Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vissiin muutenki aika tosimiesten hommaa noi jalkaprässimaksimit...

joo,Bodaajan ja sen faijan.siinä on ainoat natikat joiden uskon ottavan ton kolme markkaa

Zone-sarja -42%
joo,Bodaajan ja sen faijan.siinä on ainoat natikat joiden uskon ottavan ton kolme markkaa

Ne ei käytä prässii,ne ottaa vaa toisensa jalkojensa päälle vuorotellen ja alkaa prässää.Ulkonäön perusteella faijassa on ainakin vastusta,ja bodaajalla on niin isot hauikset et niitten paino tuo enemmän ku 360 kg vastusta.
Ja on kyllä ihan naurettava juttu tuo,että joku naturaali ois ottanu 360kg prässissä,no ainahan näitä legendoja täällä liikkuu,mut suurinosa niistä on:rolleyes: niinkuin varmaan tämäkin hirumutulos

Tuommoisesta prässistä kun siis puhutaan niin kuinkas paljos niitten painojen pitäisi tulla alaspäin prässätessä. Niin alas kuin saa ? Tuo jäänyt itselle aikojen saatossa hiukan epäselväksi. Vai tehdäänkö prässisssä 5 cm runkutuksia ? Hienoa jos joku tietää.

3zsnko8.jpg

Itse vien prässin kelkkaa yleensä aina niin alas kuin liikkuvuus antaa myöten, joitakin poikkeuksia ( kun pitää egottaa painoilla ) lukuunottamatta.

Parin viestin takaseen keskusteluun: :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no kuhan ite tiedän että meni, niin se riittää mulle!!!
ja on sille tulokselle kyllä ainanki 3 todistajaa!!

mutta jatkakaa keskustelua normaaliin tapaan, älkää antako enää tuloksen häiritä. joko uskoo tai ei usko se on mulle ihan sama!!!!!!!!

Tuommoisesta prässistä kun siis puhutaan niin kuinkas paljos niitten painojen pitäisi tulla alaspäin prässätessä. Niin alas kuin saa ? Tuo jäänyt itselle aikojen saatossa hiukan epäselväksi. Vai tehdäänkö prässisssä 5 cm runkutuksia ? Hienoa jos joku tietää.

Liikkuvuuden mukaan tai sitten jos on ongelmia jalkojen kanssa niin niiden ehdoilla. Kyllä niitä nylkytyksiä näkee aika paljon, mutta kyllä sitä samaa touhua harrastaa myös isot ammattilaispojatkin. Pääasia on, että jalat kasvaa ja voimat. Sitäpaitsi mitä väliä vaikka kuinka nylkyttäisi raskailla painoilla JOS jalat on isot ja kokonaisvaltaisesti treeni tepsii. Voimien mittaukseen silti huono.

Tämä kyseinen tulos on vedetty kaverin kans eli jos ajattelet tämän olevan :anssi: niin erehdyt... tässähän kysyttiin nimen omaan treenipainoja ja tuo sattuu olemaan mun maximi tossa:)
Jaa kaverin kans, istutteko prässissä vierekkäin vai sylikkäin?

ps. älä ota nokkiis, kunhan kuittailen ;)

Vaadin videon prässiykkösestä ja 3 todistajaa sille, että videolla tosiaan esiintyy "wertsy" eikä esim. B:n faija, joka käsittääkseni on todistettavasti ottanut prässistä kolme markkaa stopista.

mutta jatkakaa keskustelua normaaliin tapaan, älkää antako enää tuloksen häiritä. joko uskoo tai ei usko se on mulle ihan sama!!!!!!!!

Pakko tähän jo on lusikkaa heittää väliin. Etkö sä ny lariapina tajua, että sua viedään 6-0? Sori jos sun egos nyt murenee, mutta kuka tahansa ala-asteelainen tyttöki tyrkkää jalkaprässissä 360 kiloa laitteesta riippumatta.

Suositut

Back
Ylös Bottom