Naisten kuntosalit/Tampere, vinkkejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BadHair
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla on varmaan silmät veistetty puusta tai jotain, mutta enpä löytänyt sitä juttua eri paikkakuntien saleista. Enkä Googlettamallakaan hirveästi viisastunut.

No kysymykseni onkin täsmäohjus Tamperelle ja nimenomaan naisille ja naisenmielisille.... :D

Vaimo katsastelee eri salivaihtoehtoja...; Onko kaikki salit joista löytyy salipuolen lisäksi jumpat (ja näitä jumppia pitäisi olla mielellään aamulla) ym vastaavat sopimussaleja? Tuntuu ainakin Athleticot ja muut olevan vailla heti vuoden jäsenyyttä (liittyminen 50-100€) ja käyttö maksaa jäsenyyden lisäksi 60€/kk. Mun mielestä toi on aika kallista.
Vai onko? Onko edullisempia olemassakaan?

Ja siksi toisekseen. Olisiko kokemuksia jäsenyyden purkamisesta kesken kauden? Saako rahojaan pois, onnistuuko "kivuttomasti" jne.?

Lähinnä tulilinjalla tuntuisi olevan Athletico. Ei kiitos mainospuheille, mutta "puolueettomia" kommentteja kaipailisin.

Kiitos kovasti etukäteen... :worship:

Ei kyllä omia kokemuksia ole, mutta eikös Fressi ole "sali miehille ja naisille, mutta miehiltä on pääsy kielletty"-sali? Veikkaisin kyllä, että suurin osa on juuri noita sopimussaleja, mutta eiköhän näiltäkin joku kuukauden sopimus löydy.

Edit: Tuolta näyttäisi löytyvän jumppa+kuntosali-kortti, joka on 65e/kk. Jos täällä saa linkittää salien kotisivuille niin: Fressi

BadHair sanoi:
Mulla on varmaan silmät veistetty puusta tai jotain, mutta enpä löytänyt sitä juttua eri paikkakuntien saleista. Enkä Googlettamallakaan hirveästi viisastunut.

No kysymykseni onkin täsmäohjus Tamperelle ja nimenomaan naisille ja naisenmielisille.... :D

Vaimo katsastelee eri salivaihtoehtoja...; Onko kaikki salit joista löytyy salipuolen lisäksi jumpat (ja näitä jumppia pitäisi olla mielellään aamulla) ym vastaavat sopimussaleja? Tuntuu ainakin Athleticot ja muut olevan vailla heti vuoden jäsenyyttä (liittyminen 50-100€) ja käyttö maksaa jäsenyyden lisäksi 60€/kk. Mun mielestä toi on aika kallista.
Vai onko? Onko edullisempia olemassakaan?

Ja siksi toisekseen. Olisiko kokemuksia jäsenyyden purkamisesta kesken kauden? Saako rahojaan pois, onnistuuko "kivuttomasti" jne.?

Lähinnä tulilinjalla tuntuisi olevan Athletico. Ei kiitos mainospuheille, mutta "puolueettomia" kommentteja kaipailisin.

Kiitos kovasti etukäteen... :worship:

Jos nyt pitäisi valita joku jäsensali, valitsisin CMS - ketjuun kuuluvan salin ( Tampereella Atletico ). Ai miksikö? CMS on maailman laajuinen ketju, ja Travelpassilla pääset käyttämään muita ketjun saleja esim. matkoilla ollessasi. Tutuilla on kaiken lisäksi onnistunut sopimuksen purku varsin kivuttomasti.

Atleticolla on hyvä jumppa - ja spinningtarjonta, lisäksi löytyy joogaa, venyttelyä jne. Hyvät suihku - ja saunatilat, kuntosalin puolelta löytyy tarvittavat laitteet, naisille on oma pieni sali yläkerrassa, jos haluaa käyttää sitä.

Miinuksena ainakin hinta ( 60 e kk?? ), toisaalta Elixia taitaa olla vieläkin kalliimpi.

Fressi on tosiaan naistensali ollut jo 25 v., mutta nyt maaliskuussa on avattu uusi Fressi Club joka on sekasali. Ei jäsenyyksiä. Itselläni on Silver- kortti, jola pääsee salille.SIlver nyt tarjouksessa 180€/puoli vuotta. Eli hinnaksi tulee vähän päälle 30 €/kk. Sit jos taas haluaa käydä myös jumpassa salin lisäksi on olemassa Gold-kortti(tyttöystävälläni on sellainen). Se maksaa 50 €/kk suoraveloituksena. Ei tarvii itse huolehtia maksuista . Ja suoraveloituksessa on tosiaan 2 viikon irtisanomisaika. Eli EI JÄSENYYKSIÄ.
Naiset pääsee siis molemmille kuntosaleille kaikilla suoraveloituskorteilla sekä nauttiimaan runsaasta jumppavalikoimasta(3 jumppasalia+spinning+pacesalit) yms. siisteistä pesutiloista ja solareumeista :)

Fiona sanoi:
Jos nyt pitäisi valita joku jäsensali, valitsisin CMS - ketjuun kuuluvan salin ( Tampereella Atletico ). Ai miksikö? CMS on maailman laajuinen ketju, ja Travelpassilla pääset käyttämään muita ketjun saleja esim. matkoilla ollessasi. Tutuilla on kaiken lisäksi onnistunut sopimuksen purku varsin kivuttomasti.

EI MISSÄÄN NIMESSÄ ATLETICOLLE!
Välttäkää myös Elixiaa henkeen ja vereen.
Jos joku liittyy em. rahastuslaitoksiin, tulen yöllä uniinne!
(ja unissanne :D)

Omilla tutuilla sopimuksen purku on sujunut juuri päinvastoin. Asiakasneuvottelijalle ei saanut aikoja kolmeen kuukauteen jonka aikana vuoden sopimusaika kului umpeen ja kaveri maksoi joka kuulta 55€/kk vaikkei edes halunnut reenata siellä.

Oma likka käy Go Golla, siinä on hyvä puoli se ettei siinä sitouduta mihinkään ja rahalle saa varmasti vastinetta. Toinen hyvä salipaikka on Fressi.

Naisille nimenomainen kuntosali on Steel Body -naisille- Tullintorin kupeessa. Se on kuntosali jossa voi käydä vain naiset. En sitten tiedä onko siellä jumppia kun en ole siellä koskaan käynyt.

Atletico on kyllä aika paikka. Olin treenannut siellä 4 vuotta kunnes eräänä kauniina päivänä korttia uusiessani sanoivat että pitäisi maksaa 100mk jäsenyys että saan kortin. Enpä ole senjälkeen käynyt siellä. En voi suositella kyllä sitä salia. Uusi fressi vois olla mielenkiintoinen.

Kiitti vinkeistä. Mulla nimittäin on henkilökohtaisesti joku kummallinen tärinä tuota Athleticoa vastaan. En edes tiedä mistä se johtuu... Samaten tuo jäsenyys/vuoden sopimus vähän tökkii.

Tarttee kertoa emännälle, että kysäisee tuolta Fressistä ja Elixiasta. Ja vaikka GoGo:ltakin.

lepex sanoi:
Oma likka käy Go Golla, siinä on hyvä puoli se ettei siinä sitouduta mihinkään ja rahalle saa varmasti vastinetta. Toinen hyvä salipaikka on Fressi.

Käyn GoGolla ja kyllä siellä tarvii jäseneksi ensin liittyä ja sen jälkeen maksaa kuukausimaksua suoraveloituksella tililtä 50€/kk. Mitään "taukoja"han sieltä ei oo mahdollista pitää vaan pitää sitten sanoutua irti koko paikasta jos ei halua että ne ottaa sulta joka kuukausi 50 ekee.

Jimbe sanoi:
Käyn GoGolla ja kyllä siellä tarvii jäseneksi ensin liittyä ja sen jälkeen maksaa kuukausimaksua suoraveloituksella tililtä 50?/kk. Mitään "taukoja"han sieltä ei oo mahdollista pitää vaan pitää sitten sanoutua irti koko paikasta jos ei halua että ne ottaa sulta joka kuukausi 50 ekee.

Käytkö siellä useastikkin? Meikäläistä nimittäin siellä näkee aika useasti jos käy 4-6 aikaan treenaamassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
KäveleväRuumis sanoi:
Käytkö siellä useastikkin? Meikäläistä nimittäin siellä näkee aika useasti jos käy 4-6 aikaan treenaamassa.

Kyllähän mä siel roikun nykyisellä ohjelmalla joka arkipäivä. Mustat verkkarit/valkoinen paita :)

Jimbe sanoi:
Kyllähän mä siel roikun nykyisellä ohjelmalla joka arkipäivä. Mustat verkkarit/valkoinen paita :)

Eikä monella ole sellaiset... ;) Minut tunnistaa ainankin. Tummansiniset verkkarit, vaalea tukka. Ja minulla on about joka treenissä mukana itseäni pitempi treenikaveri, jolla on värjätyt hiukset. Tule vetämään joskus hihasta! :kippis1:

Vaimo kävi ahkerasti Fressillä ja tykkäsi kovasti. Siirtyi kuitenkin GoGo:n jäseneksi koska työpaikka sponssaa osan kuluista. :)

KäveleväRuumis sanoi:
Eikä monella ole sellaiset... ;) Minut tunnistaa ainankin. Tummansiniset verkkarit, vaalea tukka. Ja minulla on about joka treenissä mukana itseäni pitempi treenikaveri, jolla on värjätyt hiukset. Tule vetämään joskus hihasta! :kippis1:

Ei varmaan kannata sitten erehtyä tyypistä... "Terve, mitä Kävelevä Ruumis?"

en viitsi aloittaa uutta threadia joten..
onko helsingissä ,lähellä keskustaa naisten salia hyvää??
tiedän vaan motivuksen,jossa itse käyn.. käykö kukaan täältä???????

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom