Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
niin

en tiiä sitä mitä porukka meinaa tällä jos on näin ilmoitettu että 2x6x100kg niin mitä tämä tarkoittaa???

tänää vasta rekisteröidyin enkä kyllä tiiä mitä porukka tolla tarkoittaa, joku vois vähä selventää tätä asiaa!

kun ite tarkotan tällä että 110 kg *10 yksi sarja ja kymmenen toistoo enkä 110 kg kertaa kummenen toistoo ja 10 sarja jos sotä meinaat kun sanot näin???

LAINAUS!

"Today 12:38
no-body Quote:
Originally Posted by natural123

etukyykky

max 120 kg parhaat sarjat 110*10

maastaveto

max 195 kg parhaat sarjat 170 *10"

oma ikä on

25 v ja oon käynny noin 6 vuotta salilla, silleen että välillä on ollut taukoja.

en oo pystynny yhtä jaksosesti treenaa mutta välillä aika kovaaki ja on ollu muutama reilun puolen vuoden taukokin välissä.

Tänää tuli kokeiltua näitä ni laitanpas omanikin:
Penkki 120kg, 2x3x100kg (Tekniikka on huono tai sitä ei ole :( )
Mave 165kg
Pystypunnerrus kp 2x30kg 5kpl
Vinopena kp 2x34kg 8 kpl
Hauiskääntö kp 2x20kg 15 kpl/käsi

Näillä mennää toistaiseksi, voiman ja penkkitekniikan lisääntyessä päivitellään :D

Edit: Niin unohtui mainita että nyt takana vasta pari kolme kuukautta "kunnon" treeniä palkkareineen ja lisäravinteineen. Ennen tätä rupeamaa yli vuoden tauko.

en tiiä sitä mitä porukka meinaa tällä jos on näin ilmoitettu että 2x6x100kg niin mitä tämä tarkoittaa???

2x6x100 kg = kaksi kuuden toiston sarjaa sadalla kilolla

kun ite tarkotan tällä että 110 kg *10 yksi sarja ja kymmenen toistoo enkä 110 kg kertaa kummenen toistoo ja 10 sarja jos sotä meinaat kun sanot näin???

En haluaisi olla kielipoliisi, mutta pitäisikö tuosta lauseesta oikeasti ymmärtää jotakin:jahas:?

Anyway, jos oikein ymmärsin että olet ottanut mavessa 10 toistoa 170 kilolla niin maksimin pitäisi alkaa pitkälti kakkosella.
Samoin etukyykyssä 10 toistoa 110 kilolla => maksimin luulisi olevan yli 140kg.

oikein ymmärsit

niinhän sitä luuulisi mutta en tiedä mikä siinä on että sarjaa kyllä menee hyvin vähän isommallakin painolla mutta sitten maksimi on huono.

mulla aina menny niin että jos vaikka otan jollakin painolla kympin niin tulos menee näin maksimin kohalla

esim. 100 kg *10 niin 105 menee 5 kertaa ja 110 menee 3 kertaa ja 115 menee 1 kerran

etu kyykkyä on tehny vasta n. 5kk
tätä ennnen oo oikein ikinä tehnyt etukyykkyä, nytte vasta ruvennu tekemään kunnolla.

toi oli vaan semmonen kokeilu kyllä siinä varmaan enemmänkin menis mutta en oo vielä kokeillu, kun on vielä tekniikka vähä hakusessa nytte jo rupeaa pikku hiljaa etukyykyn tekniikkakin olee kunnossa.

"En haluaisi olla kielipoliisi, mutta pitäisikö tuosta lauseesta oikeasti ymmärtää jotakin?"

kylläpä oli tullu paljon kirjotus virheitä ja vaikeesti selitetty, mutta eiköhän tosta nytten jotain ymmärrä??:eek: :D

ykkösenä

tietty!

kyllä oon aina pitänny sen linjan treenatessa että puhtaita suorituksia pitää olla elikkäs semmosia jotka hyväksyttäis kisoissa.

niin ja

mulla pätee tämä sama juttu joka liikkeessä kuten aikaisemmin selitin!

"mulla aina menny niin että jos vaikka otan jollakin painolla kympin niin tulos menee näin maksimin kohalla

esim. 100 kg *10 niin 105 menee 5 kertaa ja 110 menee 3 kertaa ja 115 menee 1 kerran"

Tänää tuli kokeiltua näitä ni laitanpas omanikin:
Penkki 120kg, 2x3x100kg (Tekniikka on huono tai sitä ei ole :( )
Mave 165kg
Pystypunnerrus kp 2x30kg 5kpl
Vinopena kp 2x34kg 8 kpl
Hauiskääntö kp 2x20kg 15 kpl/käsi

Näillä mennää toistaiseksi, voiman ja penkkitekniikan lisääntyessä päivitellään :D

Edit: Niin unohtui mainita että nyt takana vasta pari kolme kuukautta "kunnon" treeniä palkkareineen ja lisäravinteineen. Ennen tätä rupeamaa yli vuoden tauko.
nyt täytyy kysyä!!!
siis penkki 120kg:lla ykkönen ja 3x100kg 2sarjaa (luulis tekniikan olevan hyvä jos 100x3 ja 120x1)
ja toi meni ja vähä ohi hauiskääntö siis 2 sarjaa 20kg/käsipaino ja 15 toistoa (seisten , istuen , scott:ssa)
laitetaan nyt omia reenipainoja vaikka vertailuna tähän
oma paino aamu 68kg pituus 175cm
penkki kp 40kg x10
pystypunnerrus istuen kp 30kg x10
hauiskääntö scott kp 15kgx15 (18kg x8)
huomenna normi penkki vähän lyhyemmällä sarjalla niin kerrotaan siitä huomenna

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nyt täytyy kysyä!!!
siis penkki 120kg:lla ykkönen ja 3x100kg 2sarjaa (luulis tekniikan olevan hyvä jos 100x3 ja 120x1)
ja toi meni ja vähä ohi hauiskääntö siis 2 sarjaa 20kg/käsipaino ja 15 toistoa (seisten , istuen , scott:ssa)
laitetaan nyt omia reenipainoja vaikka vertailuna tähän
oma paino aamu 68kg pituus 175cm
penkki kp 40kg x10
pystypunnerrus istuen kp 30kg x10
hauiskääntö scott kp 15kgx15 (18kg x8)
huomenna normi penkki vähän lyhyemmällä sarjalla niin kerrotaan siitä huomenna

Ai tekniikka hyvä noilla luvuilla, yllättynyt olen sillä omasta mielestäni en osaa nostaa oikein ja tekniikkaa yritän kovasti hioa :)
Ja hauiskäännöt siis istuen, sori unohtui.

Ai tekniikka hyvä noilla luvuilla, yllättynyt olen sillä omasta mielestäni en osaa nostaa oikein ja tekniikkaa yritän kovasti hioa :)
Ja hauiskäännöt siis istuen, sori unohtui.
no en tiedä painoasi joten aika paha sanoa mitään...mutta sanotaan vaikka sitten näin että hyvä hermotus maksimissa jos tota suhdannetta katsoo niin jos 100x3 niin voisi tosta laskeskella että maksimi pyörii siinä 110kg
tai jos maksimi 120kg niin 100kg ehkä 6-8
ymmärrätkö mitä tarkoitan....kun häthätää ite ymmärrän =)
kysymys monta toistoa saat 110kg:lla

no en tiedä painoasi joten aika paha sanoa mitään...mutta sanotaan vaikka sitten näin että hyvä hermotus maksimissa jos tota suhdannetta katsoo niin jos 100x3 niin voisi tosta laskeskella että maksimi pyörii siinä 110kg
tai jos maksimi 120kg niin 100kg ehkä 6-8
ymmärrätkö mitä tarkoitan....kun häthätää ite ymmärrän =)
kysymys monta toistoa saat 110kg:lla

Eli mun tekniikka siis ei ole ihan perseestä :D
Omamassaa löytyy kuitenkin se 93kg että että...

Edit: Ja 110kg toistoista ei tietoa, ei ole tullut vielä nostettua tuolla painolla

Edit: Ja 110kg toistoista ei tietoa, ei ole tullut vielä nostettua tuolla painolla
tekniikasta en voi näkemättä sanoa mitään....
voisi ajatella noista tuloksista ,että treenauksesi on maksimin hilaamista ylös eli lyhyitä toistoja se osittain selittäisi tuon eron...
huono vertaus ,mutta mulla suhdanne 85x16 , 90x12 , 95x10 , 100x7 , 110x3, ja 120kg:ta en ole saanut ylös....
ja tekniikasta sen verran että sotilaspenkki pyörii samoissa lukemissa eli se tekniikasta

tekniikasta en voi näkemättä sanoa mitään....
voisi ajatella noista tuloksista ,että treenauksesi on maksimin hilaamista ylös eli lyhyitä toistoja se osittain selittäisi tuon eron...
huono vertaus ,mutta mulla suhdanne 85x16 , 90x12 , 95x10 , 100x7 , 110x3, ja 120kg:ta en ole saanut ylös....
ja tekniikasta sen verran että sotilaspenkki pyörii samoissa lukemissa eli se tekniikasta

Tää nyt on tätä ikuisuusvääntöä. Tuolla "arvaa penkkitulos" -threadissa näkee hyvin, miten nuo laskukaavat ei päde ollenkaan ja nostotulosten suhteet heittää häränpyllyä, kun yksilölliset erot otetaan huomioon. Meikäläinen teki eilen penkkisarjan 6 x 4 x 100 kg ja voin kertoa, että vitosia ei varmaankaan ois tullut ylös kuuden sarjan vertaa. En muista olenko koskaan nostanut 100 kilolla 7 toiston sarjaa, mutta 130kg:n olen nostanut salipenkkinä (eli perse nousi jonkin verran) ja 125 kg puhtaasti. (Tämä siis vertailuna tero.k:n sarjapainoihin)

Eli ei siis ole noin yksioikoista tuo sarjojen suhde maksimiin. Oma emäntä tekee penkissä kevyen oloisesti sarjan 5 x 5 x 37.5, mutta 40kg nousee penkistä tasan kerran. 42,5 kg:sta ei toivoakaan.

Toisilla vaan on parempi (/uskomaton?) sarjakestävyys suhteessa maksimiin. Toiset taas pukkaa suuria rautoja maksimina, mutta eivät saa pitkiä sarjoja tehtyä kymmeniäkään kiloja pienemmillä treenipainoilla. Yksilöllisiä eroja, treenitapaeroja, hermotusjuttuja jne. Meitä on moneen junaan..

Toisilla vaan on parempi (/uskomaton?) sarjakestävyys suhteessa maksimiin. Toiset taas pukkaa suuria rautoja maksimina, mutta eivät saa pitkiä sarjoja tehtyä kymmeniäkään kiloja pienemmillä treenipainoilla. Yksilöllisiä eroja, treenitapaeroja, hermotusjuttuja jne. Meitä on moneen junaan..

Aamen :puntti:

pientä päivitystä: oma paino huitelee 90 tuntumassa nytte

tasapenkki kp 52x 8
40asteen vinopena kp 45x10
vinopenkki tangolla 7x110
tasapenkki tangolla 4x120
pystypunnerrus kp 45x6
etukyykky 130x4
takakyykky atg 150x6
maastaveto 190x3

Eilen tein pystypunnerrusta vipuvarsilaitteella: 140kg(70kg per puoli) x2, 120kg x 3, 100kg x6 ja 80kg x 8.
Olin suht poikki tuon jälkeen.

omia ennätyksiä:
maastaveto: 1x225kg
maastaveto ilman vyötä 10x180kg
pp käsipainoilla 2x10x45kg

siinä nuo tärkeimmät..ja itellä pituutta 185cm ja painoa 85kg sekä ikää 23v

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom