Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvä pointti. Ehdin jo likettää Raivuria, mutta otinpas pois! :) Douppaajat tosiaan vittuun tästä ketjusta, kiitos.

Hei,

Sinänsä ihan hauska että roinaajaks syytetään, mutta oon kilpa"urheilija" ja kuulun ADT:n testauksen alaisuuteen ! :)

Nimim. Viimeisen 12kk aikana kussut purkkiin kolmesti....

Ja niin oon veivannut rautoja 5 vuotta ja 3 vuotta enemmän säännöllisesti :)

Ja edit

Roinapostista sen verran ettei ollu omaan käyttöön vaan kaverille tiedustelin asiasta, vaikka ontuvalta saattakin kuulostaa... :(

- - - Updated - - -

Voinko sanoa olevani vahvempi jos viimeks vedin 140x15 sjmv? :D

On mietityttänyt muissakin yhteyksissä että miten voi olla noin pieni suorinjaloin mave tulos jos kerran syväkyykyssä tulee 200kg jopa kevyesti??????

Itellä etari ~110kg takakyykky ~135 ja SJMV:ssä tosiaan paras sarja tuo 140x15.

Aina tehnyt vaan räjähtävästi ylös ja kunnon progressiolla, mutta teettekö te muut todella hitaasti jotenkin rankemmalla tavalla?

ps. aika noppeesti Mentori löyti 2010 vuodelta postauksen, epäily kannatti :hyvä:

Takareisi revähti muutama viikko sitten lajiharjoituksissa, ja kohta alkaa kilpakausi niin siks säästelin SJMV... Mulla ainaki ottaa niin helvetisti takareiskoihi kyseinen liike.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jaahas, no tässä muutama esimerkki:

penkkimaksimi 125kg, kutosia jaksaa tehä 105kg:lla
pystypunnerrus smithissä 10x60, 8x70, 2x6x80
vinopenkki smithissä 10x70, 8x80, 5x90
lattiapenkki 3x5x95

Njoo, ikää 21v.. aamupaino tällä hetkellä 80kg..
P-pun 3x120kg
Kyykky 6 x 160kg (kisasyvyys)
mave 180kg max.. mave ei halua kehittyä niin millään.

Eikös tämä ketju ollut natuja varten?

http://www.pakkotoisto.com/doping-antidoping/90720-dianabol-lihan-pysyvyys-ja-miten-kuurin-jaelkeen-eteenpaein-2/#post2933504

Jokatapauksessa erittäin kovat tulokset 19 vuotiaalle.

Jaa siis tämä kyseinen onkin siis natu... tai väittää, tosin tuon kokoselle noi tulokset takakyykkyä lukuunottamatta ei ole kummoisia. Ihmettelen suuresti etu ja takakyykyn eroa. Ite otin vähä aika sitten etukyykystä vyöllä helpon 5x140kg (joo etari on mulla penkin sarjapainoja kymmenisen kiloa jäljessä) ja en siltikkään tee takakyykkyä kahdella sadalla sarjaa.

Oujee, treenikierto lähenee loppuaan ja piikkaus tuntuu toimivan ok.

Kyykky 2x 190/190/195. Omapaino ~81kg. Tavoitteena viikon päästä siisti ja puhdas 200kg ylitys.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hei,

Sinänsä ihan hauska että roinaajaks syytetään, mutta oon kilpa"urheilija" ja kuulun ADT:n testauksen alaisuuteen ! :)

Nimim. Viimeisen 12kk aikana kussut purkkiin kolmesti....

Ja niin oon veivannut rautoja 5 vuotta ja 3 vuotta enemmän säännöllisesti :)

Ja edit

Roinapostista sen verran ettei ollu omaan käyttöön vaan kaverille tiedustelin asiasta, vaikka ontuvalta saattakin kuulostaa... :(

No joo.. jotenkin vaan vaikutti epäilyttävältä esim

http://www.pakkotoisto.com/doping-antidoping/71801-clenuja-6/#post2968767

Ehkä olen stalkkeri muttei ole kovin vaikea löytää noita kun sinulla kokonaisuudessaan vaan 14 postasusta :D

Oli miten oli.

ja näin yleisesti miksi muuten tuo minun edellisen linkin postaus on hävinnyt? Joku modeko sen poistanut? Miksi?
Olen joskus aiemminkin huomannut kun joidenkin postaukset vain mystisesti katoavat vaikkei ole edes asiattomia poastauksia.

Eipä oo eka kerta kun tulee tänne kateellisena masentumaan ja lukemaan kun tuntematon 18v maitohaiven ottaa 200kg:llä syväkyykkysarjaa :) Hyviä tuloksia porukalla muutenkin ja etenkin Monkey Spankerille tsemppiä, kova tulos tuossa painossa.

Tässä olis sitte vähän omia enkka sarjoja. Tavoitteena olis jossain vaiheessa vähän kilpaillakkin voimanostossa.

Ikä 19v
Pituus 170cm
Paino 68-69kg
Salia takana sellanen 2 vuotta

Penkki 6x95,4x100
Pystypunnerrus tangolla 5x60 käsipainoilla 7x27,5
Vinopenkki kp 8x32,5
Leuat vastaotteella 15kg lisäpainoilla x6
Kulmasoutu 6x90
Kyykky 4x110 (ATG) ilman vyötä
Mave 5x150 2x160 ilman vyötä ristiotteella ja magnesiumilla

Zone-sarja -42%
On kyllä todella tiukka etukyykky. Ilmeisesti tekniikka kohdallaan, kun noin lähellä takakyykyn sarjapainoja. Ja vielä tuolla kuivapainolla todella mahtava suoritus.

Penkki 6x120
Pystärit 8x40kg hantteleilla
Kyykky 8x130 (lame, tiiän. rehellisesti voin myöntää reenanneeni jalkoja alle vuoden.)

Muista painoista en nyt äkkiseltään osaa tarkemmin sanoa.

Omat mitat 170/86

Oi-voi, vaikka piikkaus tuntuu kyykyssä toimivan, niin penkissä menee kyllä ihan pepulleen. Puolitoista viikkoa kipeänä juuri piikkausvaiheen alussa verotti todella pahasti.

2x 130/135/130

Ja käsikin vielä revähtänyt jostakin inhottavasti. Jomottaa kuin olisi palloa heittänyt kylmiltään täysiä. Tais jäädä 150kg penkkitulos taas pelkäksi tavoitteeksi ja parasta mitä voi odottaa on entisen 145kg tuloksen sivuaminen. Noh, ensi kierroksella sitten entistä kovempaa

Jaa-a siimahan mä vielä olen, mutta on sitä kehitystäkin tullu.
174cm / 67kg, 15v

1 Vuosi voimanostoa takana

Penkki 100kg
Kyykky 8x110 ykköstä en oo kokeillu.
Maastaveto 140kg
Pystypunnerrusta tangolla 60kg :nolo:
Käsipenkki yht 60kg 10 toistoa...

Päivitystä
177cm / 73kg 16v, 1,5v voimanostoa
Penkki 112,5kg
Syväkyykky 100kg 3x5
Maastaveto 170kg
Rinnalleveto 85kg
Ja lemppari liike pystypunnerrus käsipainoilla 3x8 26,5kg.

Suositut

Back
Ylös Bottom