Naisten Pakkispaita

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Samat sanat. Kyllä tuollanenkin kelpaisi oikein mainiosti, vaikkei se olekaan mun peräänkuuluttama painijanselkä toppi. Näyttää selvästi perustoppia paremmalta.

Kyllä tilaus lähtisi. :)

Tiedä kannattaako mun sanoa mitään, olla vastarannankiiski vai olla vaan hiljaa... :D

Mutta musta perinteinen punainen P, tai pakkotoisto-teksti olisi ihan hyvä.
Tossa on sitäpaitsi huonosti kirjoitettuna tuo logo, "The official member of". "The" ei sovi tuohon, pelkkä "official member of" on parempi.

Mutta yhä suosin punaista peetä :)

Jos nyt kuites odotettas ensin että mike postaisi mallivaihtoehtoja (jos jotain siis löytyy). Käsittääkseni kaikki tähän asti postatut kuvat (vanhaa toppi, stringi settiä lukuunottamatta) on siis ihan vaan jostain intterwepin syövereistä temmattuja joten aika turha niitä on haluta, ellei osta moista ja paina pakkislogoa itse.

Toppi olis toki kiva saada, mutta tällämenolla sitä ei koskaan tule kun nyt jo tosiaan löytyy 100 erilaista vaatimusta mallin ja logonkin suhteen.

Eli odotetaisko joskos toi maikki meille jotain ehdottas ja aloitetaan vaatimusten luettelu sitten.

(ps. Niin ja toivottavasti tälläkertaa homma ei kaadu siihen että matsku alkaa haisemaan... totta v***ssa se alkaa.. sitävarten on pesukone)

Toi on kyllä hiano ja sopivan karu. Kelepais mulle :rock:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ois kyllä tosissaan tarpeen tehdä selkee galluppi sekä paidan mallille että tekstille. Kummassakin esim. keskustelussa ilmenneet kolme suosituinta. Painatukseen menisi sitten gallupin voittaja paita voittaja tekstillä. :rolleyes:

Tommoista siellä oli.

Koot S-XL, säädettävät olkaimet, sisätoppi (spandexia) antamassa tukea, materiaali 95 & puuvilla, 5 % spandex

Liitteet

• toppi2.webp
    toppi2.webp
    13,5 KB · Katsottu: 283
Toimii, ainakin minulle.

Kelpaa hyvin :)

Hyvältä näyttää toikin toppi :) Täältä lähtee kyllä sit tilaus, kun paita on valmis. Koko varmaan M-L

Näyttää kohtalaisen pitkältä mallilta, joten S-koko riittänee mulle, vaikka tämmönen "minitankki" olenkin. Veikkaan, että tuo spandex venyy tarvittavan määrän joka suuntaan, ja "fits like a glove".

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom