Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ompa ollut kova vinopenkki normipenaan verrattuna... Mulla 5x140kg normipenkissä paras sarja mutta oon melko varma ettei vinossa heilahtais 5x110 ainakaan puhtaasti. Mutta jos sitä itekkin joitakin tietoja laittas nykykunnosta:

19v/182cm/105kg, 4 vuotta treenii

Penkki 5x140kg
Pystypunnerrus tangolla 10x80kg
Tasapenkki kässäreillä vitosia tehnyt 50kilosilla (ei oo isompia)
Vinopenkki kp 12x40kg
Mave 4x220kg
Kyykky 8x150kg
Etukyykky 5x120kg
Dippi 40kg lisäpainolla viime reenis helppo 3x8
Kapea penkki 5x130kg

Mave ja takakyykky vyöllä, penkeissä ja dipissä rannesiteet.

Heitetääs vähän pitempi postaus heti kerrasta :D Otin tämän tuolta toisesta ketjusta niin näkee lähtö tilanteen ja kehityksen. Tosiaan homma stoppas 2011 syksylllä tuon olkapään takia aikalailla ja viimeisen treenin taisin tehä Tammikuun alus 2012. Siitä sitten 7kk taukoa&hunningolla ja nyt Heinäkuun lopus aloin "kaiken taas alusta"...onneksi tuo lihasmuisti on olemassa ja on nopeasti palattu entiseen tai no siis nyt on jo menty ohi kiitos PT kaverini&valmentajani :) Tässä siis otteita blogistani mitä pidin/pidän edelleen.

"Just tuli 1 vuosi täyteen meikäläisen räpellystä! Tätä ennen en oo koskaan saleilua harrastanut (mitä nyt joskus teininä koittanut pakollisen penkin joka tais olla n.50kg 9 luokalla ). Samalla kun aloitin tämän projektin aloin pitään blogia tuola kalorilaskurin puolella ja sinne tuli sitten kirjattua melkein kaikki ylös (myös kaikkee turhaakin) Tässä jotain tuloksia ja otteita päivyristä

Penkki:

2010 Marraskuu 3x10 30kg

2010 Joulukuu 4 "Penkki (1x10 40kg lämmittely), 1x10 60kg JA SE MENI NIIN KEVYESTI, että päätin kokeilla vielä 5kg lisää, mutta kun kettleriin ei ollut 2,5kg painoja niin laitoin sitten 5kg eli 2x10 70kg !!! (Tajutonta miten tää penkki on noussut näin nopeeta vaikka en harjoita sitä kuin 1 kerran viikossa...justhan mä vasta aloitin 3x10 30kg ) "

2011 Tammikuu 4 "- Penkki 1x10 60kg, 2x8 75kg (tämä noussut nyt taas jonkin verran...olis ehkä jopa mennyt 3x8 80kg jos ei olis ollu vinopenaa alla...arvailuja arvailuja )"

2011 Helmikuu 6 "- Penkki 1x12 60kg ja 3x12 70kg (Kehitystä on tapahtunut taas :O (voimaviikolla meni 3x6 80kg, joten kyllä ens viikolla tähdätään ainakin 3x6 85kg) Ja nyt vihdoin löysin yhtäkkiä jo vähän tekniikkaakin tähän lajiin Oon vetänyt koko ajan "lahnana" ja nyt vasta tajusin "puristaa perseellä ja jaloilla" selkää penkkiin...kuitenkin niin että peffa ei kuiteskaan nouse penkistä ) "

2011 Maaliskuu 11 "- Penkki 1x12, 2x10 75kg ( ihan jees...en muista että olisin tuolla painolla vielä pitkää sarjaa tehnytkään) "

2011 Huhtikuu 3 "- Penkki 70kg 2x10 ja 1x8 " 20.4 syntyi tyttö ja saleilut jäi sitten tyyliin 1-2 kertaa viikkoon jos edes sitäkään aina tuonne juhannukseen asti.

2011 Toukokuu 18 "Salilla tuli jotain sekalaista soppaa väsäiltyä tänään (aattelin että teen vähä kaikkea kun aina on jäänyt jotain lihasryhmiä pois kokonaan ). - Penkki 3x5 90kg (tää oli kyllä yllätys kuinka "kevyesti" meni) "

2011 Kesäkuu 16 "- Penkki 2x6 95kg (enkka ) "

2011 Heinäkuu 19 "- Penkki käsipainoilla 2x10 29kg (Vähä vaihtelua normipenkkailuun...toinen kerta kun tätä liikettä koitin. Saa kyllä hyvin tunteen rintaan.) "

2011 Heinäkuu 26 "- Penkki 3x5 100kg (Jee jee! Tätä oon oottanu ) "

Tuohon ollaan sitten jäätykin sillä tämä syksy on ollut sairastelua ja nyt olkapääkin temppuilee joten paussia on tullut reilummin. Eli siis Marraskuusta 2010 3x10 30kg --> Heinäkuun loppu 2011 3x5 100kg ja paino tuona aikana -6kg.

Kyykky

2010 Marraskuu: 3x10 tanko/30kg --> 2011 Huhtikuu 3x5 130kg ja paino tuona aikana -8kg

Mave

2010 Joulukuu 4 "- MAVE 3x10 40kg (tää oli eka kerta elämässäni kun koitan ko. liikettä ja hyvinhän se meni...kurko liike " --> 2011 Maaliskuun loppu 3x5 160kg

Ahaha näitä on kyllä kiva lueskella...ja varmaan vielä hauskempi sitten joskus tulevaisuudessa Tähän loppuun vielä pätkä Elokuun lopulta:

"Kyllä kulki reenit eilen Testailin tosiaan niitä pakkiksen vinkkejä ja heti tuntui raudat ihan erilaiselta->kevyeltä! Innostuin tietenki heti koittaan maksimia...1x5 100kg --> 1x115kg ja ylöshän se meni!! Olis voinut mennä vielä 2,5kg lisääkin jos rumasti olis runtannu ylös, mutta en sitten enää viittiny kokeilla kun toi +5kg maksimiinki riitti Sen jälkeen tein vielä 2x5 100kg. Ainut ongelma nyt vaan on kun sain tekniikkaa/kaarta kuntoon on että huomasin ton penkkaamisen tuntuvan alaselässä! :O Onkohan toi ihan normaalia ? Tarttis sen vyön."

xD"

Nyt 2kk treeniä ja tilanne on:

Kyykky (atg ja negatiivinen alasmeno) 6x4 145kg
Mave (sama negatiivinen alaslasku) 5x3 170kg
Penkki (ja negatiivinen tähänkin) 4x5 95kg

Siitä se lähtee! Muistat vaan safkatakin kunnolla ja järkevästi. :)

Jatkuvaa opettelua ravinnon saralla. Mutta Mielestäni alkaa jo ihan hyvin olla oikeeseen suuntaan menossa tuo ruokapuoli: reipas 3000kcal kalorilaskurin mukaan päivässä normiruualla ja P30% H40% R30% tavoitteena joka päivä, aina se ei toteudu ihan niinkuin haluaisi mutta lähelle päästään. Ja rahkapurkki päivässä on ollut nyt jonkun aikaa tapana syödä ;)

Bill Starr (?) 5x5 ohjelmaa 3vk menossa
Kyykky vika vitonen 117,5kg
Penkki vika vitonen 92,5kg
Kulmasoutu vika vitonen 90kg
(toisena päivänä kulmasoudun tilalla mave vika vitonen 130kg)
Kyykkyä ja mavea ei juuri tehty ennen :face: Mielipiteitä saa antaa, vuos salia takana, sitä ennen ei juuri urheiltu

Sulla on kyllä penkki ja soutu kovia verrattuna muihin.

Mulla on menossa sama ohjelma, vuosi salia takana, sitä ennen ei juuri urheiltu, neljäs viikko menossa.

Kyykky 1x5 132kg tällä hetkellä, mutta uskon saavani 150kg rikki ohjelman myötä.
Mave 1x5 140kg, tavoite saada +160kg
Penkki 1x5 75kg
Kulmasoutu 1x5 70kg
Pystypunnerrus 1x5 40kg

Puntti-penalla on aika tasapainonen suhde penkki-kyykky-mave. Isojullilla sen sijaa heikko penkki verrattuna kyykkyyn. Tai vastaavasti kova kyykky verrattuna penkkiin. Kyykyn sarjapainot on melkeen kaksinkertaset penkin sarjapainoihin. Minusta sen sijaan voi sanoa että penkkiä on nylkytetty liikaa kun sarjapainot on penkissä ja kyykyssä lähes samat.

Penkki: 5x110
kulmasoutu: 8x100
ylätalja: 6x110
alatalja: 6x115
olankohautus levytangolla: 6x130

siinä nyt jotain. välilevyt leikattiin 6kk sitten ja nyt alla 2kk treeniä. Mavea ja kyykkyä ei saa lääkärin ohjeiden mukaisesti hirveästi harrastella. Pikkuhiljaa voimat alkaa palautuun. :-)

edit: Pystypunnerrus smith istuen 6x90kg

Jaa-a siimahan mä vielä olen, mutta on sitä kehitystäkin tullu.
174cm / 67kg, 15v

1 Vuosi voimanostoa takana

Penkki 100kg
Kyykky 8x110 ykköstä en oo kokeillu.
Maastaveto 140kg
Pystypunnerrusta tangolla 60kg :nolo:
Käsipenkki yht 60kg 10 toistoa...

Hirveet voimat 15 vuotiaaks, itte oon 16 ja saa ottaa melkeen puolet pois sun raudoistas että itte jaksaisin nostaa :nolo:
Itellä penkki 70 kg
Kyykkyä 10x80 kg

Ite oon reenannu n. vuoden kanssa, mutta en voimanostoa, vähän enemmän bodaus tyylisesti, nyttemmin kyllä lyhentänny sarjojen pituuksia jos sitä voimaakin sais vähän enemmän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaa-a siimahan mä vielä olen, mutta on sitä kehitystäkin tullu.
174cm / 67kg, 15v

1 Vuosi voimanostoa takana

Penkki 100kg
Kyykky 8x110 ykköstä en oo kokeillu.
Maastaveto 140kg
Pystypunnerrusta tangolla 60kg :nolo:
Käsipenkki yht 60kg 10 toistoa...

Jaa 60kg pystypunnerrus tangolla nolo? Teetkö sen kuitenkin smithissä? Vapaalla tangolla tehtynä tuo olisi mahdottoman kova suhteessa muihin tuloksiisi.

Jaa 60kg pystypunnerrus tangolla nolo? Teetkö sen kuitenkin smithissä? Vapaalla tangolla tehtynä tuo olisi mahdottoman kova suhteessa muihin tuloksiisi.

Vapaalla tangolla, Rinnalleveto ja työntö kaise on sama asia kun ottaa jostai telineestä 60kg ja työntää, siis työntö osuus.
No emmä tienny että se oli suhteessa kova :D ei vaa tunnu musta paljolta

Yks veteraani painonnostaja ari kerran sano ku näki mut salilla, että oli pirusti räjähtävää voimaa ja hän opetti tekniikkaa mulle, Se on muuten euroopan mestari :puntti:. Oon myös tavallaa yhen voimanostajan ''oppipoika'' Koska opettannu mulle nii paljon tekniikoita yms..

Päivitystä:

Kyykky 1x160 ja 13x125 samassa treenissä
Penkki 10x110
Mave 8x200 ja 1x245 eri treeneissä

Oma paino 87-88kg

Uutta päivitystä

Kyykky 1x170 (joku kauhee happosarja 25x90kg tuli myös kokeiltua)
Mavessa ei juuri muutoksia.. 10x180kg viimeks
Penkki 5x120 ja 2x130 meni ku viimeks tein isommilla
Vauhditon pystäri seisten, vapaalla tangolla 8x70kg

Oma paino nyt dieetillä 89,5kg.

Uutta päivitystä

Kyykky 1x170 (joku kauhee happosarja 25x90kg tuli myös kokeiltua)
Mavessa ei juuri muutoksia.. 10x180kg viimeks
Penkki 5x120 ja 2x130 meni ku viimeks tein isommilla
Vauhditon pystäri seisten, vapaalla tangolla 8x70kg

Oma paino nyt dieetillä 89,5kg.

Mukavasti tullut kehitystä! :kippis1: Käytkö Hietalahdessa enää ollenkaan vai kulutteletko pelkästään Gymhousen lattiaa?? Ei oo miestä näkynyt.

Vapaalla tangolla, Rinnalleveto ja työntö kaise on sama asia kun ottaa jostai telineestä 60kg ja työntää, siis työntö osuus.

Yks veteraani painonnostaja ari kerran sano ku näki mut salilla, että oli pirusti räjähtävää voimaa ja hän opetti tekniikkaa mulle, Se on muuten euroopan mestari :puntti:. Oon myös tavallaa yhen voimanostajan ''oppipoika'' Koska opettannu mulle nii paljon tekniikoita yms..

Ite kuvittelin mielessäni jotain keskipitkää sarjaa 60 kg:lla rinnalta pystyyn ilman mitään alkuvauhtia jaloilla,mutta ei tainnukkaan mennä noin. Olis meinaan sillon oikeesti videon paikka kaverilta jonka max penkkiykkönen 100kg.:rolleyes:

Ite kuvittelin mielessäni jotain keskipitkää sarjaa 60 kg:lla rinnalta pystyyn ilman mitään alkuvauhtia jaloilla,mutta ei tainnukkaan mennä noin. Olis meinaan sillon oikeesti videon paikka kaverilta jonka max penkkiykkönen 100kg.:rolleyes:

Joo, ei mulla mee enempää kun 1 toisto, mikä on keskipitkä 8 ? sanon sitte kun menee.

Ideaalisessa työnnössä et nosta tanko senttiäkään käsillä tai olkapäillä. Yksinkertaistaen tangolle annetaan vajaaseen puoleen väliin pystypunnerruksen liikerataa muulla kropalla vauhti ja itse pudottaudutaan niin että kädet ovat valmiiksi jo lukittuina kun tanko on kokopainolla käsien varassa. Toki näin ei käytännössä aivan tapahdu ja ilmeisesti näillä +200 työntäjillä on hirmusen kova pystypunnerrus.

Hassua tosin kun on push pressiä (jaloilla avustettu pystäri) kokeillut pari kertaa niin ei juuri enempää saa maksimina nostettua kuin tavallisessa vaikka kevyet painot lentävät ilmaan :)

171cm/83kg/20v treeniä about 5v.

Kyykky 5x155kg
Penkki 5x110kg
Mave 8x180kg, 5x185kg
Pystypunnerrus kp. istuen 8x30kg
Etukyykky 5x130kg

Suositut

Back
Ylös Bottom