Naisten Pakkispaita

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Milläs me selvitellään oikeasti tommoisen topin koko? Meinaan tiedän miten ronkeleita mimmit ovat, niin se palautusprosentti voi olla aika hurja. Vai ennakoidaanko ja pistetään katetta senverran lisää, että varmaan kattaa jos jokainen mimmi haluaa vaihtaa kun on 0,5cm liian pitkä?

Jos Mikellä mahdollisuus ja viitseliäisyyttä mittailla toppia, niin esim. M koosta mittaa vaikka selkäosan pituuden.. siitä jokainen saa edes jonkin näköistä osviittaa!! Eikä tän topin tilaaminen oo varmaan sen kummempaa kuin muistakaan postimyynneistä ;)

ps. mulle sit S

Milläs me selvitellään oikeasti tommoisen topin koko? Meinaan tiedän miten ronkeleita mimmit ovat, niin se palautusprosentti voi olla aika hurja. Vai ennakoidaanko ja pistetään katetta senverran lisää, että varmaan kattaa jos jokainen mimmi haluaa vaihtaa kun on 0,5cm liian pitkä?

Jos mittaisit sen paidan? Esim. sivusauman pituus (kainalo-helma), paidan leveys (laita paita pöydälle ja mittaa sen leveys esim. rintojen kohdalta) ja olkaimien pituus (olalta paidan yläreunaan). Sitten pyydät jonkun naisen arvioimaan, miten ohutta/ löysää/napakkaa neulosta paita on, joten osaamme arvioida sen venyvyyden... Tai pyydät jonkun keskikokoisen kokeilemaan ja laitat tänne ko. henkilön mitat ja minkä kokoisen paidan hän valitsi sopivimmaksi itselleen. Helppoa kuin mikä! :rolleyes:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tällä hetkellä menee varmaan M..:jahas: Mut S varmaan kuitenkin suuremman osan ajasta. Pitää varmaan tilata molempaa kokoa..

Yleensä nuo topit ovat sellaisia, että S-koko on muuten sopiva mutta hemmetin lyhyt, ja L-koko joka passaisi pituuden puolesta on ihan jättimäinen vyötäröltä (ja muutenkin) :D Eikä mulla edes ole pitkä selkä, pikkuisen paksu vaan.

Mieluummin liian pitkä malli, jonka saa sitten lyhennettyä tarvittaessa, kuin liian lyhyt.

Minä en kyllä tilaa joka tapauksessa, kun en pahemmin noita toppeja käytä, mutta tällaisia ajatuksia mieleen nyt vaan tuli. Hmph.

Vaikuttaapi aika hankalalta. Itse ainakin haluan tuon M koon, jos se sitten on vähän iso niin so what...ei se elämä siihen kaadu. Pääasia, että toppi saadaan.

Niin, mulle kyllä on lähes poikkeuksetta passannut M-koko topissa kuin topissa.

S, veikkaisin. Täälläkin kyllä yleensä sama koko kuin Taskarille = muuten sopiva koko on liian lyhyt... No, pitää päästä timmiin kuntoon että voi käyttää lyhyttä toppia :D

Mulle M. Päälleni en sitä tosin vielä saa, vasta tämän vatsankasvatusprojektin päätyttyä ens talvena, mutta silloin noita toppeja ei varmaan enää saa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom