjaa.. noissa penkki maxim on 100kg ja mave 150kg ja kyykkyä en oo tohtinu kokeilla..

Ja joku vielä tulee pistämään keskusteluun kipinää trollaamalla :rolleyes:

-Penkki 3x2 80kg

Onpa ihmeelliset sarjapainot maksimeihin nähden:jahas: .

Zone-sarja -42%
KSENA: Ehkä sinä sitten vain et ole niin lahjakas / treenaat huonosti / syöt päin persettä / et panosta lihashuoltoon.

100kg penkki ei vielä kuitenkaan niin kuningasta ihmisestä tee :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom