Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eihän tommosista epäsuhdista saa syyttää kun itseään ja omaa tyhmyyttään. Mää oon ainakin sitä mieltä että takakyykyn sarjapainotkin pitää olla ainakin sen 40-50kg isommat ku penkissä, muuten on suhteet pahasti poskellaan. Ei muutakun kovempaa treeniä jaloille, niin kyllä ne siitä lähtee kehittymään.

Juuh. Pitäis olla vaan eipä oo. Mulla vaan ei jalat tunnu kehittyvän samaan tahtiin vaik pitkään on ollu tavotteena vetää kyykyn sarjapainot reilusti penkin ohi. Kattoo nyt miten tuottaa tulosta ku keskityn entistä enemmän jalkoihi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Penkkipunnerrus 29.12.2007
2*10*132,5kg RAW

Maastaveto keväällä 2006
1*270kg RAW, nyt päällä peruskuntokausi ja keväämmällä taas nostetaan ennätykset.

Penkki 125kg 2x6
Kulmasoutu 150kg ~1x10 (en muista tarkkaan)
Kapea penkki 112kg 2x6
pystypunnerrus kp 40kg 1x10
Ranskalainen 60kg 1x10
Hauis kulmatangolla 60kg 1x10 (2 vuotta pysynyt tuo sama :( )
SJMV 160kg 1x8 / 3x6

tossa nyt jotain tommosia mitkä ei riipu mistään laite merkistä ainakaan:) ... treeniä 3 vuotta takana, painot ei oo noussut oikeen ollenkaan ainakaan vuoteen... mutta onneks elopaino on, treeni ei muutenkaan ole ehkä ollut mitään voimahakusta(penkkiä+kapeaa penkkiä+sjmv lukuunottamatta) :D

Juuh. Pitäis olla vaan eipä oo. Mulla vaan ei jalat tunnu kehittyvän samaan tahtiin vaik pitkään on ollu tavotteena vetää kyykyn sarjapainot reilusti penkin ohi. Kattoo nyt miten tuottaa tulosta ku keskityn entistä enemmän jalkoihi.

Suurin syy tähän epäsuhtaan on mun mielestä se, et arvioidaan täysin väärin se volyymi mitä jalan todella tarvitsevat. Omasta mielestä jaloille ei todellakaan riitä se kolme liikettä saamaan aikaan lihaskasvua, kuten esim rinnalle. Kyseessähän on kuitenkin periaatteessa puolkroppaa mitä treenataan ja treeni volyymin sekä tehon pitäis olla aina sen mukainen sit. Ite ainakin teen nyt nelijakoisessa ohjelmassa jaloille kuusi liikettä, joista neljä kovia punnerrus liikkeitä ja kaks kevyempiä kuten ojennukset ja koukistukset.

Penkkipunnerrus 29.12.2007
2*10*132,5kg RAW

Maastaveto keväällä 2006
1*270kg RAW, nyt päällä peruskuntokausi ja keväämmällä taas nostetaan ennätykset.

Aivan huikeita romuja! :worship: Meikäläiselle tavoitetta pitkäksi aikaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En löytäny sitä roinarien treenipaino trediä, niin sama kait laittaa tähän?
Penkki 12x50kg 9x50kg 10x50kg (väsyy jotenkin oudosti, tietty tavote olis 3x12x50) osaisko joku sanoo, miks väsyy tollalailla? palautukset on joku 3min.
Mave 3*12*70
Kyykky 3x12x60
Ainakin ton mavesarjan jälkeen on sydänvikanen ihminen aika hapoilla :|

Zone-sarja -42%
Siis mitä helvettiä??? Noihin tuloksiin tarvittu roinaa vai mitä tarkoitat?
Ettei menisi offtopiciksi, penkistä ennätykseni on 100 kiloa!!!
muut vielä huonompia, toivottavasti single factor saa kyykyn kehittymään (vähän epäilen tosin)

Siis mitä helvettiä??? Noihin tuloksiin tarvittu roinaa vai mitä tarkoitat?
Sen nimi on "trollari", jos et huomannut...

Ja ettei mee täysin offtopiciksi niin tässä yksi tulos:
Hauiksille hammerkääntöä 10x32,5kg käsipainot. Puhtaasti.

Pitkästä aikaa pääsin tekemään vinopenkkiä ilman olkapääkipuja:)
Eli sarjaksi tuli 9x100kg smith-vempulalla...Lähes kahden vuoden huili
vinopenkistä,nyt on 3-4 kertaa jo tehty.Eipä ne sarjapainot tipu jos pystyy muuten treenaamaan:)
Oma paino oli tammikuussa 85 nyt jotain 82kg

ikä 21
paino n 73
pystypunnerrus 5 x 70kg
penkki 140
mave 150
kyykky 130
hauis suoralla tangolla 7 x 55kg

Gussella vois olla aika hyvät saumat sotilaspenkissä??Ainakin toi ykkönen on kohtuullisen kova omaan painoon verrattuna.Taitaa olla penkissä toi pääpaino?
Mulla on ainakin suhteet liikeiden välillä vähän toisella tavalla...
Ootko kokeillu sotilaspenkkiä?Montako toistoa tulee??

ei mulla penkki oo pääjuttuna, mut yläkroppa on.jalkoi ei jaksa hireesti tehä, mut kyllä välil niitäkin tulee tehtyä. joskus kokeilin tota sotilaspenkkiä ja yli 30 siinä tuli mut en muista paljon. oon miettiny et jos lähtis joskus kokeileen.

Suositut

Back
Ylös Bottom