Napakoru

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maaru
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmettelen vaan kovasti että miten on mahdollista että keho sitä korua hylkii kun puhutaan että koru joka siihen ensimmäiseksi laitetaan on kirurgin terästä jonka ei pitäisi tuollaista aiheuttaa..... Tietysti kaikki ollaan yksilöitä..

Kannattaa kokeilla titaania, jos vielä joskus otat lävistyksen. Jotenkin tuntui omassa (naamassa tosin), että tuo kirurginteräs ei niin hyvin sovi, vaikkei mitään oireita sinänsä ollutkaan. Ja joidenkin keho vaan ei noista tykkää. Joillain hylkii tolleen ettei parane, joillain kasvaa vaan ulos täysin parantunutkin koru (kuten mun smiley, tyhjä olo naamassa : (. )

edit. ei kai kukaan lävistäjä ole neuvonut ottamaan tulehtunutta korua pois, se oli siis vain ärtynyt?
 
Minä pidin korua molempien raskauksien ajan eikä mitään ongelmaa ollut. :)

Sä olet kyllä onnelllinen :)! Eikä se ole aika yksilöllistä, jotkut voivat pitää läpi raskauden ja joillain taas napa repeää korun kanssa? Mä en taida uskaltaa ottaa repeämisriskiä, vaan otan korusen pois 20 raskausviikon tienoilla, niinkun suositellaan. Tai siis jos ees joskus tulevaisuudessa ylipäätänsä massussa asuu salamatkustaja :D.

Kiitos Barbie linkistä :)!
 
Mä en taida uskaltaa ottaa repeämisriskiä, vaan otan korusen pois 20 raskausviikon tienoilla, niinkun suositellaan.

Mulla ei tuntunut minkäänlaista venytystä lävistyksessä koko aikana niin en usko, että se olis yhtäkkiä voinut revetä. Toki olisin korun ottanut pois jos olisi alkanut edes yhtään tekemään tiukkaa.
Nämä on varmastikkin tosi yksilöllisiä asioita.
 
Mun mielestä se kyllä oli tulehtunut.. tai sitten ei.
Joka tapauksessa se lävistäjäkin katsoi parhaaksi ottaa sen pois...
Just tuli jonkun koruliikkeen mainos, siinä sattui olemaan juuri titaanisia napakoruja. Polte kokeilla lävistystä uudelleen on suuri :)
mutta jos nyt vielä hillitsisi. Poltetaan ensin nämä ylimääräiset pois masusta niin katsotaan sitten uusiksi... :) kiitos vinkistä Ultimecia!
 
Kiitos Barbie linkistä :) Laitoin tilauksen menemään. Olen jo vähän aikaa himotellut napakorua, mutta jälkihoito kuulostaa kovin vaivalloiselta. Muutenkaan en välttämättä pitemmän päälle siitä välittäisi, kun en jaksa edes korvakoruja juuri käyttää. Tuollainen nipistimellä kiinni pysyvä kuulostaa hyvältä.
 
Mulla ei tuntunut minkäänlaista venytystä lävistyksessä koko aikana niin en usko, että se olis yhtäkkiä voinut revetä. Toki olisin korun ottanut pois jos olisi alkanut edes yhtään tekemään tiukkaa.
Nämä on varmastikkin tosi yksilöllisiä asioita.

Aivan, eli sen näkee sitten ihan silmämääräisesti, että tarviiko korua ylipäätänsä ottaa pois? Ei kai napa voiskaan ihan yks kaks yön yli revetä :D. Toivotaan nyt, ettei mullekaan tulis mitään ongelmia lävärin kanssa.


Barbie: kiitos, aivan ihania koruja tuolla linkissä!
 
Hei oikeesti,tehkää nahallenne palvelus mitä tahansa lävistystä otettaessa:
Parturiliikkeiden ja kultaseppien "lävistäjät" EIVÄT OLE OIKEITA LÄVISTÄJIÄ.Asiantuntevat tyypit löytyy alan liikkeistä,ja niitäkin sopii kyseenalaistaa.Festarilävistäjä....no,alansa ja asiansa tunteva ei lähde festareille lävistään,vaik olis miten nimeä,ja vaik miten sielt sais asiakkaita.
Ja halpa ei välttis aina ole paras vaihtoehto. Laatu maksaa.
 
Todellakin alan liikkeistä löytyvät tyypit tulee kyseenalaistaa! Itse en ainakaan enää tule sieltä edellisestä liikkeestä ottamaan yhtään lävistystä vaikkakin kyseinen liike hyvin tunnettu ja mainostettu. Tämä lävistäjä-herra ei todellakaan osannut hommaansa, tai ei ainakaan mun kohdalla. Ja hintaahan silläkin oli eli siitä se ei johtunut.... Ja olen aina ollut sitä mieltä että hinta ei takaa laatua!
 
Kävin tänään ottamassa napalävistyksen. Jännitin sitä ihan hirveesti ja kaverikin piti ottaa mukaan henkiseksi tueksi. Loppujenlopuksi lävistyksen tekeminen nipisti hetken ja se oli siinä. Saa nyt nähdä miten se lähtee tuosta paranemaan...:)
 
Musta se ainakin sattu ihan helvetisti! :D Mutta joo, satuin olemaan lievästi kipeä, joten samoten olin viikon liikuntapannassa sen takia, n. 5 päivän kuluttua menin lenkille testailemaan miltä tuntuu liikkua se navassa. Punatreenit alotin 7 päivän kuluttua!

Kannatti ottaa!
:D
 
Mulla on ollut no problemo, laitoin vielä renkaalla jopa.
Eli harrastan lävistyksien tekoa, ihan oikeaoppisilla välineillä ja itse laitoin.
Koska nimenomaan renkaan halusin, laitoin vähän vinoon, ettei koru törrötä. Eli nyt se on vähän sivuttain, asettuu oikein nätisti paidan alle.
Ei juurikaan sattunut, mutta jonkin aikaa kesti parantua.
 
Min oon kovasti harkinnut tässä napa- tai kulmalävärin ottamista. Varsinkin kun lopetin asiakaspalvelutyössä, niin ei olisi tuon kulman puolesta enää sitäkään estettä :)

Onkos siinä joku suositeltu aika ettei saisi liikuntaa harrastaa kun on koru laitettu?
Mulla on kyllä nännilävistys jo, mutta sen laittamisesta on jo sen verran aikaa, että en muista olinko sen jälkeen urheilematta kuinka pitkään..tai sitten olin salilla jo seuraavana päivänä :D
 
Napakorua minulla ei oo, mutta täältä olen tilaillu kieleen monet kerrat tosi sievän ja kivannäköisiä koruja ja ajattelin että joitakin teistä voisi kiinnostaa myös. Tuolta löytyy siis myös napaan (ja kulmaan, nänniin, nenään jne..) todella paljon eri vaihtoehtoja, ja toimitus on ainakin itselläni sujunut 1-2 arkipäivässä. Suosittelen!
 
Sattuu se. Ihmettelen näitä jotka tosiaan sanoo että ei muka sattunut. Vaikea uskoa, kun neula tungetaan ihon läpi ettei mitenkään tuntuisi... :wtf: Oman parantumiseen kunnolla meni yli vuosi, nyt korua ei enää ees huomaa.
 
Oon ottanu napalävistyksen jo kahteen kertaan, molemmilla kerroilla koru on kasvanut ulos. Ilman mitään tulehdusta, hiljalleen vaan "valunut" pois. Lopulta ollut vain niin ohuessa nahkarepaleessa kiinni että oon suosiolla ottanu veks!
Harmittaa kyllä, tykkäsin tosi paljon :itku:
On paskapuhetta ettei korun laittaminen tuntuisi, mutta en nyt omalla kohdalla kivusta vielä puhuisi...on sitä paljon pahempaakin koettu eikä palkintona ole ollut ihku napa :hyper:
 
otin napakorun muutama vuosi sitten, ei sitä voi sattumiseksi sanoa, vaikka kyllähän se vähän kirpaisee mutta kun se kestää sen puoli sekuntia :rolleyes: Kyllästyin koruun myöhemmin ja otin sen pois.. nyt on vaan ruma jälki navassa :curs:
 
Oon ottanu napalävistyksen jo kahteen kertaan, molemmilla kerroilla koru on kasvanut ulos. Ilman mitään tulehdusta, hiljalleen vaan "valunut" pois. Lopulta ollut vain niin ohuessa nahkarepaleessa kiinni että oon suosiolla ottanu veks!
Harmittaa kyllä, tykkäsin tosi paljon :itku:
On paskapuhetta ettei korun laittaminen tuntuisi, mutta en nyt omalla kohdalla kivusta vielä puhuisi...on sitä paljon pahempaakin koettu eikä palkintona ole ollut ihku napa :hyper:


Mulla on käynyt sama homma, mutta kulman kanssa. Aika kiva arpi tuossa noin kun paristi tullut ulos.

Kipu lienee aika yksillöllistä, itsellä esimerkiksi on halvatun korkea kipukynnys. Kyllähän noista silti jotkut ovat enemmän tuntuneet kun toiset.
Oikeaoppisen lävistyksen laiton kipua suurempaa on kyllä ns "ampulla" isketty korvis, vaikka rustoon. Ai saatana!
 
Oon ottanu napalävistyksen jo kahteen kertaan, molemmilla kerroilla koru on kasvanut ulos. Ilman mitään tulehdusta, hiljalleen vaan "valunut" pois. Lopulta ollut vain niin ohuessa nahkarepaleessa kiinni että oon suosiolla ottanu veks!
Harmittaa kyllä, tykkäsin tosi paljon :itku:
On paskapuhetta ettei korun laittaminen tuntuisi, mutta en nyt omalla kohdalla kivusta vielä puhuisi...on sitä paljon pahempaakin koettu eikä palkintona ole ollut ihku napa :hyper:
Kuinka kauan tuo uloskasvaminen on yleensä vienyt aikaa..? Mulla on ollut napalävistys 5 vuotta ja on hieman kasvanut ulos alkuajoista, mutta ei vielä mitenkään häiritsevästi. Kiinnostaisi tietää myös, että miten tuo uudelleenlävistys onnistuu, haittaako se vanha arpi siinä kuinka paljon?
 
Kuinka kauan tuo uloskasvaminen on yleensä vienyt aikaa..? Mulla on ollut napalävistys 5 vuotta ja on hieman kasvanut ulos alkuajoista, mutta ei vielä mitenkään häiritsevästi. Kiinnostaisi tietää myös, että miten tuo uudelleenlävistys onnistuu, haittaako se vanha arpi siinä kuinka paljon?

Mulla kesti napakoru suunnilleen 2 vuotta ja sitten tipahti pois. :( tekisi mieli ottaa uudestaan mutta voi olla että tekee taas saman. Enkä tiiä mihin kohtaan sen ottaisi kun ei mahassa hirveästi ylimääräistä nahkaa ole ja siinä on se edellinenkin arpi...
Kaunishan se oli. :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom