Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"sitä ennen ei tullu kuin 15vuotta painia harrastettua" tai pientä buusteria on kehissä :)

Eipä välttämättä tarvi olla mitään painitaustaa yms eikä buusteria. Itsellä treeniä suunilleen yhtä kauan takana ja melko kevyellä treenillä tulokset on lähes samat, eli jos Jeesus on vähänkään tosissaan tuon ajan salilla käynyt niin tulokset on kyllä ihan linjassa.

"sitä ennen ei tullu kuin 15vuotta painia harrastettua" tai pientä buusteria on kehissä :)

Mää kans epäilen vähän että jotain on tullu "harrasteltua" joskus.

Eipä välttämättä tarvi olla mitään painitaustaa yms eikä buusteria. Itsellä treeniä suunilleen yhtä kauan takana ja melko kevyellä treenillä tulokset on lähes samat, eli jos Jeesus on vähänkään tosissaan tuon ajan salilla käynyt niin tulokset on kyllä ihan linjassa.

Eli penkki on lähellä 150 kg, otat lähemmäs 60 kilolla lisäpainoilla leuan, hauiskääntömaksimi noin 70 kg. Hohohoho.

Heips! Olen 168 cm ja n. 45 kg, nainen, 21 vuotta. Mitä mieltä näistä painoista? Kaikissa menee toistoja 8-12. Itsestäni tuntuu, että suhteessa kokooni nuo on aika hyviä tuloksia?

Ylätalja: 100 kg
Alatalja: 90 kg
Reiden ojennus: 100 kg
Reiden koukistus: 75 kg
Penkkipunnerruslaite: 45 kg
Pystypunnerruslaite: 30 kg
Hauikset taljassa: 40 kg
Ojentajat (lyhyehkö narunpätkä jota vedetään alapäin): 85 kg
Vatsarutistukset: 45 kg (eräässä toisessa laitteessa 55 kg)
Leukoja puhtaita menee reilut kymmenen (hauiksilla heijaten ylhäällä saattaa tehdä vaikka nelisenkymmentä...)

Penkki 112,5kg 2x6 (tää ei ole tullut ylöspäin kevään jälkeen)
Oma paino tällä hetkellä 91 kg, pituutta 177. Treenihistoriaa takana nyt tasan vuosi ja yksi kuukausi.
Eli about puolessa vuodessa penkkimax oli luokkaa 135kg.
Leuat lisäpainoilla +45kg 4x4
Eikä selkäkään oo jäljessä.
Itsellä treeniä suunilleen yhtä kauan takana ja melko kevyellä treenillä tulokset on lähes samat

Epäilemättä myös kyykkytulokset on 200kg pintaan kummallakin. Vuoden treenillä. Eikä jätkillä oo mitään aiempaa taustaa urheilusta, eikä myöskään lääkeaineita käytössä. Lisäksi nää tulokset tulee ihan keposella läpsyttelyllä, eli jos tosissaan treenais niin kehitys olis about kaksinkertanen. :)

Heips! Olen 168 cm ja n. 45 kg, nainen, 21 vuotta. Mitä mieltä näistä painoista? Kaikissa menee toistoja 8-12. Itsestäni tuntuu, että suhteessa kokooni nuo on aika hyviä tuloksia?

Ylätalja: 100 kg
Alatalja: 90 kg
Reiden ojennus: 100 kg
Reiden koukistus: 75 kg
Penkkipunnerruslaite: 45 kg
Pystypunnerruslaite: 30 kg
Hauikset taljassa: 40 kg
Ojentajat (lyhyehkö narunpätkä jota vedetään alapäin): 85 kg
Vatsarutistukset: 45 kg (eräässä toisessa laitteessa 55 kg)
Leukoja puhtaita menee reilut kymmenen (hauiksilla heijaten ylhäällä saattaa tehdä vaikka nelisenkymmentä...)

Hyvin, hyvin, hyvin todennäköisesti neljässä ekassa painot ovat paunoina, etkä vain ole tajunnut sitä. Ei käytännössä ole mitenkään mahdollista, että teet 45-kiloisena kymmenen puhdasta leukaa ja ylätaljaa 8-12 x 100 kg, eivät ole yhtään samalta planeetalta keskenään nuo arvot. Ellei tämä viestisi sitten ollut puhdas läppä / trollaus?

Sen haluan nähdä, kun 45-kiloinen ihminen tekee ylätaljassa 12 x 100 kg -sarjan.

Kyykyn, maven, penkin, pystärin jne. tuloksia on täältä kiva lueskella, koska ne ilmaisevat paremmin jengin oikeita voimatasoja, eikä ole mahdollisuutta että jengi on vain tajunnut ihan väärin treenipainonsa.

Eli about puolessa vuodessa penkkimax oli luokkaa 135kg.
Eikä selkäkään oo jäljessä.

Epäilemättä myös kyykkytulokset on 200kg pintaan kummallakin. Vuoden treenillä. Eikä jätkillä oo mitään aiempaa taustaa urheilusta, eikä myöskään lääkeaineita käytössä. Lisäksi nää tulokset tulee ihan keposella läpsyttelyllä, eli jos tosissaan treenais niin kehitys olis about kaksinkertanen. :)

Ei ole sitten mikään pakko uskoa. Leukoja on toki tullut vedeltyä kotona ja punnerreltua jne teini-iästä lähtien, mutta varsinaista salilla käyntiä tosiaan takana tuon reilun vuoden(lukuunottamatta muutaman kuukauden jaksoa tyhmällä treenillä joskus teininä). Eikä mitään aktiivista urheilutaustaa ennen sitä. Ei tuo kehitys edes ole mitään ihmeellistä, aloittaessa pukkasin penkiltä sen satasen ja leuatkin sujui ihan hyvin. Tottakai jokaisella nousee ekan puolen vuoden aikana painot ja lujaa, mulla tuo aloitustaso nyt vaan oli parempi kuin jengillä keskimäärin. Tuon 130 pukkasin penkistä n. 8-9 kk treenin jälkeen, sen jälkeen en ole maksimia kokeillut. Kyykkytulokset ei todellakaan ole 200 pinnassa, jalat on mun heikko lenkki (eikä alaselkä edes anna kyykätä/mavettaa kunnolla tällä hetkellä). Kovaa ja tosissaan on kyllä tullut treenattua koko ajan, ei tosiaankaan mitään läpsyttelyä.

Sanomattakin selvää että 100% natuna mennään nyt ja aina.

EDIT: Jos nyt haluaa salapoliisia ruveta leikkimään, olen mä kait ainakin tähän ja siihen "tuloksesi 6kk treenin jälkeen" tms ketjuihin tuloksia laitellut ennenkin, sieltä vaan etsimään. Olenpahan edes johdonmukainen paskanpuhuja, jos on niin mahdoton uskoa tuloksia:)

Mulla ei toki ole syytä epäillä sanojasi ja kuten saatoimme taas huomata, niin sitä taustaa olikin. Kaikkihan jättää pieniä yksityiskohtia mainitsematta kun netissä puhutaan omista saavutuksista.
Huvittaa se, että pakkiksella on näitä "vuoden treenillä tuli lihaa 20kg ja pukkasin penkistä 140 kiloa" -tyyppejä pilvin pimein. Todellisuudessa se "vuoden treeni" ei ole ollenkaan koko totuus, vaan muuta taustaa löytyy ja se 20kg massanlisäyskin on pääasiassa jotain ihan muuta. Ja sitten vielä perään todetaan, että "aika heikkoahan toi on ja oikeestaan parin kuukauden taukojakin on ollut ja oon syöny päin vittua ja ryypänny. Salillakaan en kauheen kovaa oo treenannu ja tä on oikeestaan ihan perussettiä. (KATTOKAA KUIN VITUN LAHJAKAS OON! KADEHTIKAA JA IHAILKAA MUA!)"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä jos määrätietoisesti tekee etunojia ja leukoja niin kyllä se treenistä menee ja luo helvetinmoisen pohjan, kuten sulla kun 100 kg heti penkkipunnersit. Ja myöskin selittää sen miksei kyykky ja maastaveto kulje niin hyvin.

Kyllä itelläkin n. 6kk treenin jälkeen oli penkkimax 135kg, mitat 174cm ja paino jossain 90-95 välissä.
Joskus aiemminkin jotain oli rimpuiltu punteilla mutta tuo oli ensimmäistä kertaa kun tuli säännöllisesti käytyä salilla, treenattiin kovaa ja syötiin paljon.
Uskoisin että ainakin mulla johtuu ihan siitä että penkissä tekniikka vaan on loksahtanut kohdilleen ja toki sekin vaikuttaa että ojentajat on kaikkein hauskimmat treenata joten niitä tulee piiskattua kovaa.

Vastineeksi sitten taas esim. mavessa ei ole ikinä noussut kuin 170kg ja kyykyssä joku 140kg, ei vaan vittu nouse vaikka kuinka repii :(
Omasta mielestä tulee aika puhtaalla tekniikalla kyykyt ja vedot mutta pelko loukkaantumisesta vaivaa koko ajan kun on kärsinyt jo 15 vuotta selkäkivuista.
Nyt tosin pysyy pahimmat kivut veks kun treenaa säännöllisesti mutta kyllä se muistuttaa aika ajoin että jotain paskaa siellä on.

No tuossahan on lähtökohta aikalailla kunnossa ollut jos 100kg ottaa penkistä treeniuran alussa. Kyllä mäkin penkkasin yli 100kg 6kuukauden treenillä, mutta aloittaessa max tulos olikin jotain 50kg luokkaa.

Mulla ei toki ole syytä epäillä sanojasi ja kuten saatoimme taas huomata, niin sitä taustaa olikin. Kaikkihan jättää pieniä yksityiskohtia mainitsematta kun netissä puhutaan omista saavutuksista.
Huvittaa se, että pakkiksella on näitä "vuoden treenillä tuli lihaa 20kg ja pukkasin penkistä 140 kiloa" -tyyppejä pilvin pimein. Todellisuudessa se "vuoden treeni" ei ole ollenkaan koko totuus, vaan muuta taustaa löytyy ja se 20kg massanlisäyskin on pääasiassa jotain ihan muuta. Ja sitten vielä perään todetaan, että "aika heikkoahan toi on ja oikeestaan parin kuukauden taukojakin on ollut ja oon syöny päin vittua ja ryypänny. Salillakaan en kauheen kovaa oo treenannu ja tä on oikeestaan ihan perussettiä. (KATTOKAA KUIN VITUN LAHJAKAS OON! KADEHTIKAA JA IHAILKAA MUA!)"

Tarkkaan ottaen tän ketjun aihe oli "naturaalien treenipainot" ja mä sitten lisäilin omat painoni ketjun jatkeeksi. Tuo treenihistoria oli mainittu viestin lopussa niinkuin about kaikilla muillakin, sitä mitenkään korostamatta. Ryypännyt olen kyllä kerta viikkoon vuoden ympäri opiskelutoiminnan takia, mutta samalla treenannut kovaa ja määrätietoisesti :)

Lähinnä niiden, joilla toisten (mahdollisesti omia paremmat) tulokset tuottavat tässä ketjussakin nähdyn kaltaisia defenssireaktioita, on minusta syytä katsoa peiliin. Kyllä mä tiedostan olevani keskivertoa lahjakkaampi tähän punttailuun, mutta varmasti mua rutkasti lahjakkaampiakin löytyy. Mun kehityshän ei siis tosiaankaan ole ollut prosentuaalisesti mitään huimaa, lähtötaso oli vaan tavallista kovempi.

Puhuin ihan yleisellä tasolla enkä niinkään takertunut sun viestiisi, joka vain toimi hyvänä esimerkkinä yhdistettynä tarzaanin viestiin. Toki sullakin oli noita huomautuksia, että paska tekniikka ja kaikki liikkeet jonkun treenin päätteeksi.

Mä en oo nähnyt aiheelliseksi laittaa omia tuloksia tänne, koska en ole vielä lähelläkään tavoitteitani, mutta nyt kun olen niin paljon huudellut niin ehkäpä on syytä osallistua tredin kyselyyn.

Ykkösmaksimeista puhutaan
Penkki: 125kg
Kyykky: 155kg (ei vyötä)
Mave: 190kg (myötäotteella, ei vyötä)
Leuanveto: omapaino + 50kg
Pystypunnerrus seisten, levytangolla: 80kg

Siinä kai tärkeimmät. Paino 87kg, pituus 186cm ja treeniä reilu 2v, jota ennen pelkkää rehellistä sohvaperunointia lukuunottamatta koulun liikuntatunteja ja lapsuuden ulkoleikkejä.

Lähinnä niiden, joilla toisten (mahdollisesti omia paremmat) tulokset tuottavat tässä ketjussakin nähdyn kaltaisia defenssireaktioita, on minusta syytä katsoa peiliin. Kyllä mä tiedostan olevani keskivertoa lahjakkaampi tähän punttailuun, mutta varmasti mua rutkasti lahjakkaampiakin löytyy. Mun kehityshän ei siis tosiaankaan ole ollut prosentuaalisesti mitään huimaa, lähtötaso oli vaan tavallista kovempi.

Et ole lahjakkaampi kuin muut, et vain ymmärrä mitä tarkoittaa sana treenihistoria.

Ihme vääntöä taas. Ainahan noita jannuja löytyy jotka ovat suhteellisen lahjakkaita punnerrusliikkeissä esim. suotuisien välityksien takia. Pitääkin katsoa sitä kokonaiskuvaa :) Tiedän monta tyyppiä jotka ovat punnerrusliikkeissä lahjakkaita mutt kokonaisvaltaista voimaa ei sitten niin hyvin löydykään.

Suositut

Back
Ylös Bottom