Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään nyt sitten koitin vapaasti ja polvet meinas sanoa sopimuksen irti. Muutenkin on jo polvissa jotakin kränää. Kulkee geeneissä. Elikkä jatkan smithiä koska se ei ota kipeää, sanoitte sitten mitä sanoitte :D

No mitenkäs mulla on sitte isot reidet? Onko näin ettei suunnistuksessa tarvita jalkavoimia? Ahaa, uutta tietoa. SIINÄHÄN SITÄ VOIMAA JUURI TARVITAAN KUN METSÄSSÄ JUOSTAAN? Epätasaisessa maastossa jossa joutuu koko ajan ponnistelemaan. Syventyisitte hyvät ihmiset asiaan.

Jaloissa oli jo reilusti massaa yli ikäisteni ennenkuin aloitin edes punttisalia. Elikkä suunnistuksesta on pakko olla hyötyä? Eikai lihasta itsestään tuu?
Laitappa kuvii näistä sun isoista reisistä jotka on reilusti ikäsiis isommat.. Enkä sit tiedä miten sä suunnistat mutta vanha luokkalainen suunnisti kans ja aika hyvin tais pärjätä ku märskyynki pääsi, mutta ei sillä ny mitään hirveitä jalkalihoja ollu lähinnä luuta ja nahkaa.

Tänään nyt sitten koitin vapaasti ja polvet meinas sanoa sopimuksen irti. Muutenkin on jo polvissa jotakin kränää. Kulkee geeneissä. Elikkä jatkan smithiä koska se ei ota kipeää, sanoitte sitten mitä sanoitte :D

No mitenkäs mulla on sitte isot reidet? Onko näin ettei suunnistuksessa tarvita jalkavoimia? Ahaa, uutta tietoa. SIINÄHÄN SITÄ VOIMAA JUURI TARVITAAN KUN METSÄSSÄ JUOSTAAN? Epätasaisessa maastossa jossa joutuu koko ajan ponnistelemaan. Syventyisitte hyvät ihmiset asiaan.

Jaloissa oli jo reilusti massaa yli ikäisteni ennenkuin aloitin edes punttisalia. Elikkä suunnistuksesta on pakko olla hyötyä? Eikai lihasta itsestään tuu?

Kyllä sitä kaikille lihakset jonkinlaiset lihakset tulee, toisille pienemmät toisille isommat. Sit niitä treenataan sen jälkeen.. Esim. yhdeltä kaverilta kysyin et mitä teet jaloilles ku reidet on ihan järkyttävän kokoset niin tokas vaa et ei mitään..( Siis mallia pikaluistelijareidet).

Laitappa kuvii näistä sun isoista reisistä jotka on reilusti ikäsiis isommat.. Enkä sit tiedä miten sä suunnistat mutta vanha luokkalainen suunnisti kans ja aika hyvin tais pärjätä ku märskyynki pääsi, mutta ei sillä ny mitään hirveitä jalkalihoja ollu lähinnä luuta ja nahkaa.

En allekirjoita myöskään sitä, että sillä suunnistuksella ne jalat ois OIKEASTI isoiksi tulleet, MUTTA sillä on aivan varmasti positiivinen vaikutus jalkojen kasvuun nyt jälkeenpäin. Kaverilla kova kunto, ja se varmasti auttaa jalkojen treenaamisessa. Ja edelleen painotan sitä pohjatyötä mitä ko. kaverin lihakset (erityisesti) jalat ovat saaneet noinkin vaativassa harrastuksessa kuin suunnistus.

En allekirjoita myöskään sitä, että sillä suunnistuksella ne jalat ois OIKEASTI isoiksi tulleet, MUTTA sillä on aivan varmasti positiivinen vaikutus jalkojen kasvuun nyt jälkeenpäin. Kaverilla kova kunto, ja se varmasti auttaa jalkojen treenaamisessa. Ja edelleen painotan sitä pohjatyötä mitä ko. kaverin lihakset (erityisesti) jalat ovat saaneet noinkin vaativassa harrastuksessa kuin suunnistus.

Tätä mä Tarkootan! Siis kyllä mä tiedän monia aikuisiakin suunnistajia joilla on jalat ku biljardikepit, vaikka ovat suunnistaneet koko ikänsä. En mä tajua sitten että mistä mulle ne isot jalat on tullut. Kai siitä kun joskus 7-12 vuotiaana harrastin yleisurheilua aika kovasti ja panostin etenkin näille pikamatkoille :)

Edit. Niin ja oohan mä urheillu siitä lähtien ku opin käveleen. Yleisurheilu, pallopelit, suunnistus ja nyt punttisali.

pitääkö sitä omiakin tuloksia tänne kirjootella, elikkäs:
mave 3x6 135kg
kyykky 4x110kg
penkki 2x110kg
ittellä kokoa 168cm ja 74kg, säännöllistä treeniä noin vuosi takana....

Pittääpä laittaa tännekki tuloksia.

Alakaltevapenkki: 145kgx6x6
Leuanveto: omapaino+24kgx6x6
Etu-kyykky: 120kgx6x6
YJMV:105kgx5x6 (yhden jalan maastaveto)
Vinopenkki kp: 45kgx6x6
Pystypunnerrus kp: 40kgx6x6
Kyykky: 160kgx6x6 (helppo)
Kapeapenkki: 1x140kg

Omapaino 86 tulosten teko hetkellä, paitsi kapeapenkin hetkellä oli 89.:)

Kovia tuloksia!! Paljon vedät ykkösenä? Onko mitää käsitystä?

Ykkönen on tosiaan niinkin naurettava kuin 155kg. Sarjoissakin ensimmäinen toisto on aina kuin tervan juontia, mut sit lähtee ku lämpee :D 160kg on tässä himoiltu jo pidempi tovi..eiköhän se sieltä kohtapian.

Tuossa vielä tuo kutosen sarja

http://www.youtube.com/watch?v=-uXm5Hd1UcA

e. niin ja maastavetoykkönen on 270kg, noin kk takaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon useasti salilla yksin niin en tee sitä vapaasti koska jotkut sarjat on niin tiukkoja eikä ole varmistajaa. Se on sitten vaan jäänyt päälle että teen sen aina smithissä :rolleyes:

Vedä se 70 kg:a rinnalle ja tee siitä kympin sarja etukyykkyy, et tarvii varmistajii ja saat vertailukelpoisempaa kyykkytulosta. Ei noista smitheistä aina tiiä.

Tätä mä Tarkootan! Siis kyllä mä tiedän monia aikuisiakin suunnistajia joilla on jalat ku biljardikepit, vaikka ovat suunnistaneet koko ikänsä. En mä tajua sitten että mistä mulle ne isot jalat on tullut. Kai siitä kun joskus 7-12 vuotiaana harrastin yleisurheilua aika kovasti ja panostin etenkin näille pikamatkoille :)

Edit. Niin ja oohan mä urheillu siitä lähtien ku opin käveleen. Yleisurheilu, pallopelit, suunnistus ja nyt punttisali.
Hehe, voi moro. Varmaan aika monella 15-vuotiaalla on yli 50 cm reidet, vaikka ei olis harrastanu urheilua pennusta saakka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom