Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse en olisi ostamassa normi t-paitaa, veikkaan että ostajat karsiutuisivat aika hyvin mikäli vain sellainen tulisi tarjolle. En myöskään ostaisi toppia, joita löytyy jokaisesta perus urheilukaupasta. Painijaselkätoppi tai se raw edge olisivat ainoita malleja joista maksaisin jotain, vaikka normaalia enemmän.
Itse en olisi ostamassa normi t-paitaa, veikkaan että ostajat karsiutuisivat aika hyvin mikäli vain sellainen tulisi tarjolle. En myöskään ostaisi toppia, joita löytyy jokaisesta perus urheilukaupasta. Painijaselkätoppi tai se raw edge olisivat ainoita malleja joista maksaisin jotain, vaikka normaalia enemmän.
Housut olivat semmoiset, että ne kuulemma alkoivat haisemaan, siis eihän niitä oltu edes vielä tehty ja ne jo jumalauta haisivat, sairasta :D
Joo, tää homma toimii niin että Mike iskee tietyn mallin tiskiin ja sitä sitten ostetaan tai ei. Ymmärrystä löytyy asialle ettei jokaisen toiveita voi erikseen ottaa huomioon....
Harmi jos paita/toppi-asia jämähtää tähän, itse olen valmis odottelemaan tarjolla olevaa mallia ja nähtyäni sen päätän ostanko vai en
Kunhan se ois mallia joku toppi, ni oon ostamassa
Tuollaisen logon eteen olen valmis suuriin tekoihin. ;)Jos Neukkis antaa logon käyttöön, niin voidaanhan tommoinen tehdä. Mutta sitten teidän pitää vannoa ikuista virtuaalista rakkautta Ryssälle ja kantaa hänelle hedelmäkoreja suudelmin varusteltuna joka kuukausi.