Naisten Pakkispaita

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Kait mäkin nyt laitan mun mielipiteeni kehiin asiasta. Eli, mitä simppelimpi teksti/logo, sen parempi. Toi pyöreä on vähän joo "suttuisen" näköinen.
Sitten tuo toppi, missä on säädettävät olkaimet ei sinänsä ole ehkä paras. Liian monta sellaista saaneena, voin sanoa että suhteellisen ärsyttävä käyttää. Olkaimet eivät muutenkaan ole kovin siistinnäköiset. Jos on tosiaan hyvästä materiaalista ja muutenkin hyvin tehty, niin sitten vois olla jees. Painijaselkäinen ois ollu parempi...mun mielestä.

Samaa mieltä täälläkin.

Ja täällä. Varsinkin topin mallista.

Toppi olis tosi jees...mutta kuten aikaisemminkin on lukuisia kertoja (ja todellakin useempana eri vuotena) todettu, niin Pakkis-vaatteiden toteuttaminen mimmeille (siten että mahd. moni olis tyytyväinen lopputulokseen) on hurjan paljon vaikeempaa kuin ikinä kundeille! Tämä tietty siksi koska naiset on aina aikalailla kriittisempia sen tilattavan mallin, materiaalin, yksityiskohtien tms. suhteen. Ja Mike on helisemässä :D eikä aina ihan aiheetta täs kohtaa..

Joku malli ja vaihtoehto on nyt vaan valittava ja siis johonkin vaihtoehtoon tyydyttävä jos pakkiskampetta päälleen haluaa.:)

Toppi olis tosi jees...mutta kuten aikaisemminkin on lukuisia kertoja (ja todellakin useempana eri vuotena) todettu, niin Pakkis-vaatteiden toteuttaminen mimmeille (siten että mahd. moni olis tyytyväinen lopputulokseen) on hurjan paljon vaikeempaa kuin ikinä kundeille! Tämä tietty siksi koska naiset on aina aikalailla kriittisempia sen tilattavan mallin, materiaalin, yksityiskohtien tms. suhteen. Ja Mike on helisemässä :D eikä aina ihan aiheetta täs kohtaa..

Joku malli ja vaihtoehto on nyt vaan valittava ja siis johonkin vaihtoehtoon tyydyttävä jos pakkiskampetta päälleen haluaa.:)
Ja näin tehdään. Mun mielestä ne sanalliset arkut voisi nyt sulkea aiheesta se ja se malli ja materiaali ja logo olis ollu parempi. Nyt mennään näillä, ne tilaavat ketkä topin haluavat. Ainakin minä!

Mie aion myös olla tyytyväinen siihen lopputulokseen mihin Mike päätyy, ja tilata sitten paidan :)

Samaa mieltä Inksun kanssa. Ei se nyt niin tarkkaa ole mikä malli se on, kunhan vihdoin ja viimein sais sen pakkistopin.

PS. Mike, saadaanko naisten pakkishuppareita enää ikinä? Seuraavalla kerralla mulle kelpaa mikä malli vaan etten jää ilman!

mäkin haluun.. vaikkakin toi painijatoppi ois kivempi.. milloi ja mistä ostaa?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Saiskos millon vähän tietoa noista topeista?? Mittoja yms?? :thumbs:

Tää on toistaiseksi jäissä, otan kun otan enkä ilmoita mitään enää jatkossa. En siis kysele mimmeiltä enää koskaan mitään. Enkä ole ihan sale teenkö tätäkään, niin nirsoa porukkaa on kuitenkin, että hukumme palautuksiin.

Elä nyt Mike leikistä suutu :dance:

Häh? Joku yks valitus ja kaikki muut on sitä mieltä, että tänne vaan se minkä Mike päättää = kamalaa narinaa ja tyytymättömyyttä? En tajua.

Älkää nyt vaan sitten sulkeko tätä viihdyttävää ketjua! Monet hyvät naurut on irronnut mimmien aavistuksen kirjavia toiveita lukiessa. :lol2:

Maikilla on yllättävän paljon hiuksia päässä, ottaen huomioon tämän paitaprojektin hermojarepivän luonteen. :D

Ai miten niin naiset on vaikeita? ;)

Miehillä homma käy vähän karrikoiden kuvattuna seuraavasti:

Mike: Mites ois tommonen Pakkispaita?
Miehet: No Jumalauta! Heti tänne!
Mike: Musta vai valkonen?
Miehet: Ei väliä, laita postiin. :kippis1:

Miehillä homma käy vähän karrikoiden kuvattuna seuraavasti:

Mike: Mites ois tommonen Pakkispaita?
Miehet: No Jumalauta! Heti tänne!
Mike: Musta vai valkonen?
Miehet: Ei väliä, laita postiin. :kippis1:

Juuri näin!!! :hyper:

Jos ei paidalla saa tehtyä kunnon bisnestä niin ei sitä sitten varmaan kannata tehdä...

Mua kummastuttaa oikeesti tää säätö joka on ollut _kaikkien_ mimmeille suunnattujen tuotteiden kohdalla.

Mikä siinä on niin vaikeata että kauppias itse tuo myyntiin jonkun mimmi-topin joka ihan varmasti menis kuin kuumille kiville (tai sitten ei... siinähän se päätös on tehtävä että onko kannattavaa vaiko eikö)

Mutta miksi ylipäänsä lähteä avautumaan asioista täällä kun tietää mihin se johtaa? Liian pitkä, liian tiukka, liian niukka, haisee pahalle, näyttää huonolta...

Enkä ihan oikeesti usko että tämä on nyt joku mimmien juttu pelkästään, ookoo kyllähän tytöt on ehkä hieman kiinnostuneempia siitä minkälaisissa releissä ihmistenilmoilla liikkuu. Mutta uskon että suurin osa ostaisi paidan oli se sitten millainen tahansa. Toisekseen jos yleisellä puolella kysyttäisiin minkälainen normi pakkopaidan pitäis olla niin ehdotuksia/toivomuksia/vaatimuksia/valituksia tulis ihan satavarmasti miehiltäkin.

Eli mike: lopeta mimmien lynkkaus ja paina se helvetin paita. Kyllä me sitä kuitenkin ostetaan :D

J

jos yleisellä puolella kysyttäisiin minkälainen normi pakkopaidan pitäis olla niin ehdotuksia/toivomuksia/vaatimuksia/valituksia tulis ihan satavarmasti miehiltäkin.

Eli mike: lopeta mimmien lynkkaus ja paina se helvetin paita. Kyllä me sitä kuitenkin ostetaan :D

Nii just:lol2: Totuuden sanoja...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom