Oonkin harmitellut, kun ilmeisesti raskauden aika koru pitää ottaa pois ja reikä voi kasvaa umpeen. Uutta läväriä en ajatellut enää hankkia.
Minä pidin korua molempien raskauksien ajan eikä mitään ongelmaa ollut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oonkin harmitellut, kun ilmeisesti raskauden aika koru pitää ottaa pois ja reikä voi kasvaa umpeen. Uutta läväriä en ajatellut enää hankkia.
Ihmettelen vaan kovasti että miten on mahdollista että keho sitä korua hylkii kun puhutaan että koru joka siihen ensimmäiseksi laitetaan on kirurgin terästä jonka ei pitäisi tuollaista aiheuttaa..... Tietysti kaikki ollaan yksilöitä..
Minä pidin korua molempien raskauksien ajan eikä mitään ongelmaa ollut.
Mä en taida uskaltaa ottaa repeämisriskiä, vaan otan korusen pois 20 raskausviikon tienoilla, niinkun suositellaan.
Mulla ei tuntunut minkäänlaista venytystä lävistyksessä koko aikana niin en usko, että se olis yhtäkkiä voinut revetä. Toki olisin korun ottanut pois jos olisi alkanut edes yhtään tekemään tiukkaa.
Nämä on varmastikkin tosi yksilöllisiä asioita.
Oon ottanu napalävistyksen jo kahteen kertaan, molemmilla kerroilla koru on kasvanut ulos. Ilman mitään tulehdusta, hiljalleen vaan "valunut" pois. Lopulta ollut vain niin ohuessa nahkarepaleessa kiinni että oon suosiolla ottanu veks!
Harmittaa kyllä, tykkäsin tosi paljon :itku:
On paskapuhetta ettei korun laittaminen tuntuisi, mutta en nyt omalla kohdalla kivusta vielä puhuisi...on sitä paljon pahempaakin koettu eikä palkintona ole ollut ihku napa
Kuinka kauan tuo uloskasvaminen on yleensä vienyt aikaa..? Mulla on ollut napalävistys 5 vuotta ja on hieman kasvanut ulos alkuajoista, mutta ei vielä mitenkään häiritsevästi. Kiinnostaisi tietää myös, että miten tuo uudelleenlävistys onnistuu, haittaako se vanha arpi siinä kuinka paljon?Oon ottanu napalävistyksen jo kahteen kertaan, molemmilla kerroilla koru on kasvanut ulos. Ilman mitään tulehdusta, hiljalleen vaan "valunut" pois. Lopulta ollut vain niin ohuessa nahkarepaleessa kiinni että oon suosiolla ottanu veks!
Harmittaa kyllä, tykkäsin tosi paljon :itku:
On paskapuhetta ettei korun laittaminen tuntuisi, mutta en nyt omalla kohdalla kivusta vielä puhuisi...on sitä paljon pahempaakin koettu eikä palkintona ole ollut ihku napa
Kuinka kauan tuo uloskasvaminen on yleensä vienyt aikaa..? Mulla on ollut napalävistys 5 vuotta ja on hieman kasvanut ulos alkuajoista, mutta ei vielä mitenkään häiritsevästi. Kiinnostaisi tietää myös, että miten tuo uudelleenlävistys onnistuu, haittaako se vanha arpi siinä kuinka paljon?