Naisten Pakkispaita

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Kun ilmeisesti on mahdollista ottaa vain yksi malli (parhaimmat vaihtoehdot taitaa olla raw ja painijanselkä), niin reiluinta olisi, että päätös tehdään enemmistön mielipiteen mukaan.

Sen jälkeen kun hinta on tiedossa sekä pakkis-logoiselle, että punttimimmit-logoiselle (tai sitten Pakkotoisto.com isolla, punttimimmit pienellä) topille, niin myös siitä olisi kiva päästä äänestämään.

Voisiko vaikka tuohon ylös tehdä ihan kunnon gallupin?

Sitten kun niitä lihaksia oikeasti on, niin ne näkyy kyllä vaikka olis vähän kangastakin päällä. kjäh kjäh. Olipa huono.

Jos nyt tälle linjalle lähdetään, niin rajaton rusketus taas ei näy. Vai tarviiko sitten jonkun tyytyä purkkiväriin?;) Pidetäänkö äänestys vai hankitaanko kaksi eri mallia vai annetaan Miken päättää? Ja kipin kapin liiviostoksille, jos ei vielä omista sellaisia joita voi käyttää painijanselän kanssa:D

edit: enpäs sitten ehtinyt lukea tuota Ex:n viestiä ennen kuin säntäsin kirjoittamaan..

Jep mukana ollaan kyllä. Sama minkämuotonen paita kuhan ei tavis t-paita ole. Painatuksellekkin ihan sama. Kunhan nyt viimein joku paita saatais tilattua yhteistuumin.

Ja kipin kapin liiviostoksille, jos ei vielä omista sellaisia joita voi käyttää painijanselän kanssa:D

Ei omista eikä löydä :(. Paita olisi kiva vaan normi tissiliivi pitäisi sopia alle.

Ei omista eikä löydä :(. Paita olisi kiva vaan normi tissiliivi pitäisi sopia alle.

Minusta normiolkainten pieni näkyminen ei kyllä mitään haittaa siellä. Ja useissa liiveissä on irrotettavat olkaimet, joten toisen saa kiepautettua niskan takaa halterneck-tyyliin, toimii sekin. :) Ja eikös suurin osa treenirintsikoistakin ole painijanselkäisiä?

Painijaselkäinen toppi olis kyllä hienoutta! Tilaisin!

Normirintsikoiden olkaimet voi virittää takaa yhteen esim.kumilenksulla tai ponnarilla, jolloin sopivat myös painijaselkäisen topin kanssa *niksipirkka* :lol2:

Hmm...taidan olla aika outolintu sitten, kun minua ei voisi vähempää haitata rintsikoiden olkaimien näkyminen. Usein kylläkin pidän samanvärisiä rintsikoita kuin toppi, joten eihän näiden nykytoppiviritysten kanssa edes tiedä mikä naru kuuluu mihinkin vaatekappaleeseen. :D

Edit. Toisia valtamassasta poikkeavia löytyi! Eli Stashin kanssa samoilla linjoilla.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
ei onneks kovin moni taida normi t-paitaa kannattaa.. :rolleyes:
painatuksista passaa mikä vaan.. se oli ainakin kiva minkä Mike laitto ekana!

Ex-Taviksen ehdotus kunnon äänestyksestä kuulostaa hyvältä!
reilu peli :rock:

Sanottakoon vielä, että kustannukset nousee heti, jos emme mene P-logolla ja tolla perinteisellä pakkotoisto.com urlilla. Joudumme duunaamaan uudet muotit ja jos tilaajia on vähemmän, niin siinä tulee paidalle enemmän sitten hintaa. P-logosta ja nykyiksestä pakkotoisto.com painatuksesta ei tartte maksella lisää.

Mutta toisaalta eikös sitä punttimimmi-logoa voi sitten myöhemminkin käyttää. Tuskin kiinnostus loppuu tähän yhteen kertaan, kun ennenkin on ollut punttimimmivermeitä kohtaan kiinnostusta. Suurin ongelma vissiin on mimmien vaatteissa se, että mahdollisuuksia on enemmän ja sitä myötä sitten enemmän mielipiteitä. Sen takia mä kannatan exän ehdottamaa äänestystä.

Mun mielestä yks tärkee pointti on se, että toppi ei saa olla liian lyhyt. Ihottavaa treenailla, jos vaatteet ei pysy paikallaan (etenkin jos se sikspäkki puuttuu sieltä topin alta, sitä kun ei vissiin voi tilata topin kanssa :D) ja karsii kokonaan pidemmät punttimimmit.

Itseä eniten kiinnostaa painijanselkä ja raw ja Miken laittama eka logo oli paremman näkönen. Todennäkösesti tilaan, vaikka malli ja logo olis joku muukin, paitsi perus T-paita ei käy, eikä perus T-paitakangas (paksu pelkkä puuvilla, ei hengitä -> ei oo hyvä treenatessa).

Täällä kans kiinnostusta kyseiseen paitaan! Painijaselkätoppi ja muutkin ehdotukset kuulostaa ihan hyvältä, kaikki kelpaa. :D Ainut pyyntö on sama kuin Hugadelicilla eli ei liian lyhyt toppi, en tykkää et napa vilkkuu.

Hugadelic muuten sivusi yhtä tärkeää seikkaa: materiaali.

Tästä ollaan varmasti yhtä mieltä, että materiaali ei saa olla pelkkää puuvillaa, vaan mieluummin joku laadukas, nopeasti kuivuva sekoite (omat urheilutopit taisivat olla yleisimmin polyamidia 90%,elastaania 10%)...

Miesten paitatilauksista ei muuten varmaan koskaan tulla käymään näin tarkkoja keskusteluja paitojen vaatimuksista. :lol2:

Sit sen kaula-aukon ei tartteis olla iha hirvee iso et tissit vilkkuu...:) Varsinkii jos paitaa meinaa pitää puntilla. Inhottavia sellaset paidat mikä päällä joutuu kattoo et mitä liikkeitä tekee ettei vaa vilku. :rolleyes: Ja tosissaan se kangas vois olla muuta ku pelkkää puuvillaa.

Kaikki logot käy, mutta mielummin tollanen toppi missä EI näy rintsikoitten olkaimet... Kun omaa hieman isommat rinnat, niin rintsikan olkaimetkaan ei sit hirveän sirot oo... ja mitä enemmän paljasta pintaa, sitä enemmän katseita ja paineita näyttää paremmalta :rolleyes::eek::jahas:

terveisin telttoihin pukeutuva :D.

( mutta jos mimmien paita/toppi tulee, niin ostan kyllä, oli millainen tahansa... niin kauan sitä oon oottanu! ja salillehan voin sitte ostaa vaikka miesten puolelta paidan, niin peittää ainaki :D )

mää voisin kans ostaa, painijanselkä-toppi olis mun suosikki ja raw-mallikin käy mainiosti, ja kunhan on elastaania materiaalissa ni riittää, pelkkä puuvilla ei yksinkertasesti toimi. Äänestystä pystyyn vaan.

Kylläpä menee hankalaksi kun naiset pääsevät hifistelemään :) mutta tosiaan, mulle käy noista topeista kumpi vaan kunhan tosiaan se matsku on hyvä.

Minusta normiolkainten pieni näkyminen ei kyllä mitään haittaa siellä.

:offtopic: Normiolkain vaatii normitissin (keskikoko tai alle). Mutta taitaahan suurimmalla osalla urheilevista naisista povi olla kohtuullisen kokoinen ja sen mukaan se sitten on mentävä.

Olen odottanut omaa Pakkispaitaa kuin kuuta nousevaa.:hyper:

Hyviä asioita on ehdoteltu ( kuivuva materiaali, mallit jne), mutta katsotaan nyt mihin on sillä paitafirmalla mahdollisuudet.
Loppupeleissä olen iloinen ihan vaikka koon xs puuvillaisesta t-paidasta perus Pakkislogolla.

Jos tarjolla olisi limited edition toppi, sellaisen hankkisin heti, materiaalista riippumatta. Ja lisäksi, jos sellaista tarjotaan, Pakkispaidan kokoa xs. Silloin logo voi olla Pakkis tai Punttimimmit ;)

Helppoa, eikö? Tiivistän ylläolevan: mulle käy kaikki :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom