Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Hulkki
hetkellä treenaan kropan läpi 3 osassa 8-9 päivässä.
Sakkeus: HD ei todellakaan kuulu enemmistön suosimiin treenimenetelmiin. Jotain korkeavolyymisiä MD-versioita ne useimmilla näyttää olevan, mutta oikeaa HD:ta vetää todella harva (en ole itse tavannut yli 5 treenivuoteni aikana vielä ketään).
Originally posted by Kipi I
Moniko on sitä mieltä että "natun" kannattaa treenata mielummin 3 kertaa viikossa kuin 4 kertaa,massan hankinnan kannalta(palautumisen). Hulkki nyt ainakin on ;) Palautuminenhan nopeutuu jos roinaa(tietääkseni)!
Originally posted by Kipi I
Moniko on sitä mieltä että "natun" kannattaa treenata mielummin 3 kertaa viikossa kuin 4 kertaa,massan hankinnan kannalta(palautumisen). Hulkki nyt ainakin on ;) Palautuminenhan nopeutuu jos roinaa(tietääkseni)!
Originally posted by Ämmbee
MD= ???
HD = Heavy Duty, kehittänyt joku Dorian ?
Eikö HD:ssa ole vaara että psyykkaa liikaa, koska sillä menetelmällä treenaa harvoin ja kovaa ?
Adrenaliinivarasto voi liiallisen psyykkaamisen seurauksesta kuulemma tyhjentyä (kuukausiksi). Tunnetaan ilmiönä "overtraining on intensity" Intenstiteetin/psyykkaamisen ylitreenaaminen. Ei Aprillia.
En tiedä varmasti HD:n filosooffiia, mutta eikö se mene näin? Toisaalta luulen että HD oikein käytettynä varmasti voi olla hyvä bodibuildingi treenitapa/filosofia...
Originally posted by Raven
Aika paljon samanlaisia ovat, mutta tuo MD on hieman kevyempi versio HD:stä käsittääkseni.
Originally posted by Ämmbee
MD= ???
HD = Heavy Duty, kehittänyt joku Dorian ?
Eikö HD:ssa ole vaara että psyykkaa liikaa, koska sillä menetelmällä treenaa harvoin ja kovaa ?
Adrenaliinivarasto voi liiallisen psyykkaamisen seurauksesta kuulemma tyhjentyä (kuukausiksi). Tunnetaan ilmiönä "overtraining on intensity" Intenstiteetin/psyykkaamisen ylitreenaaminen. Ei Aprillia.
En tiedä varmasti HD:n filosooffiia, mutta eikö se mene näin? Toisaalta luulen että HD oikein käytettynä varmasti voi olla hyvä bodibuildingi treenitapa/filosofia...
Originally posted by Hannibal
Mitä olen Sam225:n puheista saanut selvää, on MD HD:stä erinäisten negaatioiden kautta degeneroitu ylisimplistinen ääreisekstremistinen kirjoitusvirheiden höystämä idiotismiplagiaatio.
Originally posted by Nat_Ural
Kiitoksia oikein paljon, että jaoit tämän arvokkaan tiedon jyvän kanssamme
Originally posted by Hannibal
Mitä olen Sam225:n puheista saanut selvää, on MD HD:stä erinäisten negaatioiden kautta degeneroitu ylisimplistinen ääreisekstremistinen kirjoitusvirheiden höystämä naivistinen idiotismiplagiaatio.