Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho... miten tuollaista edes jaksaa!? Tai sitten olen vain laiska... kyllä, sitä sen on oltava. Mutta jatka samaan malliin.
oiskohan tuo lankku ollu jotain 10 cm. .
Ku Mähöki laitto, nii määki laitan! Elikkäs eka postaus, seuraillu jo pitempäänki tätä palstanmenoa. Nii, niitä painoja:
kyykky 280kg (vyö), sitteillä 300kg tullu otettua.
Penkki 200kg
Mave 290kg (vyö)
Lankkupena, 9cm lankulta 215kg
Jees ja pituus 182cm ja painoa 130kg, joo olen pullea
Reenannu oon semmosen kymmenisenvuotta.
Kattos, Kiffewarrioriki rupes huuteloimaan tänne! Oikein! Se on sitten seuraavan jumppa setin jälkeen tuon maven oltava se +300... Kyykkyhän sielä jo olis ku vaan kyykkisit
Treeniä takana kohta vuosi,tässä jotain tuloksia
Penkki 6 x 80kg
Pystypunnerrus tangolla 8 x 46 kg
Hauiskääntö tangolla 8 x 44kg
Hauis kp. 8 x 22.5kg
Mave 6 x 100kg (en trenaa mavea)
kyykky 10 x 60 kg
Jalkaprässi 6 x 200kg
omaa painoa noin 70 kiloa..
Joo,sitä on tullut treenattua epämääräisesti useampi vuosi.
Treenaan toki koko selkää,korvaan sen maven muilla liikkeillä,en pidä liikkeestä.No onhan se edistynytkin huomattavasti. Kannattaa kuitenkin panostaa enemmän selän treenaukseen (leuanveto, kulmis, jne.) ja jalkoihin jos pidemmällä tähtäimellä haluaa tasapainosen kropan. Niin miksi et tee maastavetoa?
Treenaan toki koko selkää,korvaan sen maven muilla liikkeillä,en pidä liikkeestä.
Jalkaprässi 3-5x300 1x340kg
Minkälainen prässi kyseessä? Onko kyykkytuloksesta mitään tietoa?
Eli selkä tuettuna ja jaloilla työnnetään liukuvaa "kelkkaa" yläviistoon, toivottavasti osaat hahmottaa kyseisen laitteen näillä selityksillä:piis:
ainii ja kyykky tulos on sarjapainoina about 60-70kg välissä... pelottaa vaan aina alaselkä kyseisessä liikkessä jotenki, vaikka liike olis hyvä :S joten korvaan kyseisen liikeen aina muilla