Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
E: Ja tosiaanki nyt ei tullu iha olkapäähä asti, kädet jäi johonki korvien korkeudelle ja siitä ylös.

Miten muuten tuntuu että jengillä on tuo eka toisto pystypunnerruksessa niin hirvittävän raskas verrattuna muihin? Vähän kuin mave jos ei tee kuolleista monille. Itselläni ei ole vaikutusta vaikka pysäytän painon olkapään päälle hetkeksi, ja siitä vasta punnerran ylös, ja näin yleensä teenkin... Pakko liittyä jotenkin tohon mun surkeuteen pystypunnerruksessa :)

Ei itsellä muuten mitään ongelmaa ole, mutta tehdessäni 32,5kg olkapäihin asti, tuntui erittäin terävä kipu olkapäässä, joten ajattelin jättää hiukan vajaaksi ettei olkapäät pauku rikki. Ihan samalla tavalla se eka toisto lähtee niistä olkapäistä ku loputkin.

E: Aika monet vissiin jättää hiukan vajaaksi?

Etukyykky 185kg
Takakyykky 220kg
Vauhtipunnerrus tangolla 2x130kg
Punnerrus tangolla 100kg
Raakatempaus 108kg
Tempaus 113kg
Raakarive 145kg
Työntö 152,5kg
Rive 160kg
Farmit 160kg/käsi 20m
Merimies 370kg 10m, 400kg 5m

Pikkuhiljaa hyvä tulee :)

Tässä muutama tulosparannus:

etari 190kg

vauhtipunn. 140kg

ylöstyöntö 162,5kg

ja vielä viime kesältä merimieskävely 350kg/25metriä noin 17:sta sekuntiin

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laitetaan jotain ku jumppailtu on. Mitään ihmeitähän ei tapahtunut ole mut pientä.

Etukyykky 175kg
Takakyykky 170kgx6
Mave 230kg
Vauhtipunnerrus 110kg
Penkki 135kg
Työntö käsipainolla 50kg

Päivyriin ei ole jaksanut liiemmin lisäillä, kun hieman laiska ja lihava olen.

On sulla perkeleen kova etukyykky verrattuna muihin liikkeisiin :D

Sehän se vähän on onkelma, tai no ei ongelma. Sais nuo muutkin liikkeet vaan tulla samalle tasalle.

Miten muuten tuntuu että jengillä on tuo eka toisto pystypunnerruksessa niin hirvittävän raskas verrattuna muihin? Vähän kuin mave jos ei tee kuolleista monille. Itselläni ei ole vaikutusta vaikka pysäytän painon olkapään päälle hetkeksi, ja siitä vasta punnerran ylös, ja näin yleensä teenkin... Pakko liittyä jotenkin tohon mun surkeuteen pystypunnerruksessa :)
Kaikista muista toistoista saa joustoa, paitsi ekasta. Jos siis ei tee jokaista toistoa kuolleista. Ennemmi sitte pyytää kaverin jelppaa ekan ylös ja tekee pitemmän sarjan omilla voimilla, kun että omilla voimilla kaiken energian purkaen tekee sen alkutoiston ja itse sarja jaa sitte todella vajaaks. Näin siis jos rauta on oikeasti raskas. On sitä vaikutusta ihan kaikille. Se on aina raskaampaa nostaa/vetää/työntää/koukistaa/ojentaa kuolleista kuin joustolla.

Ensimmäisessä toistossa ei voi juurikaan käyttää elastista energiaa, vaan työ tehdään lähes kokonaan lihaksella.

Kilpailetko nää vielä ihan näissä voimamies hommissa, vai panostatko tohon painonnostoon?

Nyt olisi tarkoitus panostaa täydet painonnostoon. Kyllähän toi voimamiehistely kiehtoo, mutta molempien yhtäaikainen täysipainoinen harrastaminen on (ainakin minulle) täysin mahdotonta.

Viime vuonna kuitenkin sain yhden voimamieskisan käytyä, josko tänä vuonnakin sit yksi kisa käytäisi :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hauiskääntö suoralla tangolla 120kg x 2. Heijaria toki hieman mukana mutta treenikaverin mukaan hauiskäännöiksi vielä tunnisti :D Ei siis mitään sukellusta tangon alle eikä juuri etukumarasta vauhdin hakua vaan sopivalla taaksepäin nojauksella vähän apua selästä.

Tuntui aika repivältä hauiksissa mutta tyhmä kun on niin piti kokeilla. Varmaan aika suuri riski katkaista hauis jos heikot lämmittelyt alla.

Nyt olisi tarkoitus panostaa täydet painonnostoon. Kyllähän toi voimamiehistely kiehtoo, mutta molempien yhtäaikainen täysipainoinen harrastaminen on (ainakin minulle) täysin mahdotonta.

Viime vuonna kuitenkin sain yhden voimamieskisan käytyä, josko tänä vuonnakin sit yksi kisa käytäisi :)

jeps, no tsemppiä vain, ihan hyvinhän sulla on tuo painonnostokin ruvennu sujumaan :)

Vakuuttava etari!! Ja muutkin suoritukset toki yhtä hienoa menoa! Joko mavesta kolme markkaa puhkaistu?

Kiitti Jani! Mavesta ei oo tällä hetkellä lapsille kerrottavaa :) 250-260 luokkaa tällä hetkellä. Kohta alkavalla pk-kaudella tarttis tosin saada mave sinne missä se oli ja hieman korkeemmallekkin ;)

Hauiskääntö suoralla tangolla 120kg x 2. Heijaria toki hieman mukana mutta treenikaverin mukaan hauiskäännöiksi vielä tunnisti :D Ei siis mitään sukellusta tangon alle eikä juuri etukumarasta vauhdin hakua vaan sopivalla taaksepäin nojauksella vähän apua selästä.

Tuntui aika repivältä hauiksissa mutta tyhmä kun on niin piti kokeilla. Varmaan aika suuri riski katkaista hauis jos heikot lämmittelyt alla.

Nyt olen sanaton. Natikkana hauista 120kilolla :wtf: Vaikka oliskin vähän heijausta pelissä.

Ota seuraavan kerran videolle, on nimittäin aika hulvaton tulos naturaalille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom