Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
1v3kk "bodailua" takana, 178/78kg on atm, diettiki käynnissä. Paino ollu korkeimmillaa 87kg.
Pena 1x100kg tullut
Mavee en oo kokeillu ":D"
Kyykky paras sarja ollu jossai 7-8x100kg (ekat puol vuot tuli skipattuu jalkoja aika ahkerasti :D)
Kulmasoudus taitaa enkka olla 90kgx5 melko puhtaasti

Ylätalja jääny junnaa tonne 60-70kg paikkeille, alataljaa saa välillä lisää painoa, välillä joutuu vetää kevyemmällä. Käsissä ei oo voimaa yhtään, ja pystärii tullu kässäreil hakattuu parhain sarja 26kgx7

Olis tarkotuksena dietin jälkee alkaa vähän voimailemaan ja kattoo jos tulis vähän voimaakin lisää..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
1v3kk "bodailua" takana, 178/78kg on atm, diettiki käynnissä. Paino ollu korkeimmillaa 87kg.
Pena 1x100kg tullut
Mavee en oo kokeillu ":D"
Kyykky paras sarja ollu jossai 7-8x100kg (ekat puol vuot tuli skipattuu jalkoja aika ahkerasti :D)
Kulmasoudus taitaa enkka olla 90kgx5 melko puhtaasti

Ylätalja jääny junnaa tonne 60-70kg paikkeille, alataljaa saa välillä lisää painoa, välillä joutuu vetää kevyemmällä. Käsissä ei oo voimaa yhtään, ja pystärii tullu kässäreil hakattuu parhain sarja 26kgx7

Olis tarkotuksena dietin jälkee alkaa vähän voimailemaan ja kattoo jos tulis vähän voimaakin lisää..

Aika kova kyykky suhteutettuna muihin painoihin perus "bodailijalle".

Aika kova kyykky suhteutettuna muihin painoihin perus "bodailijalle".

No ei todellakaan oo. Ihan ok siihen nähden, että jalkoja on treenattu melkein vaan puolet siitä mitä muita. Mut jos penkin ykkösmaksimi on sama kuin kyykyn seiskamaksimi, ei voida mun mielestä puhua mistään erityisen kovasta kyykystä suhteessa penkkiin. Tai kulmasoutuunkaan, joka on lähes samoissa luvuissa kuin kyykky. Ei bodailijana oleminen tarkota, että jalat "sais" olla heikot suhteessa muuhun.

Tämä kaikella hyvällä siis. :) Hyviä tuloksiahan nuo ovat, mutta ei kyykky mitenkään erityisen kova ole muuhun suhteessa.

Mun tilanteessa kyykky on kova penkkii verrattuna koska oon aina ollu heikko punnertaja nimim. Penkkimaksimi reilu satku ja kyykky 170kg ja mave 190kg

Pena 105, vn-kyykky 180, mave 210. Eli treenattu päin vittua, koska penkki on... benchmark.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ootko joppa kui pitkää reenaillu?

Kehtaanko myöntää, että syksyllä tulee jo neljä vuotta täyteen? Voimanostoa ihan sellaisenaan oon treenannut jotain vuoden verran vasta ja sitä ennen ehkä vuoden verran treenailin paljon silleen hybridityyppisesti.

Zone-sarja -42%
Saisko vielä vipunoston ykkösmaksimin niin osais verrata vähän paremmin sun voimatasoja.

Mulla se saattaa lähennellä 30kg:ta. Sarjaa teen kässäreillä 20-25kg atm. ja nosto päättyy siten että käsi on samassa linjassa lattian kanssa.

- - - Updated - - -

Yhdellä kädellä.

- - - Updated - - -

:D

No ei kyllä ole. Pitäähän tuon verran enemmän kyykystä noustakin ellei ole pyörätuoliurheilija tai mahoton rhp.

Leuanvetäjät, kiipeejät ja lista on melkein loputon joilla ei kyykky voi olla noilla suhteilla mitenkään noin iso tai on lajinvaihdon paikka. Mä kyllä huutelen tuon rhp naamion takaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom