Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo tota maveykköstä mietin, koska ite vedin muutama kk sitten 220kg. Onko heittää jotain hyvää ohjelmaa, kun tuntuu, että toi kerta viikkoon vetäminen matalalla progressiolla ei tuo kehitystä samalla tavalla kuin ennen.

Valitettavasti mitään tarkempaa ohjelmaa ei ole kyllä heittää ilmoille.. Ite teen yleensä maastavedossa lyhyehköä sarjaa (3-5) ja jokaisessa selkäreenissä en voisi mavea repiä. Kovat maastavedot tulee yleensä otettua korkeintaan 1krt / 2vko.

Ja jos penkissä on siistin näköistä menoa, niin samaa tuskin voi sanoa mavesta :D "Parhaimmat huomautukset" -ketjuun voisin lisätä: "Täytyy siinä vissiin voimaa olla, kun on noin paska tekniikka" :hyvä:

Seuraavassa tuo 9 x 220kg vyöllä ja remmeillä. Ja seuraavaan pitkään mavesarjaan olisi varmaan hyvä laittaa lukot päihin :jahas:

http://www.youtube.com/watch?v=zTcAP9NbzF8

Doggcrappia vedetään ja sarjapainot nousee. Oma paino 94kg treeniä 6v takana.
Enkkoja:
Penkki 125kgx10
Kyykky 160kgx8
Maastaveto 170kgx12
Vinopena käsipainoilla 50kgx10
Leuat 25kgx10 viimeinen tosin kunnon sätkiminen, mut meni.

Valitettavasti mitään tarkempaa ohjelmaa ei ole kyllä heittää ilmoille.. Ite teen yleensä maastavedossa lyhyehköä sarjaa (3-5) ja jokaisessa selkäreenissä en voisi mavea repiä. Kovat maastavedot tulee yleensä otettua korkeintaan 1krt / 2vko.

Ja jos penkissä on siistin näköistä menoa, niin samaa tuskin voi sanoa mavesta :D "Parhaimmat huomautukset" -ketjuun voisin lisätä: "Täytyy siinä vissiin voimaa olla, kun on noin paska tekniikka" :hyvä:

Seuraavassa tuo 9 x 220kg vyöllä ja remmeillä. Ja seuraavaan pitkään mavesarjaan olisi varmaan hyvä laittaa lukot päihin :jahas:

http://www.youtube.com/watch?v=zTcAP9NbzF8

Okei, toi vyö,remmit ja tekniikka muuttaa asiaa jonkin verrran.. Toisaalta kyllä tollasia "repimis"sarjoja kannattaa ottaa välillä, kunhan ei selässä ilmene mitään pahempia.

Saattaahan olla, että omalla kohdalla se kehityksen näennäinen hidastuminen johtuu siitä, että olen jättänyt varusteet pois, ja siten treenistä on tullut hieman raskaampaa. Joo.. ei se systeemiä vaihtamalla parane vielä tässä vaiheessa.

Hehe, voi moro. Varmaan aika monella 15-vuotiaalla on yli 50 cm reidet, vaikka ei olis harrastanu urheilua pennusta saakka.

Onse kumma että aina MULLE kitistään joka asiasta jos jotain sanon. Kuitenkin mittasin ja se on 53cm kylmiltään.
RASVAA EI OLLENKAAN!!

E. Piti vielä lisätä että jos vertaatte mun kokoa (163cm ja 60kg) Niin ehkä sitten käsitätte että se ei välttämättä ole iso tuo 53cm muilla ikäsilläni. Vaan ainakin se minusta tuntuu suurelta tuo reisi koska olen niin pieni?

Polvieni takia en voi/pysty tekemään kyykkyä vapaasti vaan joudun tekemään sen smithissä. Oiken alas viety kyykky aiheuttaa painetta polviin joka tuntuu erittäin ilkeästi pistävänä kipuna. Siksi teen kyykyn smithissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onse kumma että aina MULLE kitistään joka asiasta jos jotain sanon. Kuitenkin mittasin ja se on 53cm kylmiltään.
RASVAA EI OLLENKAAN!!

En usko että tässä on kyse mistään henkilökohtaisesta. Jos kerrot omistavasi kookkaat reidet, jonka jälkeen kerrot koon olevan 53cm, on siinä ''kitisemisen'' aihettakin. Lisäksi rasvattomuus taitaa olla fysiologinen mahdottomuus.

E. Piti vielä lisätä että jos vertaatte mun kokoa (163cm ja 60kg) Niin ehkä sitten käsitätte että se ei välttämättä ole iso tuo 53cm muilla ikäsilläni

Älä sitten väitä niitä isoiksi.

. Vaan ainakin se minusta tuntuu suurelta tuo reisi koska olen niin pieni?

No se voi olla. Tosin tuotakaan et maininnut aluksi.

Pakko kai tässä on kertoa omia tuloksia, jottei off-topiciksi mene.

175/65, ikä 16.

Mave 2x5 115kg
Kyykky 5x5 90kg (syvältä, 3kk sitten. Nyt tehty vain etukyykkyä.)
Penkki 2x6 67,5kg

Muut tulokset eivät taida olla mainitsemisen arvoisia... Vielä. Ei sillä että nuo olisi. Treeniä takana yhtään järkevällä ohjelmalla reilu vuosi, mistä syöty tarpeeksi viimeiset puoli vuotta.

En usko että tässä on kyse mistään henkilökohtaisesta. Jos kerrot omistavasi kookkaat reidet, jonka jälkeen kerrot koon olevan 53cm, on siinä ''kitisemisen'' aihettakin. Lisäksi rasvattomuus taitaa olla fysiologinen mahdottomuus

Jos vertaa näihin nykypäivän pullanmössöttäjiin niin rasvaa ei ole nimeksikään.

E. Voinhan laittaa joku päivä kuvan niin voitte sitten verrata tota reittä muuhun kroppaan. silloin näähään viimmeestään onko se iso. Toivottavasti tiedän kuitenkin itse paremmin kuin kukaan teistä.

E. Voinhan laittaa joku päivä kuvan niin voitte sitten verrata tota reittä muuhun kroppaan. silloin näähään viimmeestään onko se iso. Toivottavasti tiedän kuitenkin itse paremmin kuin kukaan teistä.

Toivottavasti tiedät... Ja kuvallahan tämäkin asia ratkeaisi. Täytyy muistaa myös että pidempään treenanneilla on hyvin erilaiset näkemykset siitä, mikä on isoa ja mikä ei :) :offtopic:

:offtopic:

Missäs menee muuten ison reiden koko. Sen verran otan kantaa, että itselläni on reilusti isommat reidet, kuin nann3:lla, mutta ei nämä mielestäni isot ole. Ei ole vain vertailukohtaa. Elikkä missäs menee semmoinen raja, että on isohkot reidet, elikkä normijamppaa isommat reidet? Ja missä menee raja, että on jo oikeasti isot reidet?

Missäs menee muuten ison reiden koko. Sen verran otan kantaa, että itselläni on reilusti isommat reidet, kuin nann3:lla, mutta ei nämä mielestäni isot ole. Ei ole vain vertailukohtaa. Elikkä missäs menee semmoinen raja, että on isohkot reidet, elikkä normijamppaa isommat reidet? Ja missä menee raja, että on jo oikeasti isot reidet?

Omasta mielestä yli 70cm reiskat on jo kohtuullisen kokoset.

1 kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa! Eli kuvaa tulemaan!

joku 80cm varmaan olis oikeesti isojen raja :D mutta kyllä näillä reilusti alle 70 senttisilläkin jo vaatekaupas on hankalaa :(

joku 80cm varmaan olis oikeesti isojen raja :D mutta kyllä näillä reilusti alle 70 senttisilläkin jo vaatekaupas on hankalaa :(

Itellä kuluu joka helkkarin housut liian nopeesti sisäreisien kohdalta. Mulla on kävellessä jatkuvasti sisäreidet yhdessä, ja kesällä pitää käyttää vaseliinia ettei mee ruvelle :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom