Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo tota maveykköstä mietin, koska ite vedin muutama kk sitten 220kg. Onko heittää jotain hyvää ohjelmaa, kun tuntuu, että toi kerta viikkoon vetäminen matalalla progressiolla ei tuo kehitystä samalla tavalla kuin ennen.
Todella hieno sarja tosiaan. Tässä ei ole mitään homokaartakaan ja ylileveää otetta joten nostomatkakin on pitkä.
Valitettavasti mitään tarkempaa ohjelmaa ei ole kyllä heittää ilmoille.. Ite teen yleensä maastavedossa lyhyehköä sarjaa (3-5) ja jokaisessa selkäreenissä en voisi mavea repiä. Kovat maastavedot tulee yleensä otettua korkeintaan 1krt / 2vko.
Ja jos penkissä on siistin näköistä menoa, niin samaa tuskin voi sanoa mavesta :D "Parhaimmat huomautukset" -ketjuun voisin lisätä: "Täytyy siinä vissiin voimaa olla, kun on noin paska tekniikka" :hyvä:
Seuraavassa tuo 9 x 220kg vyöllä ja remmeillä. Ja seuraavaan pitkään mavesarjaan olisi varmaan hyvä laittaa lukot päihin :jahas:
http://www.youtube.com/watch?v=zTcAP9NbzF8
mulla reisi 77cm, läskiä kyllä on että ei tarvii siitä kenenkää sanoa mutta paksu kuiteki.
Mistä kohtaa muuten se reisi mitataan? Kun kukaan ei osaa sanoa oikein varmaa.
Hehe, voi moro. Varmaan aika monella 15-vuotiaalla on yli 50 cm reidet, vaikka ei olis harrastanu urheilua pennusta saakka.
Onse kumma että aina MULLE kitistään joka asiasta jos jotain sanon. Kuitenkin mittasin ja se on 53cm kylmiltään.
RASVAA EI OLLENKAAN!!
E. Piti vielä lisätä että jos vertaatte mun kokoa (163cm ja 60kg) Niin ehkä sitten käsitätte että se ei välttämättä ole iso tuo 53cm muilla ikäsilläni
. Vaan ainakin se minusta tuntuu suurelta tuo reisi koska olen niin pieni?
53 senttinen reisi EI ole iso, oli ukko miten lyhyt ja laiha tahansa. Keskiverto naisella on 53 senttinen reisi.
En usko että tässä on kyse mistään henkilökohtaisesta. Jos kerrot omistavasi kookkaat reidet, jonka jälkeen kerrot koon olevan 53cm, on siinä ''kitisemisen'' aihettakin. Lisäksi rasvattomuus taitaa olla fysiologinen mahdottomuus
Jos vertaa näihin nykypäivän pullanmössöttäjiin niin rasvaa ei ole nimeksikään.
E. Voinhan laittaa joku päivä kuvan niin voitte sitten verrata tota reittä muuhun kroppaan. silloin näähään viimmeestään onko se iso. Toivottavasti tiedän kuitenkin itse paremmin kuin kukaan teistä.
E. Voinhan laittaa joku päivä kuvan niin voitte sitten verrata tota reittä muuhun kroppaan. silloin näähään viimmeestään onko se iso. Toivottavasti tiedän kuitenkin itse paremmin kuin kukaan teistä.
Missäs menee muuten ison reiden koko. Sen verran otan kantaa, että itselläni on reilusti isommat reidet, kuin nann3:lla, mutta ei nämä mielestäni isot ole. Ei ole vain vertailukohtaa. Elikkä missäs menee semmoinen raja, että on isohkot reidet, elikkä normijamppaa isommat reidet? Ja missä menee raja, että on jo oikeasti isot reidet?
Missäs menee muuten ison reiden koko. Sen verran otan kantaa, että itselläni on reilusti isommat reidet, kuin nann3:lla, mutta ei nämä mielestäni isot ole. Ei ole vain vertailukohtaa. Elikkä missäs menee semmoinen raja, että on isohkot reidet, elikkä normijamppaa isommat reidet? Ja missä menee raja, että on jo oikeasti isot reidet?
joku 80cm varmaan olis oikeesti isojen raja :D mutta kyllä näillä reilusti alle 70 senttisilläkin jo vaatekaupas on hankalaa :(