Naisten Pakkispaita

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Enpä usko. Miehille kun on tasan yksi T-paita malli mitä ne suostuu pitämään. Se perustavallinen. Kuvasta saattaisi tulla erinäisiä mielipiteitä, mutta suurimmalle osalle luultavasti ihan sama kunhan näyttää vaan pakkispaidalta.

Se on kyllä niin, että sellasta toppia/paitaa ei löydykään, joka olis kaikkien mielestä paras mahdollinen. Sama housujen kanssa. Minä sekä varmasti tosi moni muu odottaa sekä toppia että housuja kauppaan. Sittenhän sitä voi päättää haluaako ostaa vai ei. Ja täällähän on jo ihan järjetön määrä ns. tilauksia riippumatta mallista!

Tää on toistaiseksi jäissä, otan kun otan enkä ilmoita mitään enää jatkossa. En siis kysele mimmeiltä enää koskaan mitään. Enkä ole ihan sale teenkö tätäkään, niin nirsoa porukkaa on kuitenkin, että hukumme palautuksiin.

:( No voehan perse. :itku:

ps. mulle olisi ainakin loppupeleissä kelvannut mikä vaan, mutta saahan sitä aina ehdotuksia esittää. :)

Heei Mike, päätä nyt pliis se paita ja paina vaikka kompromissiks mustii ja valkosii niin on jotain valinnan varaa jos jollai on jotain välii, kyl ne menee, mulle käy millanen vaa ja kyl melkeen s-l kaikki koot:D

Niin, moni kuitenkin on sen todennäköisesti valmis ostamaan juuri sellaisena kuin se päätetään toteuttaa. Että saataisiinpa nyt kuitenkin se toppi!

Miks pitää olla niin vitun nirso joka asiasta, jos Mike päättää painattaa naisille oman pakkispaidan niin pitää hieno suunnitelma pilata kiukuttelemalla ku pikkulapsi. Ymmärän täysin että Mikellä palaa käämit! Olishan se tosi hienoo jos pakkiksella ois oma vaatemallisto mut ku tää sivusto ei ihan sitä varten oo perustettu...

Nakki vaan viuhumaan?

Mike vois nakittaa tän pahimman sotkun jonkun muun hoidettavaks, vaikka jonkun punttimimmin :) Antaa vaikka yhden topin/paidan palkkioks...

Miks pitää olla niin vitun nirso joka asiasta, jos Mike päättää painattaa naisille oman pakkispaidan niin pitää hieno suunnitelma pilata kiukuttelemalla ku pikkulapsi. Ymmärän täysin että Mikellä palaa käämit! Olishan se tosi hienoo jos pakkiksella ois oma vaatemallisto mut ku tää sivusto ei ihan sitä varten oo perustettu...

brownnose.jpg

Eiköhän tässä ole jo aika moneen otteeseen tullut selväksi, että valtaosa tilaa sen mallin joka kauppaan tulee (jos tulee). Helvettiäkö kysymään mitä halutaan, jos ei ole resursseja toteuttaa mitään monimutkaista?

Helvettiäkö kysymään mitä halutaan, jos ei ole resursseja toteuttaa mitään monimutkaista?[/QUOTE]

Niinpä. En ole nähnyt threadiä missä pakkislaiset väittelee esimerkiksi millainen pipo olisi paras. Ei sitä paitaakaan tällä tavalla tule varmana koskaan olemaan.
Jos ei onnistu paidan painaminen Pakkiksen kautta, voidaanhan me mimmit tehdä omakustanteisesti joku vaatekappale. Pitää vaan suunnitella jokin eri logo paidalle.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Eiköhän tässä ole jo aika moneen otteeseen tullut selväksi, että valtaosa tilaa sen mallin joka kauppaan tulee (jos tulee). Helvettiäkö kysymään mitä halutaan, jos ei ole resursseja toteuttaa mitään monimutkaista?
Totta turiset. Eiköhän tämä postausten määrä tässä threadissa kerro siitä mielenkiinnosta, mitä mahdollista paitaa/toppia kohtaan on olemassa jo nyt, vaikkei yhtään valmista kappaletta ole olemassa.

Kai se nyt on ihan sama niinkuin pipojen tai perus Pakkis t-paitojen kanssa, kauppaan tulee joku malli ja sitä sitten tilataan. Ja vaikken mikään kaupan alan ihminen ole, niin miten voi edes pelätä, että mimmien paidat jäisi kaupan, tai tässä tapauksessa varaston hyllylle pölyttymään?

Jos paita tulee, niinkuin ainakin ite ja ymmärtääkseni hyvin moni muukin toivoo, niin totta hemmetissä laitan sen tilaukseen, oli se sitte mallia spaghetti tai painija tai mikä tahansa.

"Älä kysy, jos et halua kuulla sataa eri vastausta."
-vanha pakkislainen sananlasku

Tuossa jo kertaalleen esiteltiin toppi, jossa on säädettävät olkaimet kaikkine muine tukihärpäkkeineen ja se sai kannatusta varmaan kaikilta, jotka olivat keskusteluun osallistuneet alusta alkaen. Ja sopiva koekaniinikin lupautui käytettäväksi! Nyt vaan toppia kehiin, niin eiköhän se kaupaksi mene. Mä lähetän sitten maksun vaikka etukäteen, jos ei muuten.

Miten tää voi aina mennä tämmöseks. :eek: Porukka jo heittelee "mulle kaks" "ainii ja sellanen ja sellanen muuten olis kiva" vaikkei mistään oo päätetty. Eikä tällä menolla tulla yhteisymmärrykseen pääsemään tää on joka helkkarin vaatekappaleen kanssa sama :D

Mulle kelpais aivan basic musta t-paita tyttöjen koossa pakkislogolla mutta sellastakaan ei varmaan ikinään saada. Eikö ne tissituetutjatkettavillaolkaimillatiesmitä topit voi olla sit erikseen, jokainen voi takuulla ostaa sellaisen ku haluaa, sieltä mistä haluaa...

Back to the basics, sanoisin minä ja anteeksi avautuminen.

Peace :haart:

Miten tää voi aina mennä tämmöseks. :eek: Porukka jo heittelee "mulle kaks" "ainii ja sellanen ja sellanen muuten olis kiva" vaikkei mistään oo päätetty. Eikä tällä menolla tulla yhteisymmärrykseen pääsemään tää on joka helkkarin vaatekappaleen kanssa sama :D

Mulle kelpais aivan basic musta t-paita tyttöjen koossa pakkislogolla mutta sellastakaan ei varmaan ikinään saada. Eikö ne tissituetutjatkettavillaolkaimillatiesmitä topit voi olla sit erikseen, jokainen voi takuulla ostaa sellaisen ku haluaa, sieltä mistä haluaa...

Back to the basics, sanoisin minä ja anteeksi avautuminen.

Peace :haart:

Minä samaa mieltä!!

Nostanpa tämänkin kun kauheasti haluttais se paita saada. Eikö voisi laittaa muutaman vaihtoehdon jo mainituista ja ottaa vaikka galluppia aiheesta? Voittanut paita sitten valmistukseen ja halukkaat tilaa? Uskoisin, että kysyntää kuitenkin olisi. (Esim. Valkoinen hihaton toppi punaisella p:llä). Tiedän, että Mike on helisemässä, kun tää on niin vaikeaa. :/

Nöyyyy, Pandoran lipas on taas avattu. Tehään silleen, että Mike tekee täysin semmoisen pakkis-paidan kuin haluaa, ei galluppia eikä huutoäänestystä. Ja se joka semmoisen sitten tahtoo hankkia, hankkii.

No go, valitettavasti en tule tekemään ikinä mimmeille mitään, sain tarpeeksi siitä vatvomisesta aikanaan. Siitä ei tule kuin paha mieli ja mitä teen sitten sadalla paidalla, jotka lojuu varastossa tai joista tulee kaikki takaisin kun joku sauma on millin väärässä paikassa? Naisille on muutenkin helvetin vähän oikeasti istuvia malleja. Fruittarin paidatkin on aika surkeita naisille.

Nöyyyy, Pandoran lipas on taas avattu. Tehään silleen, että Mike tekee täysin semmoisen pakkis-paidan kuin haluaa, ei galluppia eikä huutoäänestystä. Ja se joka semmoisen sitten tahtoo hankkia, hankkii.

... ja Mike tekee poikkeuksen eikä myönnä paidoille lainkaan palautusoikeutta. :D

Ei vaan, mä kyl luulen, että ei ne paidat mitään varastoon jäis pölyttymään.
Valtaosa kun tuntuu olevan sitä mieltä, että hankkii paidan/topin tuli siitä millainen vaan.

Valtaosa kun tuntuu olevan sitä mieltä, että hankkii paidan/topin tuli siitä millainen vaan.

I know i would :)

Musta on niin hauskaa kun Mike on tollanen vinkuintiaani :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom