Mua pikku hiljaa alkaa ihmetyttää, että miks täällä jostain ravintoasioista pyydetään niin HELVETISTI perusteluja ja käydään hirvee väittely, mutta sitten kun joku pikku ronnie ja muut alle 18v tyypit vetelee maasta 200kg 1v treenillä ja penkkaa tietenkin yli sen 100kg sarjoina vielä, niin porukka vetelee " ootpas voimakas " " oot hullu " .
Eikos se ole normaalilla logiikalla perusteltavissa? Eli ravintopuolella kun vaitellaan, on selvaa mista vaitellaan -mika ikina onkaan proteiinin muoto, rasvan laatu tai lisaravinteen hinta. Jokainen (well, usea taman palstan lukija ainakin) myos kayttaa naita tuotteita, jolloin asia koskee hyvin montaa ja ainakin itse yritan paasta ns. taydellisyyteen omassa ravinnonsaannissa, taten niita threadeja tulee luettuakin ja moni niihin kokee tarpeelliseksi vastata.
Sitten kun vertaat tuota vaittelya jonkin pikku jannun yskaisemaan *nousi mavessa ihan vitunvitunVITUN paljon* niin... so fuckin' what? Et voi valttamatta tietaa fuulaako joku vai ei, ja vaikka fuulaisi -eihan tasta touhusta (vastaamisesta) kukaan mitaan liksaa kisko kuitenkaan. Jos jonkun psyyke perusteettomalla itsensa kehumisella paranee, niin hyva juttu. Ei hairitse mun paivaa sitten yhtaan.
Asiaan: Oma treeni johtaa hitaasti, mutta varmasti, tuloksiin. Pistetaan nama nyt palstalle, niin pystyy joskus myohemmin vertaamaan (harjoituspaivakirjaa kun en pida).
Hauiskaanto kp:lla istuen tasatahtiin -25kg x4
Vipunostot kp:lla seisten -14kg x7
Penkkipunnnnerrus -105kg x4
Ranskis mutkatangolla -55kg x5
Koipia treenataan, mutta viime loppusyksyn maratonista toipuminen on yha kesken. Eli nailla rimppakintuilla taytyy tehda viela paaaaljon hommia, ennen kuin kehtaa sanoa mita nostetaan