Naisten Pakkispaita

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Itse en olisi ostamassa normi t-paitaa, veikkaan että ostajat karsiutuisivat aika hyvin mikäli vain sellainen tulisi tarjolle. En myöskään ostaisi toppia, joita löytyy jokaisesta perus urheilukaupasta. Painijaselkätoppi tai se raw edge olisivat ainoita malleja joista maksaisin jotain, vaikka normaalia enemmän.

Itse en olisi ostamassa normi t-paitaa, veikkaan että ostajat karsiutuisivat aika hyvin mikäli vain sellainen tulisi tarjolle. En myöskään ostaisi toppia, joita löytyy jokaisesta perus urheilukaupasta. Painijaselkätoppi tai se raw edge olisivat ainoita malleja joista maksaisin jotain, vaikka normaalia enemmän.

SAMA!

Muakin kiinnostais. Painijanselkä olis hjuva, mut muutkin mallit kävis.

Mun mielestä punttimimmit vois olla pienellä ikäänku tarkennuksena; pakkotoisto sitten isolla.
Mutta mitäpä tuolla niin suurta merkitystä, kunhan me mimmitkin vain paita saadaan.

Juuri näin olis painatus hyvä! Mallina tanktop olis paras, joko tavallinen versio tai miksei painijanselkäkin (vaikka tosissaan liivien mallia vähän rajoittaa). T-paidasta en minäkään välittäisi. Jos materiaali olisi hengittävä tekokuitu ja/tai olisi sisäänrakennettu tuki topissa voisi käyttää salillakin mutta kyllä perusmalliakin sitten vaikka kauppareissuilla pitäisi.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
heiiij. Mäki halluun. :) Se painija ois aika good. Mut muuki käy.

Katsotaan mitä on tarjolla Sundetalla, joku toppi kaivetaan esiin ja lämästään siihen punainen P selkään tai jotain vastaavaa.

Jees, siitä tietysti pitää lähteä mitä on tarjolla :). Pääasia, että toppi saadaan!

Minuakin kiinnostaa, joko raw edge tai painijaselkä, ihan sama kumpi. Ja Miken tekemä logo (se ensimmäinen jossa Punttimimmit isolla ja pakkotoisto pienellä) on bueno:)

Olis ihanaa saada punttimimmi-toppi, mieluiten ei V-aukkoista. Painijaselkä on kyllä tosi jees.

Toppi ko toppi varmasti tilaan. :rolleyes:

Miken eka logo, missä lukee punttimimmit isolla ja pakkotoisto alla pienelä ois mahtava.

Täältä lähtee myös tilaus sitten, kun toppi saadaan myyntiin. Painijaselkä ois oikein hyvä :)

joo tänne kans kelpais punttimimmien paita! toppi parempi, mallilla ei niin väliä

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom