Naisten Pakkispaita

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Esim. tässä :thumbs:

Edit: Vaikka tarkotus olikin vain näyttää, mikä on "painijanselkätoppi", niin on pakko kommentoida topin mallia. Topissa voisi edestä päin katsottuna olla suorempilinjainen ja vähän avarampi pääaukko. Tuollainen melko ylös asti edestä nouseva malli ei nimittäin näytä niin hyvältä. IMO.

Nouuuu, ei mitään painijanselkätoppia. Rajaa hirveesti pois liivejä, mitä voi käyttää treenatessa, jos selkäosassa on tommonen leikkaus.

Enemmin tukeva ja sporttinen, ehkä edestä suht avoin. Jotain tämmöstä? Kuva on aika heikko kyllä, mutta noin ideana.

Esim toi Addun "perustreenitoppi" on ihan ykkönen. Fits like a glove. Ja kestää ja kestää ja kestää, eikä ala haisemaan kissan kuselle useammankaan vuoden hikoilujen ja pesujen jälkeen..
AIL287

picture

Tuo ois painatusten puoleen helpompi. Ois kyllä iha jees jos sen punttimimmit tekstin sais...

Jep, tänne myös. Topin mallilla ei niinkään väliä (tuo Vilma-Liinan malli kyllä helpompi painattaa, kuten sanottiinkin), mutta fonteista originaali toimisi mielestäni parhaiten.

Hihaton olisi mielestäni paras, selkämyksellä ei niin väliä. Liivien valintaa kyllä painijanselkä haittaa aika lailla, ellei toppiin saa "sisäänrakennettuja" liivejä. :) Miken eka ehdotus fonttityypistä paras.

täällä myös yksi kiinnostunut :)

painijaselkä ois tosi kiva mutta ei tuo vilma-liinan laittama mallikaan ole yhtään huonompi vaihtoehto.. :rolleyes:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Olen kiinnostunut raw edge topista tai painijaselkätopista!

Teksteistä vielä, että tuo Miken ensimmäinen ehdotusteksti saa kannatusta tältä suunnalta (punttimimmit isolla päällä ja alla pakkotoisto.com pienellä). Teksti selkään ja P-logo rintaan... ?

Tänne kanssa! Mieluiten EI painijaselkää vaan "normaali" toppi mutta mikä valitaankin niin kyllä käy :)

Mun mielestä punttimimmit vois olla pienellä ikäänku tarkennuksena; pakkotoisto sitten isolla.
Mutta mitäpä tuolla niin suurta merkitystä, kunhan me mimmitkin vain paita saadaan.

Toi Vilmiksen laittama malli taas ei ole mun mielestä yhtään hyvä. Tykkään että ne kovalla työllä hankitut selkälihat saa näkyä. Mutta eihän näistä koskaan yhteisymmärrykseen pääse, että kaikki olisivat samaa mieltä.

Äänestän ihan perinteisiä tekstejä ja logoja. E: En niinkään hinnan takia, vaan siksi kun ne on minusta hienot.

Mulle kanssa!!! Mikä vaan malli kelpaa ja muakin miellytti enemmän se miken ensimmäinen fonttiehdotus :)

Toi Vilmiksen laittama malli taas ei ole mun mielestä yhtään hyvä. Tykkään että ne kovalla työllä hankitut selkälihat saa näkyä. Mutta eihän näistä koskaan yhteisymmärrykseen pääse, että kaikki olisivat samaa mieltä.
Sitten kun niitä lihaksia oikeasti on, niin ne näkyy kyllä vaikka olis vähän kangastakin päällä. kjäh kjäh. Olipa huono.

Mutta tosiaan noista teksteistä, kaikki käy, niin virallinen pakkis-logo kuin joku muu tyylitelty.

Tänne kans :) Toppi olis aevan mahtava, raw näytti hianolta.

Painijanselkämallille kannatusta myös tältä suunnalta!:thumbs: Logojen suhteen kaikki sopii, mutta tietysti olisi kiva saada se PUNTTIMIMMIT-logo jotenkin näkyviin. Jotta kaikki muutkin ymmärtää, että kyllä mie ihan tosissaan siellä salilla punttailen. :nolo:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom