Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sama prässi salilla kun Executionerin kuvassa. Meiän salilla siihen on joku piirtänyt viivan johon asti laskee mukavasti selän mutkalle taipumatta. :)

Kai siinä jo muuten vähän poweria jaloissa pitänee olla jos meinaa tappiin laskea yli 500kg:n raudoilla sarjaa? (en minä). Tuli vaan mieleen tuosta painokeskustelusta ja vedätyksestä. :D

:D Aika legendaarista

Muistan tapauksen meijän salilta: Ryhmä poikia (noin 14-16v) saapuu sisään. Ekaksi kaikki kokeilevat penkki enkat. Painot pyörivät siinä 40-60kg niiku tavallisesti tollasilla kavereilla. Sitten seuraavaksi ryhmä menee jalkaprässin luo. Pienin kavereista nykäsee noin 300kg 5cm liikkeellä. Tänän jälkeen tulee se kohta mikä itseäni hieman hymyilytti :) Poika nousee prässistä samanlainen ilme naamalla kuin Razadella oli viime olympialaisissa. Vitun ylimielinen hymy, ja tokasee jotain "salee periny nää vahvat reidet mun faijalta.."

Mitä vittua :D Miten jengillä voi olla ego noin päin vittua? Voisko joku selittää tän mulle?

Ryhmä poikia (noin 14-16v) selittää aika paljon.
Bodaajan faija näyttää olevan aikamoinen kynis ja amatööri viel kaiken lisäksi. :D

Sori jos sun egos nyt murenee, mutta kuka tahansa ala-asteelainen tyttöki tyrkkää jalkaprässissä 360 kiloa laitteesta riippumatta.

Mua alkaa vituttaa ku ei enää tiiä mikä on läpällä sanottu ja mikä ei :D Meinasin tähänki jo laittaa jotain epäilevää..

number_one oli kai niillä hauistreenit vielä lopuksi alaselkäheijareilla?

Saattoi hyvin ollakkin :rock: :D

Mutta jotenki toi että sä et oo ikinä käyny salilla, ja kaikissa muissa liikkeissä oot ihan perus jannu, niin mitä helvettiä :curs: Miten sä sit samantien uskot että oot mestari kun kiloja on paljon. Ja kas kummaa, sun kaikilla kavereillakin on :rolleyes: Johtopäätös a) sun kaikki kaveritkin omistaa hirveet jalat, b) ööö liikkeessä puhutaan hieman eri painoista kuin esim penkissä :evil:

Ps. sä ei ole Isoarska83 :lol2:

Ps2. ainii, tuli yks toinen tarina mieleen ;)

Yks vanha koris kaveri ihmetteli kun ei pomppunouse, vaikka suhteellinen voima on omasta mielestä kovalla tasolla (elopaino 115kg / jalkaprässistä puolesta välistä 310kg) :thumbs:

Joo no eipä tossa mitään, kuka vaan saa uskoa mitä haluu ja ei ego murene... ja kukas se "kuittaaja" oli, nii vierekkäin istutaan joo, ja unohin mainita lisäks että kolmas kaveri istuu mun kaverin sylissä ;)
Mut sitten asiaan... kysymys 1) miks muka on epänormaalit sarjapainot 200kg+ (mahottomuus?)?? 2) paljon laite "tiputtaa" levypainojen massaa kerta se kulkee kiskoilla? 3) mikä ihme tuo on että 300kg+?? nää kysymykset on ihan ei vittuilua ja ihan puhtaasti haluun vaan kysyä

Kumpikos tää on? Kimmo vai bodaajan faija?

http://www.youtube.com/watch?v=1d3AxvKCH7U

TrueMan sanoi:
1) miks muka on epänormaalit sarjapainot 200kg+ (mahottomuus?)?? 2) paljon laite "tiputtaa" levypainojen massaa kerta se kulkee kiskoilla? 3) mikä ihme tuo on että 300kg+?? nää kysymykset on ihan ei vittuilua ja ihan puhtaasti haluun vaan kysyä
Ei oo mikään ihme, eikä mahdottomuus, vaan ennemminkin normaalia mikäli on ikinä yhtään jalkoja reenannut. Sen takia jätkiltä lähti tossa aiemmin mopo käsistä.

Pointtina, että ei kannata vertailla prässituloksia toisiin prässeihin (painoista riippumatta) tai kyykkyihin, koska on mahdotonta sanoa, miten suuri osa erosta johtuu itse prässin rakenteesta & (tekniikasta) ja mikä esim. keskivartalon heikkoudesta(vertailut kyykkyyn).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuo egoaminen tuntuu joillakin olevan puntilla käymisessäkin etusijalla. Ei se että nostaa puhtaasti ja tyylillä sen 300 Kg prässistä vaan se että vetään sen 3 cm liikkeellä ja sitten ollaan jo maailman omistaja. :D Tämmösiä näkee usein.

Hauskimpia ovat ne teiniiässä olevat "huippubodarit" eli ~14 vuotiaat, jotka tulee salille, saman tien penkkiin se Mahtava 60 Kg tankoon, kaverin avustuksella ykkönen kerran ylös ja sit lähetään menee. Todella huvittavaa touhua :lol2:

No mutta nyt ei ihan paskanjauhannaksi mene tämä juttu niin jotain omia painoja: Maximeista ei ole tietoa kaikissa Ja säännöllinen treenaus viimenen puol vuotta 4 krt viikossa.

Penkki: ~80 Kg
Prässi: ~200 Kg
Kyykky: ~100 Kg

Nii ja en oo "teini" ja en egoile panoilla tai jollain raudoilla... tässähän esitettiin kysymys ja vastasin siihen.... ensinnäkin treeni kavereista olen heikompi kuin monet ja ei todellakaan ole vara prassailla jollain noilla massoilla mitä kerroin...

Kumpikos tää on? Kimmo vai bodaajan faija?

http://www.youtube.com/watch?v=1d3AxvKCH7U

Ei oo mikään ihme, eikä mahdottomuus, vaan ennemminkin normaalia mikäli on ikinä yhtään jalkoja reenannut. Sen takia jätkiltä lähti tossa aiemmin mopo käsistä.

Pointtina, että ei kannata vertailla prässituloksia toisiin prässeihin (painoista riippumatta) tai kyykkyihin, koska on mahdotonta sanoa, miten suuri osa erosta johtuu itse prässin rakenteesta & (tekniikasta) ja mikä esim. keskivartalon heikkoudesta(vertailut kyykkyyn).

No näinhä se on viittaan nyt nimenomaan tohon jälkimmäiseen juttuun... mutta ihmetyttää vaan kun eka reply tulee, nii kerrotaan että se on mahottomuus ja ei pidä paikkaansa...:( tästä lähtien laitankin vain ne edellisten jannujen kertomat liikkeet ja omat painot nii pysyy nää jutut asiallisina näemmä :thumbs:

Hauskimpia ovat ne teiniiässä olevat "huippubodarit" eli ~14 vuotiaat, jotka tulee salille, saman tien penkkiin se Mahtava 60 Kg tankoon, kaverin avustuksella ykkönen kerran ylös ja sit lähetään menee. Todella huvittavaa touhua :lol2:

Totta saa salilla naurun aihetta

ihmetyttää vaan kun eka reply tulee, nii kerrotaan että se on mahottomuus ja ei pidä paikkaansa

Korjaan sen verran, että tämä oli eka reply:

Minkälainen prässi kyseessä? Onko kyykkytuloksesta mitään tietoa?

Aika asialliselta vaikuttaa.

Ja tästähän se kaikki lähti:

TrueMan sanoi:
Tämä kyseinen tulos on vedetty kaverin kans eli jos ajattelet tämän olevan :anssi: niin erehdyt...

Joo totta puhut ^^ mut taitaa mennä jo pilkun viilaamiseks... että jos antas tään asian sitten olla ja ootellaan vaikka seuraavia tuloksia :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom