Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sanokaapas nyt sitten, että onko seuraavassa videossa tehty lisäpainodippi mielestänne ok?

ihan ok, jos jostain jää vajaaksi niin yläasennosta. ei tosiaan tarvi alemmas mennä jos lisäpainoa alkaa olla yli 70%1RM. Siinä liian alas mentäessä ne olkapäät/rintalihat paukkuu jos paukkuu.

Penkki 105kg(110kg nous 2kk sitte ennen taukoa, nopsaan se sinne takas nousee)
Dipit+20kg 3x6
Leuat+10kg 3x4
Kyykky 4x5 110kg helposti (117.5kg ennen taukoa)
Kulmasoutu 3x6 80kg (tekniikka vähän niin ja näin)
Pystypunnerrus tankolla 2x6 50kg

Oma aamupaino pyörii 86kg paikkeilla ja pituutta 180cm.

Sanokaapas nyt sitten, että onko seuraavassa videossa tehty lisäpainodippi mielestänne ok?

Itse ottaisin parikymppiä painoja pois ja tekisin hieman pidempää liikettä...Mutta toki joskus kannattaa hevostella myös tuolla tavalla, kunhan ei tee aina "liian" isoilla painoilla.

Dipistä:
Syvyys varsin "riittävä" isolla lisäpainolla. Ylhäältä vajaata nytkytystä, mutta paine pysynee lihaksissa enemmän kun ei suorista.

dipin leveys vaikuttaa huomattavasti kohdistuuko ojentajiin vai rintaan, ei niinkään tuo syvyys. Syvyys kohdistuu etuolkapäihin.

Olipa vaikea löytää oma postaus kun on jauhettu kymmenen sivua jostain alataljasta..

19.8

Kyykky 135x1 / 120x4
Penkki 105x1 / 90x6
Mave 182,5x1 / 170x3
Hauiskääntö 22kg x 6 (tärkein)
Penkki kapea ote 97,5x1 / 92,5x2

Kyykky 170x1
Mave 190x1 (200kg vetoa yritin tänään mutta nous vaan pari senttiä)
Korokkeelta veto 120x5 (tänään kokeilin ekaa kertaa ja varovasti lähetään nousemaan)
Käsipainopenkki 25x23
Lattiapunnerrus 120x1
Penkki pinnoista 100x5 (aika helppo)
Hammer-kääntö 25x10 / 26x4 (oon varmaa 2 tai 3 kertaa tehny habaa ton viimekertasen päivityksen jälkeen ja silti tähän on tullu enemmän kiloja kun penkkiin :D )

Normipenkkii en oo tehny vähää aikaan kun kokeilen tuota WSB-systeemiä ja muutenki ois penkissä rutkasti parantamisen varaa. :(

Olipa vaikea löytää oma postaus kun on jauhettu kymmenen sivua jostain alataljasta..

Kyykky 170x1
Mave 190x1 (200kg vetoa yritin tänään mutta nous vaan pari senttiä)
Korokkeelta veto 120x5 (tänään kokeilin ekaa kertaa ja varovasti lähetään nousemaan)
Käsipainopenkki 25x23
Lattiapunnerrus 120x1
Penkki pinnoista 100x5 (aika helppo)
Hammer-kääntö 25x10 / 26x4 (oon varmaa 2 tai 3 kertaa tehny habaa ton viimekertasen päivityksen jälkeen ja silti tähän on tullu enemmän kiloja kun penkkiin :D )

Normipenkkii en oo tehny vähää aikaan kun kokeilen tuota WSB-systeemiä ja muutenki ois penkissä rutkasti parantamisen varaa. :(

Kyykky noussu 2kk 35kg:wtf:

Tuli tässä vuosi säännöllistä treeniä täyteen nii vois listata jotain

Kyykky 160kg x 2, 180kg x 1 (Ja jotta et Metallica hyppää kattoon niin pakko sanoa että käytin uutta jalka-asentoa ja en kyllä ite ollu tyytyväinen kyykyn syvyyteen, varmistajien mukaan oli hyvä)
Mave 190kg x 1
Veto korokkeelta 145kg x 5 aika heleppo
Penkki 100kg x 3
Penkki kapealla otteella 95kg x 3, 105kg x 1
Käsipainopenkki 30kg x 10 treenin lopussa

Ja yllättäen penkki on ainoo mitä oon tehny ilman mitään taukoja alusta asti.

Tuli tässä vuosi säännöllistä treeniä täyteen nii vois listata jotain

Kyykky 160kg x 2, 180kg x 1 (Ja jotta et Metallica hyppää kattoon niin pakko sanoa että käytin uutta jalka-asentoa ja en kyllä ite ollu tyytyväinen kyykyn syvyyteen, varmistajien mukaan oli hyvä)
Mave 190kg x 1
Veto korokkeelta 145kg x 5 aika heleppo
Penkki 100kg x 3
Penkki kapealla otteella 95kg x 3, 105kg x 1
Käsipainopenkki 30kg x 10 treenin lopussa

Ja yllättäen penkki on ainoo mitä oon tehny ilman mitään taukoja alusta asti.

Penkkituloksesta alaspäin olen suht samalla tasolla mutta tollasesta kyykystä ja vedosta voin vain nähdä päiväunia...:(

Pistetäähä tänne vähä Bulgaari reenin alkuviikoilta maininkeja

Kyykky(Vakauttava)
5x165
2x5x187,5
2x4x200
2x5x187,5

--
Penkki (Vakauttava)
5x120
2x5x135
2x4x145
5x135
3x135

--
MV (Stressi)
2x212,5
2x237,5
2x1x250
1x265
2x1x250
2x2x237,5

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tässä joitain tuloksia.

Penkki: 3x5x100kg
Maastaveto: 3x4x132,5kg
Kyykky: 3x8x80kg (kyykkyä en ole tehny kun pari kuukautta, menisi varmaan vähän enemmänkin)
Pystypunnerrus tangolla: 3x9x50kg
Hauiskääntö tangolla: 3x10x40kg
Dippi: 3x8 (40kg lisäpaino)
Leuat: 8-8-8 (myötäote)

Kuntosalia takana joku 4 vuotta, tosin ehkä noin ensimmäisenä 3 vuotena käytössä ei ollut mitään kovin järkeviä treeniohjelmia tai ruokavaliota.

Penkkituloksesta alaspäin olen suht samalla tasolla mutta tollasesta kyykystä ja vedosta voin vain nähdä päiväunia...:(

Joo penkki mulla oli melkeen 3kk samassa mutta nyt se on taas alkanu osottamaan elonmerkkejä. :) Ei pitäs hakata päätä seinään näin kauaa mitään vaihtamatta.

Joo penkki mulla oli melkeen 3kk samassa mutta nyt se on taas alkanu osottamaan elonmerkkejä. :) Ei pitäs hakata päätä seinään näin kauaa mitään vaihtamatta.

Mä kärsin ite samasta ongelmasta. Ei oo kyllä ikinä raudat siinä ihan vahingossa noussut, niinkuin muilla :D Tekemällä vaan jotain. Pikkuhiljaa se tästä myös itsellä heräilee, kun siihen panostan.

Tässä joitain tuloksia.

Penkki: 3x5x100kg
Maastaveto: 3x4x132,5kg
Kyykky: 3x8x80kg (kyykkyä en ole tehny kun pari kuukautta, menisi varmaan vähän enemmänkin)
Pystypunnerrus tangolla: 3x9x50kg
Hauiskääntö tangolla: 3x10x40kg
Dippi: 3x8 (40kg lisäpaino)
Leuat: 8-8-8 (myötäote)

Kuntosalia takana joku 4 vuotta, tosin ehkä noin ensimmäisenä 3 vuotena käytössä ei ollut mitään kovin järkeviä treeniohjelmia tai ruokavaliota.

Loistavaa, en olekaan ainut aloittelija vuosien treenaamisen jälkeen! :D

P.S. Pahoittelen, jos puhkaisin kuplasi.

PP.S. Millä helvetin teräsmiergeeneillä nostetaan vuoden treenaamisen jälkeen 180kg kyykystä, kuten joku aiempi sivulle postannut?? Ei mene nallekarkit tasan - epäilen jopa, että toisille ei jaeta ollenkaan!
e. en toki epäile kovan treenin osuutta asiaan..

Loistavaa, en olekaan ainut aloittelija vuosien treenaamisen jälkeen! :D

P.S. Pahoittelen, jos puhkaisin kuplasi.

PP.S. Millä helvetin teräsmiergeeneillä nostetaan vuoden treenaamisen jälkeen 180kg kyykystä, kuten joku aiempi sivulle postannut?? Ei mene nallekarkit tasan - epäilen jopa, että toisille ei jaeta ollenkaan!
e. en toki epäile kovan treenin osuutta asiaan..

En sanoisi itseäni enää aloittelijaksi vaikkei tulokset kovin kovia olekaan. Tähän ketjuun nyt vaan yleensä postaa tuloksiaan sellaiset henkilöt jotka ovat saaneet erittäin kovia tuloksia ja usein vielä melko nopeasti. Väittäisin kuitenkin että todellisuudessa kuitenkin tällaisten henkilöiden osuus on kuitenkin hyvin pieni kaikista säännöllisesti treenaavista.

En sanoisi itseäni enää aloittelijaksi vaikkei tulokset kovin kovia olekaan. Tähän ketjuun nyt vaan yleensä postaa tuloksiaan sellaiset henkilöt jotka ovat saaneet erittäin kovia tuloksia ja usein vielä melko nopeasti. Väittäisin kuitenkin että todellisuudessa kuitenkin tällaisten henkilöiden osuus on kuitenkin hyvin pieni kaikista säännöllisesti treenaavista.

Juu, tarkoitus ei missään tapauksessa ollut vähätellä tuloksiasi, vaikka tuo nyt kieltämättä helposti siltä vaikuttaakin ja pahoitteluni siitä. Itse vain koen sen ahdistavaksi, kuinka moni saman verran tai huomattavasti vähemmän treenannut nostelee aivan eri sarjassa, vaikka pitää myös varmasti paikkansa, että lahjakkaammat kertovat avoimemmin tuloksistaan..

Nimenomaan. Vilean penkki on melko hyvä jota harvemmin perussalilla näkee. ElPistolero voisi itse laittaa tulokset tänne niin tulee sitä keskiarvoa.

Ei kaikki ole aloittelijoita jotka eivät ole paisuneet bodariksi parissa vuodessa. Täällä on perustreenaajia joilla on jopa muitakin lajeja/elämää mielessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom