Naisten Pakkispaita

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Mulle kans punttimimmi toppi! Painijanselkä tosi jees ja punttimimmi logo siihen

Itse en olisi ostamassa normi t-paitaa, veikkaan että ostajat karsiutuisivat aika hyvin mikäli vain sellainen tulisi tarjolle. En myöskään ostaisi toppia, joita löytyy jokaisesta perus urheilukaupasta. Painijaselkätoppi tai se raw edge olisivat ainoita malleja joista maksaisin jotain, vaikka normaalia enemmän.

Sama myös täällä ja se kans huomioon, ettei pusero ole liian lyhyt!

Itse en olisi ostamassa normi t-paitaa, veikkaan että ostajat karsiutuisivat aika hyvin mikäli vain sellainen tulisi tarjolle. En myöskään ostaisi toppia, joita löytyy jokaisesta perus urheilukaupasta. Painijaselkätoppi tai se raw edge olisivat ainoita malleja joista maksaisin jotain, vaikka normaalia enemmän.

Ja peli poikki, eli tytöt ovat sitten hiljakseen siihen saakka kunnes päätän mikä toppi tulee. Ihan oikeasti, teitä yhtä monta kuin on toppejakin. En saa duunattua teille hihatonta toppia jossa on pitkät hihat ja se on niin pitkä että napa näkyy mutta alavatsa peittyy. Se ei voi myöskään olla samaan aikaan musta, mutta valkoinen.

Tää homma hyvin suurella todennäköisyydellä jää anyways haaveeksi, eli toppeja ei todennäköisesti koskaan tule. Viimeksi oltiin tekemässä housuja + ja kivat toppi / pikkari yhdistelmät, mutta vikaa oli joka pikku asiassa. Ja siis mä teetin ihan valmiiksi asti tämän setin ja sitten kypsyin siihen narinaan kun mikään ei kelpaa. No Paula sai siistit vetimet ainoana maapallolla. Tässäkin ketjussa on noin 400 eri ehdotusta ja vaikka tekisin 400 versiota, niin kyllä niissäkin jotain vikaa olisi. Housut olivat semmoiset, että ne kuulemma alkoivat haisemaan, siis eihän niitä oltu edes vielä tehty ja ne jo jumalauta haisivat, sairasta :D

Liitteet

• bella1.webp
    bella1.webp
    20,5 KB · Katsottu: 349
  • bella2.webp
    bella2.webp
    13,9 KB · Katsottu: 1 919
Housut olivat semmoiset, että ne kuulemma alkoivat haisemaan, siis eihän niitä oltu edes vielä tehty ja ne jo jumalauta haisivat, sairasta :D

Ei helvetti! :lol2:

Joo, tää homma toimii niin että Mike iskee tietyn mallin tiskiin ja sitä sitten ostetaan tai ei. Ymmärrystä löytyy asialle ettei jokaisen toiveita voi erikseen ottaa huomioon....

Harmi jos paita/toppi-asia jämähtää tähän, itse olen valmis odottelemaan tarjolla olevaa mallia ja nähtyäni sen päätän ostanko vai en :)

Joo, tää homma toimii niin että Mike iskee tietyn mallin tiskiin ja sitä sitten ostetaan tai ei. Ymmärrystä löytyy asialle ettei jokaisen toiveita voi erikseen ottaa huomioon....

Harmi jos paita/toppi-asia jämähtää tähän, itse olen valmis odottelemaan tarjolla olevaa mallia ja nähtyäni sen päätän ostanko vai en :)

Juuri näin.

Mä jo ootinkin koska Miksan käämi palaa kun mimmeiltä sataa miljoona ja tuhat ehdotusta ennen kuin edes tiedetään mitä on tarjolla :D Mulle kelpaa mikä toppi vaan, kunhan sellainen saadaan. Nimimerkki edelleen ilman hupparia....

Toi toppi + pikkarit yhdistelmä on/oli kyl hyvän näkönen. Miulle ois kyllä kelvannut :)

noni, eli kaikki haluu jonkun! Paita ku paita! Naisia taitaa olla mahdoton miellyttää ;)
Jäämme odottamaan - yritä kestää Mike :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
tank.jpg

kyl mulle tommonen kelpais

Jos Neukkis antaa logon käyttöön, niin voidaanhan tommoinen tehdä. Mutta sitten teidän pitää vannoa ikuista virtuaalista rakkautta Ryssälle ja kantaa hänelle hedelmäkoreja suudelmin varusteltuna joka kuukausi.
Tuollaisen logon eteen olen valmis suuriin tekoihin. ;)

Neuvostoliiton suuntaan lähtee :whip: :love: :haart:

Nonni.
Onkohan vihdoin korkee aika liittyä vipiksi kun tollanen "official member.." paita olis kyllä tyylikäs..:rolleyes:

Toi logo on kyllä todella pähee! Täältä lähtee rajatonta rakkautta ja virtuaaliseksiä Venakolle!

Tommosen topin Neuvostoliiton tekemällä logolla vois allekirjoittanutkin tilata :)

Mulle kanssa heti nyt !

:kuola: Wuaah.....Tahtoo kanssa tuon! Tarttiiks olla VIP et voi tilata kyseisen paidan??!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom