Napakoru

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maaru
  • Aloitettu Aloitettu
Kuulostaapa ikävältä : / Mulla on käynyt vissiin hyvä mäihä, koska laitoin napakorun itse lävistysneulalla 14 -vuotiaana pikkuraggarina :D Ihan hyvään kohtaan tuli, ei ole koskaan tulehtunut ja on paikallaan roikkunut jo sen 6-7 vuotta. Pari muutakin lävistystä on kyllä tullut napakorun jälkeen otettua, mutta ainoastaan sen olen antanut pysyä paikallaan näihin päiviin asti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh.. Se pitää tehdä mitä täytyy. Otan kyllä uudestaan korun, jos tuo nykyinen ei asetu sitten millään!

Olin kuitenkin tosi tyytyväinen, kun tämä uusi lävistäjä oli niiiin ystävällinen ja ihana ihminen. Selitti oikein juurta jaksaen kaikki, eikä varmasti jäänyt mitään epäselväksi. Tästä lähtien jos käyn ottamassa lävistystä tai tatuointia niin menen aina sinne. Se oli kertakaikkiaan ystävällistä asiakaspalvelua!
 
Nostan tän keskustelun ylös, koska tuli itelle ajankohtaiseksi. Onko muita vastikään napakorua laittaneita? Kävin toissapäivänä laittamassa ja ai piru, kun sattui! Piti käydä ihan salmiakkia ostamassa lähtiessä, etten pyörry keskelle kaupunkia :D mua jäi vaan hoito-ohjeet askarruttamaan, sillä sain ohjeeksi laittaa aamulla neo-amiseptia ja iltaisin bacibactia kolmen viikon ajan. Tuntuu hullulta käyttää kolme viikkoa desinfiointiainetta, koska sellaisessa käsityksessä oon, että se ei haavan paranemista ainakaan pitkällä käytöllä nopeuta. Näillä nyt kuitenkin mennään, katotaan miten lähtee vaikuttamaan. Millaisia hoito-ohjeita ootte saanut ja mitä ootte todennut toimivaksi? Miten ootte hoitanut alun jälkeen, kun lävistys on jo vähän parantunut?
 
Nostan tän keskustelun ylös, koska tuli itelle ajankohtaiseksi. Onko muita vastikään napakorua laittaneita? Kävin toissapäivänä laittamassa ja ai piru, kun sattui! Piti käydä ihan salmiakkia ostamassa lähtiessä, etten pyörry keskelle kaupunkia :D mua jäi vaan hoito-ohjeet askarruttamaan, sillä sain ohjeeksi laittaa aamulla neo-amiseptia ja iltaisin bacibactia kolmen viikon ajan. Tuntuu hullulta käyttää kolme viikkoa desinfiointiainetta, koska sellaisessa käsityksessä oon, että se ei haavan paranemista ainakaan pitkällä käytöllä nopeuta. Näillä nyt kuitenkin mennään, katotaan miten lähtee vaikuttamaan. Millaisia hoito-ohjeita ootte saanut ja mitä ootte todennut toimivaksi? Miten ootte hoitanut alun jälkeen, kun lävistys on jo vähän parantunut?


Mä laitoin muistaakseni easyPiercingiä (suolavesiliuos) kaks kertaa. Siis yhteensä kaks kertaa koko paranemisaikana. Parhaiten on mun lävistyksistä (korviksia lukuunottamatta) parantunu. Ei mitään ongelmia, nänneissä ja kielessä menikin sitten paaaaaaljon pidempään. Kannattaa vaan varoa ettei jää mihnkään kiinni, että saattais repeytyä, pidentää paranemisaikaa joka kerta. En muista tuliko napakorusta paljon rähmää, mutta sekin on sitten täysin normaalia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom