Natugynot/dieettaus

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pistin nyt tänne osiolle kun kerran natugynoista on kyse. Eli mitä mieltä olette voiko natugynon saada diettaamalla pois? Entä miten vaikuttaa tilanteeseen että on vielä murrosikää jäljellä? Arveluttaa vaan nämä jutut että vain leikkauksella voi päästä eroon, kun kerran lääkärit joiden pitäisi asia parhaiten tietää, vastaavat että lähtee sitten itsestään. Kokemuksia ja mielipiteitä toivotaan.

Eikös noi gynot kuulu murrosikään ja kehitykseen. Ittestään ainakin itellä lähti pois.

Itseekin kiinostais lähteekö se diettaamalla pois, kun ainakin itelläni ne paheni kun aloin bulkkaamaan. Nyt mulla on molemmat nännit turvonnu ja toisessa on sellanen paakkura, että jos sille laskee käsipainon, niin :itku: . Tehoisko näihin antiestrot :evil: , vai vaikuttaisko se tätä kautta sitten luuston kehitykseen? Olen juuri alottamassa dieettiä osaksi tämän takia, kun kireitä paitojahan ei voi pitää :( .

Jos eivät lähde parissa kuukaudessa luonnostaan pois eivät ne kyllä dieettaamallakaan katoa. Voivat toki pienentyä vuosien saatossa kunhan kehon hormonitasot murrosiän jälkeen hieman rauhoittuvat, mutta ainoa tapa päästä eroon pidemmän aikaa pysyneestä gynosta on leikkaus.

Vedin viime talvena sikamaisen bulkin ja gynot paisui ronskisti siinä sivussa. En vain tiedostanut sitä silloin, en tiennyt koko asiasta. Nyt olen dieettaillut n.15kg ja vaikka ne ovatkin kutistuneet on ne silti aika härskin kokoset, toinen jostain syystä vielä isompi. Siksi kysynkin koska alan mennä jo turhankin pienille rasvoille ja tuntuu että lihat lähtee ja gynot jää. Lisäsin iän tuohon profileen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom