Nappari bodauksessa!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Wintikka

Jabba the Hutt
Mode
Ikä
55
Kaupunki
Stadi
Mitäs mieltä ootte Napparin jutuista Bodaus lehdessä? Mun mielestä kirjottaa aika hyvää juttua treeneistä ja ravinnosta.

Viimeinen lehti oli muuten aika penaalista esim. tangopojun treeni, Myllylän treeni, homopojille meikkiosasto jne.

Saken voimapuoli oli taas ok kuten aina ennenkin!

Napparin Martti tietää lähes kaiken ravinnosta, ainakin sen mitä kilpakehonrakentajan (tai kenen tahansa urheilijan)tarvii/kannattaa tietää.
Tällä alalla pyörii kaikenmaailman "GURUJA" mm. kilpakehonrakentajia, jotka luulevat olevansa ravintoasiantuntijoita, mutta vitut. Tieto perustuu heillä monesti omiin kokemuksiin tms., eikä oikeaan tutkittuun tietoon.

Tässä yksi esimerkki, että hänen neuvoillaan voi pärjätä. :)

IsoDino sanoi:
Napparin Martti tietää lähes kaiken ravinnosta, ainakin sen mitä kilpakehonrakentajan (tai kenen tahansa urheilijan)tarvii/kannattaa tietää.
Tällä alalla pyörii kaikenmaailman "GURUJA" mm. kilpakehonrakentajia, jotka luulevat olevansa ravintoasiantuntijoita, mutta vitut. Tieto perustuu heillä monesti omiin kokemuksiin tms., eikä oikeaan tutkittuun tietoon.

Tässä yksi esimerkki, että hänen neuvoillaan voi pärjätä. :)

katotaan ny ensi yhet kisat......;)

Net Virgin sanoi:
Mielipiteeni koko lehdestä :down:

En oo vaan vielä keksiny minkä ottas tilalle..

Niinpä, tosin mulla ei tuu tätäkään lehteä kun sitä on niinpaljon täälläkin haukuttu. Lontoonkieliset ei mulle anna mitään kun kielitaito on senverran suolesta, mutta joku alan lehti ois ihan jees jos sellanen suomenkielellä ois!

Timba79 sanoi:
Niinpä, tosin mulla ei tuu tätäkään lehteä kun sitä on niinpaljon täälläkin haukuttu. Lontoonkieliset ei mulle anna mitään kun kielitaito on senverran suolesta, mutta joku alan lehti ois ihan jees jos sellanen suomenkielellä ois!
B&K on melko hyvä.

Jeps, bodaus-lehti yleisellä tasolla on kei-lehti, mutta siellä on pari pätevää eli Nappari ja Sakke. Paras lehti on kuitenkin MD! Hys, ollaan hiljaa, ettei Anssi innostu tästä ;-))

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom