Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvin on kyllä nann3 kehittynyt!

Jos laittas joitakin omia nyt samalla:

Vinopenkki tangolla 7*90kg
Kapeapenkki 5*95kg (kohtuu kevyt)
Smith-kyykky 5*160kg, 20*110kg (syvältä)
Jalkakyykky 19*110kg (tämäkin, muttei pohjasta)
Alatalja 8*115kg
Kulmasoutu 8*120kg
Maastaveto 5*185kg

Tyhjä aamupaino 88,7kg, ikä 15v, treeniä takana 2v, 3kk, josta viimeiset puoli vuotta tosissaan(DC).

Mave ja kulmasoutu remmeillä?

Tämmösiä tuloksia ainaki:

Leuanveto 1 x 70 kg (tai no vähän reilu) ja 25 x 5 kg
Dippi 1 x 40 kg ja 40 x BW (enemmänki ois menny, mutta pyöriät luvut riitti meikälle)
Hack-kyykky 25 x 88 kg (kevyt)
Pystypunnerrus 19 x 43 kg
Hauiskääntö tangolla 2 x 53 kg
Penkki 1 x 90 kg
Mave 1 x 140 kg ja 20 x 88 kg (kevyt)

Kaikki muut ihan surkeita siis paitsi tuo leuanveto :D Vähän yksipuolista ollu treeni viimesen vuoden ajan, mutta oon nyt ottanu pari liikettä lisää jumppiin, joten jospa tonne jalkoihin ja tisseihinki saatas vähän lisää voimia kesän mittaan. :)

Helvetin kova ykkönen jos vertaa tohon 25kg:n lisäpainolla tehtyyn sarjaan.

Mihin 25 kilon lisäpainolla tehtyyn sarjaan? Siinä oli 5 kilon lisäpainot ja toistoja 25 :D 5 toiston sarjassa ennätys on siellä 50 kg:n tienoilla.

Edit: apulus ehti ensin
Edit2: Eiku dippiennätyshän tais olla 3 x 40 kg, no mutta surkiahan se on silti.

On kyllä cunccu:lla latsit kunnossa. Helkkarin kova leuanveto tulos. Itellekki on leuanveto ollut aina aika helppoa mutta ei sieltä taitais tulla ykkösenä ku ~50kg. Jotenki tuntuu, että sen jälkeen kun sai sarjapainot tuonne 30 kilon luokille niin on kehitys hidastunut.
No jottei menis off-topickiks nii laitetaa jotain tuloksia/tehtyjä sarjoja viime aikoina.

maastaveto 1*200kg, 2*3 185kg
kyykky 2*6 140kg
penkki 1*110kg
leuanveto vastaote 2*9 30kg
leuanveto myötäote 2*10 20kg
kulmasoutu tk 4*10 110kg
vinopenkki kp 4*8 40kg
dippi 3*10 20kg
hauiskääntö tk 3*10 50kg

Niin ja ikää 17 v, pituus 173cm, paino 80kg

Sori, mun moka. :D

Menee vähän offiks, mut onkos cunccu suunnitellu menevänsä kisoihin syksyllä? (jos niitä järjestetään?)

Mihin kisoihin? (Toisto)leuanvedon SM-kisoihin varmaan meen elokuussa. Jos jotain pullistelukisoja tarkotat, niin aikasintaan 2011 syksyllä tai 2012 keväällä, pitää opetella vielä diettailua ennen sitä ja "showlihat" (rinta, olkapäät, vatsat) kasvattaa.

Jottei täysin offtopiciks mee, niin täytyy sanua, että massavajeella kyllä hurjan kova mavetulos ikään ja painoon nähen. Tossa ku vertailee meijän tuloksia, niin huomaa kyllä ihan käytännössä, että leuanveto ja hauiskääntötulokset ei korreloi millään tavalla. Minä vedän 70 kg leuoissa, sinä ~50 kg ja hauiskäännössä mulla on 2*50kg, sulla 10*50kg. :D

On kyllä cunccu:lla latsit kunnossa. Helkkarin kova leuanveto tulos. Itellekki on leuanveto ollut aina aika helppoa mutta ei sieltä taitais tulla ykkösenä ku ~50kg. Jotenki tuntuu, että sen jälkeen kun sai sarjapainot tuonne 30 kilon luokille niin on kehitys hidastunut.
No jottei menis off-topickiks nii laitetaa jotain tuloksia/tehtyjä sarjoja viime aikoina.

maastaveto 1*200kg, 2*3 185kg
kyykky 2*6 140kg
penkki 1*110kg
leuanveto vastaote 2*9 30kg
leuanveto myötäote 2*10 20kg
kulmasoutu tk 4*10 110kg
vinopenkki kp 4*8 40kg
dippi 3*10 20kg
hauiskääntö tk 3*10 50kg

Niin ja ikää 17 v, pituus 173cm, paino 80kg

Kyllä kaiken järjen mukaan sullaki pitäs olla leuanvedossa ykkönen enemmän ku 50kg, ettei vaan olis raudan pelkoa? ;) Mulla nousi ykkösenä 50kg sillon ku meni 30 kilolla muistaakseni vitonen tai jotain sinne päin..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä kaiken järjen mukaan sullaki pitäs olla leuanvedossa ykkönen enemmän ku 50kg, ettei vaan olis raudan pelkoa? ;) Mulla nousi ykkösenä 50kg sillon ku meni 30 kilolla muistaakseni vitonen tai jotain sinne päin..

No juu, en tosiaan ole ikinä koittanut ykköstä leuanvedossa mutta ottaen huomioon, että en esim. alle kutosia ole koskaan tehnyt niin hermotuskaan ei varmaan ole parhaimmillaan. Voisi kyllä ihan mielenkiinnosta ensi selkätreenissä koittaa mitä nousee. Paljos apuluksella muuten on ykkönen? Kovia nuoria vetäjiä täältä löytyy ja hyvä niin, että tehdään muutakin kuin sitä penkkiä. :D

Uskoakseni likemmäs 60kg nykyään, en kyllä lupaa että sitä pystyisin vetämään mut sillon joskus tosiaan vedin sillä 50 kilolla ykkösen ja nykyään on tulokset reilusti kovempia, tosin oma painoki noussu paljon.. Nyt tosin viimeset muutaman viikon oon bodaillu vähä pitempiä sarjoja, menee muuten tuskasesti :D En varmaan tuu lisäpainoykköstä vähään aikaan kokeileen ku ajattelin että vasta syksyllä siirryn takas voimapainotteisempaan treeniin leuanvedon osalta.

BTW mun ainaki olis varmasti syytäki tehdä penkkiä. Lähes joka jätkä joka tänne kirjottaa näkyy punnertavan reilusti enemmän ku minä :D

ite oon käyny salilla kesästä 2009. pituutta on 186 ja painoa 86. tällä hetkellä nousee

penkki 3x80
hauiskääntö 3x8 18.5
jalkaprässi 3x10 150

taisin asettaa pohjat :D

miks mun pena laahaa :D kaikki pejot tuntuu tekevän yli satasella sarjaa

pena 3x10 80kg
pystypunnerrus 3x10 33,5kg käsipainot
kulmasoutu tangolla 3x10 100kg
dipit 3x10 40kg lisäpainoilla
hauis tangolla 3x10 42,5kg
ranskalainen punnerrus tangolla 3x10 50kg

oikeella kädellä menee justjust yks yhden käden leuka. vasurilla eeeeeeeei.

183cm ja aböyt 83kg

Tiiä nyt sitten että kehtaako omia tänne laittaa, mutta jos nyt edes jotain laittais.

Mave 8x120kg
Kyykky 6x100kg
Penkki 1x100kg
Kulmasoutu tangolla 10x65kg
pystypunnerrus niskan takaa 10x45kg
Ranskalainen punnerrus 10x42.5kg
Hauiskääntö 10x40kg

Kaikki nuo ovat sarjapainoja, joista omasta mielestäni parhaat poimittu reenien keskeltä. Lisää romua saisi kyykkyyn jonkun verran, mutta teen mielummin paremmalla tekniikalla rauhassa. Ja PP niskan takaa on olkapääongelmien takia heikohko, mutta kyllä se siitä nousee! Ja hauiskääntösarja on tehty selkä seinää vasten eli ilman "heijaamista".

Tiiä nyt sitten että kehtaako omia tänne laittaa, mutta jos nyt edes jotain laittais.

Mave 8x120kg
Kyykky 6x100kg
Penkki 1x100kg
Kulmasoutu tangolla 10x65kg
pystypunnerrus niskan takaa 10x45kg
Ranskalainen punnerrus 10x42.5kg
Hauiskääntö 10x40kg

Kaikki nuo ovat sarjapainoja, joista omasta mielestäni parhaat poimittu reenien keskeltä. Lisää romua saisi kyykkyyn jonkun verran, mutta teen mielummin paremmalla tekniikalla rauhassa. Ja PP niskan takaa on olkapääongelmien takia heikohko, mutta kyllä se siitä nousee! Ja hauiskääntösarja on tehty selkä seinää vasten eli ilman "heijaamista".

Itse tekisin rinnalle jos on olkapää ongelmia.. ihan yhtä hyvin se olkapäihin ottaa, eikä olkapäät mee paskaks.. mutta ihan hyvältähän nuo painot näyttää :rock:.. et kuitenkaan vissiin kauhean kauaa oo treenannu?

Nyt kun täällä on ihan normikuolevaisten painoja, niin uskaltaa laittaa:

Penkki 2 x 6 75kg (yeah, baby :rock:)
Mave 2 x 6 145kg
Kyykky 3 x 10 110kg
Pystypunnerrus 3 x 10 42,5 kg
Kulmasoutu 3 x 10 77,5 kg
Hauiskääntö 3 x 10 40kg
SJMV 3 x 8 120 kg
Pohjenousu istuen 1 jalalla 4 x 12 80 kg

Mitat 192/98, salia takana reilu vuosi. Yläkropan työntävät ovat tosi pahasti selkää ja jalkoja jäljessä.

Mave 2 x 6 145kg
Kyykky 3 x 10 110kg
Hauiskääntö 3 x 10 40kg
SJMV 3 x 8 120 kg
Pohjenousu 1 jalalla 4 x 12 80 kg

Mitat 192/98, salia takana reilu vuosi. Yläkropan työntävät ovat tosi pahasti selkää ja jalkoja jäljessä.

Joo mave on ainaki aika kova verrattuna penkkiin.. :D
Mutta onhan nuo kaikki tulokset ihan hyvin vuoden treenillä.. pystypunnerrus näin nopeaa kattotuna näyttäis heikoimalta. Teetkö vapaalla tangolla vai smithis? :puntti:
Edit: siis ton pystypunnerruksen.....

Mave 2 x 6 145kg
Kyykky 3 x 10 110kg
Hauiskääntö 3 x 10 40kg
SJMV 3 x 8 120 kg
Pohjenousu istuen 1 jalalla 4 x 12 80 kg

Imo ei kyllä yhtään ole jäljessä. Penkki-mave-kyykky suhde mielestäni erittäin optimaalinen. Tasapuolista treeniä vaan kaikille, ei tosiaankaan kannata lähteä työntäviä painottamaan. Maven ei kuulu olla sama kuin penkki :D.

Back
Ylös Bottom