Naisten Pakkispaita

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Rinnanympärys ois tosiaan aika oleellinen tieto, koska jos topissa on alustoppi, se on varmaan aika tukeva rintojen kohdalta niin vois vähän arvioida mihin kokoon ryntäänsä saa sullottua :)

Rinnanympärys ois tosiaan aika oleellinen tieto, koska jos topissa on alustoppi, se on varmaan aika tukeva rintojen kohdalta niin vois vähän arvioida mihin kokoon ryntäänsä saa sullottua :)
No niin, just joo.. Jos siinä on sellanen alustoppi, niin mä tarviin kokoa XXL, vähintään. Pari kertaa olen tollasia sovitellut urheiluosastolla ja oli aika nakinkuoreen ahdettu olo, vaikka oli XL, suurin mitä löytyi. Niin ja rintojen koostakaan ei ollut kiinni, A-kuppikin tuntuu olevan liian iso:jahas:

Toi pyöree logo on kyllä cool :D ... mutta noi liian kapeet narut olkapäillä ... taitaa liikaa läsää pursuta jos ahan päälleni :( muutoin voisin tilata, jos oisin paremmassa kunnos ... mie siis :lol2:

Mun on melkein pakko tuoda tuommoinen näytekappale jollekin mimmille, joka sitten antaa siitä palautteen ja mittaa sen oikein. Olen aika heikko päättelemään mitään naisten vaatteista. Inkerille ei voi antaa, se ei oikein täytä normaalin mimmin mittoja. Cirppu? Haluatko olla söpö koekaniini?

Mun on melkein pakko tuoda tuommoinen näytekappale jollekin mimmille, joka sitten antaa siitä palautteen ja mittaa sen oikein. Olen aika heikko päättelemään mitään naisten vaatteista. Inkerille ei voi antaa, se ei oikein täytä normaalin mimmin mittoja. Cirppu? Haluatko olla söpö koekaniini?
Jees. Voin olla söpö bulkkikaniini :D

Voi kun tuo pyöreä logo oli MAKEE!! Eli tuoho narutoppiin ei tule ku P? ei mitää pakkotoiston osoitetta tms?

Toppiin tulee vain eteen joku logo, osoitetta ei tungeta, ellei sitten tule tuo pyöreä logo, jossa on jo osoite. Mutta päädyn varmaan ottamaan P-logolla, niin saadaan hintaa alemmaksi, uudella logolla hinta nousee liikaa kun siitä tulee aloituskustannuksia uudest logosta johtuen. Ja uskon, että tätä settiä otetaan vain kerran, eikä sitä tule menemään semmoista vauhtia kuin miesten paitaa, jota tilataan aina lisää. Kertaluontoisessa alkukustannusten hinta on jo vähän merkittävämpi jos paitoja ei ole paljoa.

Minkälainen hinta olis tolla pyöreällä logolla sitten? About siis, meille tilaajille. Se on kyl nimittäin tosi makea. Harmi jos liian kallis :(

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tuo pelkkä P tuntuu jotenkii nii "mitään sanomattomalta". Koska kuitenkii naisten paita tulee maksamaan aika paljon ni samalla siinä vois olla kyllä joku muu ku pelkkä P. :)

Pelkkä P on kyllä paras ja simppelein vaihtoehto, jos siinä jotain pitää lukea niin sitten "punttimimmit". Eihän tota pyöreää logoa ees tunnista Pakkis-tekstiseksi ellei tuu lähelle tihrustamaan.

Pyöreä logo olisi siitä kiva että siinä lukee tuo Punttimimmit.. :rolleyes: Pelkällä P:llä kyllä tunnistaisi paremmin pakkispaidaksi mutta sitten ei tuu punttimimmejä olleskaan..

Jos pyöreällä tarkoitetaan tuota Neuvostoliiton logoa, niin mä tilaan, jos sellasia on joskus saatavilla. Ihan tosi magee!

S-koko menis varmaan mullekin. Taijos on kovin pientä niin M.

Kait mäkin nyt laitan mun mielipiteeni kehiin asiasta. Eli, mitä simppelimpi teksti/logo, sen parempi. Toi pyöreä on vähän joo "suttuisen" näköinen.
Sitten tuo toppi, missä on säädettävät olkaimet ei sinänsä ole ehkä paras. Liian monta sellaista saaneena, voin sanoa että suhteellisen ärsyttävä käyttää. Olkaimet eivät muutenkaan ole kovin siistinnäköiset. Jos on tosiaan hyvästä materiaalista ja muutenkin hyvin tehty, niin sitten vois olla jees. Painijaselkäinen ois ollu parempi...mun mielestä.

Tänne S kokoa. Määki rakastuin toho Neuvostoliiton logoon iha täysin mut pelkkä P:ki just ok : ) Kuha saa pakkistopin.

Ai tämmöistä täällä on tekeillä! Kivaa! Mihin noi topit tulee myyntiin?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom