Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyykky raw 210kg ilman vyötä (ollut kovempikin joskus tosin vyöllä), paras sarja 6x170kg
Penkki raw 200kg (pompulla ja persekin saattanut vähän nousta) parhaat sarjat 7x160kg, 5x170kg ja 3x3x180kg
Veto raw, ei edes vyötä 220kg (ollut kovempikin joskus) remmeillä, edelleen ilman vyötä 240kg

Etukyykky 5x130kg (uusi liike)
Raaka rinnalleveto 120kg
Hauiskääntö 14x60kg vikat toistot helvetisti huijaten

Tossa nyt jotain mitä muistuu mieleen tän vuoden puolella tehdyistä tuloksista. Ikää on 23v, pituutta 174cm ja painoa vaatimattomat 118kg. Treenitaustaa löytyy about 7-8 vuotta, itse treeni on kyllä aina ollut melko fiksua mutta ruokailuihin en erityisemmin ole koskaan kiinnittänyt huomiota. Treenejä tullut keskimäärin ehkä 2,5 /viikko ja melkeinpä joka viikonloppu on tullut otettua alkoholia joten olen kyllä erittäin tyytyväinen kehitykseeni.

Kyykky raw 210kg ilman vyötä (ollut kovempikin joskus tosin vyöllä), paras sarja 6x170kg
Penkki raw 200kg (pompulla ja persekin saattanut vähän nousta) parhaat sarjat 7x160kg, 5x170kg ja 3x3x180kg
Veto raw, ei edes vyötä 220kg (ollut kovempikin joskus) remmeillä, edelleen ilman vyötä 240kg

Etukyykky 5x130kg (uusi liike)
Raaka rinnalleveto 120kg
Hauiskääntö 14x60kg vikat toistot helvetisti huijaten

Tossa nyt jotain mitä muistuu mieleen tän vuoden puolella tehdyistä tuloksista. Ikää on 23v, pituutta 174cm ja painoa vaatimattomat 118kg. Treenitaustaa löytyy about 7-8 vuotta, itse treeni on kyllä aina ollut melko fiksua mutta ruokailuihin en erityisemmin ole koskaan kiinnittänyt huomiota. Treenejä tullut keskimäärin ehkä 2,5 /viikko ja melkeinpä joka viikonloppu on tullut otettua alkoholia joten olen kyllä erittäin tyytyväinen kehitykseeni.

Heips! Olen 168 cm ja n. 45 kg, nainen, 21 vuotta. Mitä mieltä näistä painoista? Kaikissa menee toistoja 8-12. Itsestäni tuntuu, että suhteessa kokooni nuo on aika hyviä tuloksia?

Ylätalja: 100 kg
Alatalja: 90 kg
Reiden ojennus: 100 kg
Reiden koukistus: 75 kg
Penkkipunnerruslaite: 45 kg
Pystypunnerruslaite: 30 kg
Hauikset taljassa: 40 kg
Ojentajat (lyhyehkö narunpätkä jota vedetään alapäin): 85 kg
Vatsarutistukset: 45 kg (eräässä toisessa laitteessa 55 kg)
Leukoja puhtaita menee reilut kymmenen (hauiksilla heijaten ylhäällä saattaa tehdä vaikka nelisenkymmentä...)

Oikeastaan todella loistavia tuloksia, jos vedät 45-kiloisena sata kiloa ylätaljasta... Mutta vedätkö ne tyylipuhtaasti vai onko mukana jotain cheattausta, mikä on aika houkuttelevaa ylä- ja alataljassa...

Oikeastaan todella loistavia tuloksia, jos vedät 45-kiloisena sata kiloa ylätaljasta... Mutta vedätkö ne tyylipuhtaasti vai onko mukana jotain cheattausta, mikä on aika houkuttelevaa ylä- ja alataljassa...

Jotain hämärää muihin tuloksiin verraten (saatikka kokoon) ja kun alatalja vielä huonompi.

Heips! Olen 168 cm ja n. 45 kg, nainen, 21 vuotta. Mitä mieltä näistä painoista? Kaikissa menee toistoja 8-12. Itsestäni tuntuu, että suhteessa kokooni nuo on aika hyviä tuloksia?

Aika kovia suorituksia, vaikka olisi vähän cheattiakin.Jos tota vertaa alla sata kiloisen alberton ylätaljaan eli 5x200kg pienellä cheatilla, niin eipä hassummin sulta.

Oikeasti tuossa on 50kg, joidenkin taljojen valmistajat eivät vain ole ymmärtäneet taljojen vaikutusta todellisuudessa vedettävään painoon. Samaan virheeseen törmää vielä useammin ristikkäistaljoissa, itseasiassa tässä Daiina90:n tapauksessa vääristymä koskien ojentajataljaa (ja hauistakin jos samassa laitteessa tehty) on jopa nelinkertainen. Eli siis jos jokin taljatulos kuulostaa uskomattomalta, niin se todennäköisesti on vain puolet ilmoitetusta, vaikkakin tuo Alberton tulos on oikeasti 5*200kg.

e. Vittu järki käteen, miten on mahdollista että jo neljä tänne ensimmäisenä postannutta ei tajua näinkin yksinkertaista asiaa?

Ylätalja: 50kg
Alatalja: 45kg
Reiden ojennus: 50kg
Reiden koukistus: 37,5kg
Hauikset taljassa: 10kg
Ojentajat: 21,25 kg

Tulokset eivät toki tietenkään mitenkään huonoja ole.

Alatalja: 90 kg
Reiden ojennus: 100 kg
Reiden koukistus: 75 kg
Penkkipunnerruslaite: 45 kg
Pystypunnerruslaite: 30 kg
Hauikset taljassa: 40 kg
Ojentajat (lyhyehkö narunpätkä jota vedetään alapäin): 85 kg
Vatsarutistukset: 45 kg (eräässä toisessa laitteessa 55 kg)
Leukoja puhtaita menee reilut kymmenen (hauiksilla heijaten ylhäällä saattaa tehdä vaikka nelisenkymmentä...)
Yritän kuvitella miltä näyttää 45 kiloinen nainen, joka tekee ylätaljaa puhtaasti 8-12 toistoa 100 kilolla.. ei onnistu. Taitaa aika harvalta salilta löytyä naisia, jotka yleensäkkään tekevät 100 kilolla ylätaljaa, ihan sama minkä painoisia. Reisiliikkeetki on kyllä aika kovia, ottaen painon huomioon.

Vittu järki käteen, miten on mahdollista että jo neljä tänne ensimmäisenä postannutta ei tajua näinkin yksinkertaista asiaa?

No kyllä luulisin, että on on tajunnukkin ja varmaan moni muukin eikä ole juuri siksi kommentoinut asiaa mitenkään :)

Kyllähän toi sun selitykses tosta todellisen kuorman keventymisestä on ihan järkeenkäyvä.Siis jos taljat tehdään näissä ristikkäistaljarakennelmissa.Mutta ihan tahallani halusin verrata juuri alberttoon, joka on todellakin sairaan kovassa kunnossa => voima/kehonpaino/rasvaprosentit ja huippu-urheilija.Haluaisin toisaan nähdä, kun 45kg nainen tekee samassa tai vastaavassa taljassa, kuin albertto, oman settinsä eli 10-12x100kg.(En viitsi tähän lisätä mitään hymiöitä).

Oikeasti tuossa on 50kg, joidenkin taljojen valmistajat eivät vain ole ymmärtäneet taljojen vaikutusta todellisuudessa vedettävään painoon.

e. Vittu järki käteen, miten on mahdollista että jo neljä tänne ensimmäisenä postannutta ei tajua näinkin yksinkertaista asiaa?

Tulokset eivät toki tietenkään mitenkään huonoja ole.

Nojuu, tuo oli toinen asia, joka tuli mieleen paunojen ohella. Mutta onpa sitä painopakkoja paunoillakin tullut nähtyä, joten ei mun mielestä mikään mahdoton selitys. Anyway, nyt kun meni merkityksettömäks paskanjauhannaks, niin täytyy varmaan kirjoittaa on topic. Tulokset eivät tosiaan ole mahtavia, mutta treenitaustaakin on vain 1,5 vuotta.

Penkki: 10 x 100 kg, 1 x 130 kg
Mave: 8 x 170 kg, 1 x 215 kg
Kyykky: 12 x 120 kg
Etukyykky: 8 x 85 kg, 2 x 2 x 100 kg
Kulmasoutu (vastaotteella): 16 x 110 kg, 9 x 120 kg
Ylätalja: 7 x 90 kg, 16 x 70 kg

Alataljaa ja leukoja oon tehny viimeksi heinäkuussa, että nuo on ne tulokset.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Varmasti, kyllä jokainen perusriski parikymppinen piskunen tyttönen tekee reidenojennusta sadalla kilolla.

Miten muuten heijjaillaan hauiksilla leuoissa niin, että saadaan kymmenkunta leukaa vetävä jaksamaan tekeen nelisenkymmentä? Uskoisin että tuolla crsosfit puolella on jokunen asiasta hyvinkin kiinnostunut.

(ps. Mä olin varma että tuon postin oli kirjoittanut joku mukahauska pertti 16v mielestään hassun hauskana vitsinä, mutta näköjään näin ei ollutkaan.)

Kyllähän asia on niin, että 45-kiloinen nainen saa 100kg:n pakkaa liikutettua edes sen vertaa, että saisi jalat reisitukien alle. Itsellä painoa on 123kg ja olen vetänyt ylätaljaa 190kg:lla ja vaikkei tuossa ole edes tuplasti oma paino niin helvetin vaikeaa on päästä sen pakan kanssa alas.

Yli 15-vuotta on treeniä takana ja ainakin kymmenellä salilla olen aktiivisesti treenannut enkä ole kenenkään naisen nähnyt vetävän ylätaljaa lähellekään 100kg:lla. Kehonpainosta riippumatta.

No no, Daiina90 on vaan astetta lahjakkaampi. Vai eikös sua Möykkynen käy muka kateeksi tuo 45kg tyttösen tekemät 8-12 toistoa ojentajarutistista 85kg:llä naruilla, hä?

edit. JP Fux: -Siis että roikutaan siinä tangossa leuka tangon yläpuolella ja samalla kun hevi pauhaa salin mankasta, mossataan leukaa ylös-alas nuo nelisenkymmentä toistoa tangon yli? Ehkä tosiaan noin voikin mennä...

Miten muuten heijjaillaan hauiksilla leuoissa niin, että saadaan kymmenkunta leukaa vetävä jaksamaan tekeen nelisenkymmentä? Uskoisin että tuolla crsosfit puolella on jokunen asiasta hyvinkin kiinnostunut.

Varmaan tarkoitetaan tässä tapauksessa sellaista vajaata nitkutusta.

No no, Daiina90 on vaan astetta lahjakkaampi. Vai eikös sua Möykkynen käy muka kateeksi tuo 45kg tyttösen tekemät 8-12 toistoa ojentajarutistista 85kg:llä naruilla, hä?

Joo, teen suurinpiirtein samoilla painoilla mutta vaan tangolla. Narulla on selvästi raskaampi tehdä. Ei voi minkään, turpaan tulee tässä lajissa.

Miten täälä vieläkin jauhetaan näin päivänselvästä asiasta? Niinku vastis sanoi, tässä tapauksessa ylätalja ja alatalja puolittaa, ojentajissa on oikeat painot on vain neljäsosan.

Vaikka kuinka alatalja ja ylätalja puolitettaisiin että saadaan "oikea" painovastus, haluaisin nähdä silti kuinka vetää 100kg ylätaljasta?

Vaikka kuinka alatalja ja ylätalja puolitettaisiin että saadaan "oikea" painovastus, haluaisin nähdä silti kuinka vetää 100kg ylätaljasta?

Pistät 100kg pakkaan, tartut molemmin käsin kiinni tankoon, vedät jalkasti reisitukien alle, jonka jälkeen veto rintaa kohti.

Sama tekniikka pätee myös 80kg:aan, 110kg:aan jne... Voisinpa melkein väittää, että painosta riippumatta ylätalja vedetään em. tavalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom