Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Esim. syväkyykky tai yhden jalan askelkyykky on todella v-mäistä tehdä kollareissa. Housut ei jousta ja peppu pullahtaa ulos sieltä pöksyistä. Ja venyttelyä nyt on ihan mahdotonta tehdä kollareissa. Tosin kunnon venyttelyt tulee yleensä tehtyä jossain muualla kuin kuntosalilla.

Enpä itse ole huomannut moisia ongelmia kyykyissä,oli sitten jalassa trikoot, kollarit tai pelkät spiidot. Ite venyttelen kyllä jatkuvasti kollareissa, eikä miun perse sieltä mihinkään pullahda. Toki jos ne kollarit on niin kireät, että cameltoe näkyy, niin sitten se peppu voi sieltä pullahtaakkin. Kokeile ensi kerralla vähän löysempiä kollareita.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Pakkista parhaimmillaan.. Aiheen ohi vedetään niin että tuntuu. +130 viestiä ja saldo on pari pyllykuvaa mut ei yhtään kuvaa puurosta.

Nyt niitä helvetin puurokuvia ja sassiin! Pelkkä ajatuskin pakottaa nivusia!

25122009174.webp

Viimeksi muokattu:
Itse en ole huomannut töykeää tai tylyä kohtelua noilta muodin mukana liikkuvilta "fittness" naisilta. Enemmänkin niitä jännittää, kun ympärillä on huomattavasti isompia miehiä. Olen joitakin kertoja keskustellut muutamalle uudelle naispuoliselle treenaajalle ja ihan mukavia ovat olleet. Peppukuvia ottavia naisia en ole nähnyt, mutta olen kyllä huomannut naisten usein katsovan omaa ryhtiä ja takamusta. Tämä on ihan verrattavissa siihen, kun itse oma peilin edessä katselet omaa kehitystäsi.

Kerroin jo, miten se liittyy, mutta jos et halua ymmärtää, niin et voikaan ymmärtää. Sinä varmaan arvostat sitten urheilijoita vain urheilusuorituksen mukaan, mutta koska muut arvostavat myös ulkonäön perusteella, niin he selvästikään eivät jaa sinun käsitystäsi siitä, miten pitäisi arvostaa. Muille ihmisille urheilijatkin ovat ihmisiä eivätkä vain abstrakteja kilpailijoita.

Offtopiciksi menee, mutta menköön. Ymmärrän, että näin tapahtuu, mutta minusta se on väärin. Mielestäni ulkonäköä korostetaan liikaa suhteessa ihmisten muihin ominaisuuksiin - myös sellaisissa tilanteissa joissa sillä ei pitäisi olla merkitystä. Eikö ruma urheilija ansaitse arvostusta vaikka olisi lajinsa paras?

Tässä se tiivistyy aika hyvin, miten kuntosaliharrastus antaa "sosiaalisesti hyväksytyn" syyn heruttaa netissä, vaikka mitään tuloksia ei vielä olisi:

MGE32X4.jpg

Ymmärrän, että näin tapahtuu, mutta minusta se on väärin. Mielestäni ulkonäköä korostetaan liikaa suhteessa ihmisten muihin ominaisuuksiin - myös sellaisissa tilanteissa joissa sillä ei pitäisi olla merkitystä. Eikö ruma urheilija ansaitse arvostusta vaikka olisi lajinsa paras?

Ymmärrät, että tapahtuu, muttet ymmärrä että miksi tapahtuu, koska et tarkastele aihetta yhtään syvällisemmin. Lähestyt myös aihetta hyvin autistisesti. Näet ihmisen joka pelaa tennistä vain tennispelajaana etkä ihmisenä, joka pelaa tennistä, mutta jolla on monia muitakin piirteitä kuten se ulkonäkö. Tennispelaajaa saa sinun mielessäsi arvostella vain tenniksen osalta ja missiä vain ulkonäön osalta. Normaalit ihmiset kuitenkin voivat arvioida missin tennistaitoja tai tennispelaajan ulkonäköä. Etkä tule koskaan ymmärtämään syytä, jos pitäydyt pinnallisessa yksiulotteisessa luokittelussasi.

Kysymys mitä et edes kysy itseltäsi on, että miksi arvostaa jotain ominaisuutta. Miksi arvostaa sitä, että joku on paras lajissaan. Jos vastaat, että koska on tehnyt paljon töitä tai että on vaikeaa olla paras, niin repeän.

Eikö ruma urheilija ansaitse arvostusta vaikka olisi lajinsa paras?

Eikö urheilija ansaitse arvostusta ellei ole lajinsa paras?

Se olin minä joka jossain patukka mallikilpailun ketjussa ihmettelin mitä fitness nykyään tarkoittaa ja olin tullut tuohon johtopäätökseen.
Ei se enää tarkoita treenaamista.

Mulle vanhana muumiona ei sanasta fitness ole koskaan tullut mielleyhtymää kilpaurheiluun. Ennen nykyistä buumia mielsin sen tarkoittavan muroja:

842.webp

Esim. syväkyykky tai yhden jalan askelkyykky on todella v-mäistä tehdä kollareissa. Housut ei jousta ja peppu pullahtaa ulos sieltä pöksyistä. Ja venyttelyä nyt on ihan mahdotonta tehdä kollareissa. Tosin kunnon venyttelyt tulee yleensä tehtyä jossain muualla kuin kuntosalilla.

Siis mitä ihmettä?? Löysissä kollareissahan nimenomaan on hyvä kyykätä kun pääsee kunnolla pohjaan saakka, samoin venytellä..

Mulle vanhana muumiona ei sanasta fitness ole koskaan tullut mielleyhtymää kilpaurheiluun. Ennen nykyistä buumia mielsin sen tarkoittavan muroja

Ennen oli naisten Fitness - sarja joka oli jaettu yleiseen ja noviisit. Naisten bodaus oli erikseen. Tämä Fitness - sarja muuttui jossain vaiheessa naisten bodyfitness - sarjaksi.
Eli puhuttiin ihan yleisesti Fintess - kisaajista-> hirveessä kunnossa. Nyt on läjä sarjoja ja kilpailuita joista ei ota mitään selvää.

Eikä mua noi perseet haittaa, mutta minusta tämä on ihan normaalia herutusta mitä pennut teki irc-galleriassa aikanaan. Miss herutus tittelistä voisi olla kilpailut vuonna 2015.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
minusta tämä on ihan normaalia herutusta mitä pennut teki irc-galleriassa aikanaan.

No eikös valtaosa näistä persepostaajista ole just tota IRC-herutus -sukupolvea? Mikään ei oo muuttunu, kanavat vaan vaihtunut.

Yleisesti ottaen jaksaa hymyilyttää se että jengi ottaa eukkojen pyllykuvat ja rahkapostaukset itteensä. Ihan ku se olis omasta tekemisestä pois. Vetää itte vaan kunnon säkrifaissii, nauraa perseheruttajille ja syö kaarnaa iltapalaks :thumbs:

Kyllä sitä innostuu heruttamaan kun on oikeasti kovassa kunnossa :) Ja mitä tulee naisten kuntoiluun, kovempaa ne treenaa kuin äijät nykyään. Naisilla on munaa mennä kilpailemaan ja munaamaan itsensä, miehet ei uskalla ennenkuin on 125 kilosia "massa" monstereita josta sitten dietataan sinne seiskakymppiin. Ehkä se on kiistaton tosiasia että naiset pääsee helpommalla, bikinissä on loistava jos harjoittelee poseerauksen ja läski asettuu jo geeniperimässä oikeisiin paikkoihin. Ei siellä treenaamata silti pärjää. Miehillä taas vaatii vuosien kovan työn, askeettisen syömisen ja yrittämisen että voi edes kuvitella olevansa niissä lihoissa että lavalle mennään. Oli laji sitten se horkkakehonrakennus tai cbb, molemmat on yhtä vaikeita tapauksia.

Ja ei tämä buumi helpolla kuole, kuntoilu nimittäin levelistä viis. Enempikin olen huolissani tuosta "vitunkovaasaatana" -treenitrendistä, siitä on tullut suoranaista kilpailua kuka treenaa koviten ja menee pisimmälle. Kovaa on hyvä treenata, mutta jossain kohtaan liika on liikaa.

Kovassa treenissä ei ihminen näytä millään muotoa hyvältä/miellyttävältä enää, oli sillä päällä mitä tahansa.
Höpöhöpö. Pätee ehkä hiihtoon ja maratonjuoksuun missä tullaan räkäposkella, mutta esim salilla tai vaikka yleisurheilijat näyttää oikein hyvältä urheillessaan tosissaan.

Mitä tulee itse otsikkoon niin parempi että tytöt treenaa vaikka sitten puolivillasesti ja napsii kuviaan, kun että vetäis sidukkaa ja instagrammais jotain "rööki+siideri kädessä"-kuvia. Onhan toi terveellisempää kun dokailut tai anorektisen laihuuden ihainnoiminen. Ainot mikä tossa häiritsee, tai lähinnä huvittaa, on se "vuodessa sohvalta kisoihin"-mentaliteetti. Ei ainakaan mulla nosta arvostusta kyseisiä fitnesslajeja kohtaan.

Ehkä se on kiistaton tosiasia että naiset pääsee helpommalla, bikinissä on loistava jos harjoittelee poseerauksen ja läski asettuu jo geeniperimässä oikeisiin paikkoihin. Ei siellä treenaamata silti pärjää. Miehillä taas vaatii vuosien kovan työn, askeettisen syömisen ja yrittämisen että voi edes kuvitella olevansa niissä lihoissa että lavalle mennään. Oli laji sitten se horkkakehonrakennus tai cbb, molemmat on yhtä vaikeita tapauksia.

Pelkistyykö koko keskustelu siis säkrifaissiin? Jengiä potuttaa kun ollaan jo vuosia väännetty punttia (huonolla ohjelmalla ja syönnit oli miten sattuu aluksi mut viimeiset pari vuotta täysii!!!) ja sitten tuleekin nyybiet jotka vie kaiken huomion vähemmällä säkrifaissilla!! Epää!

Ite seuraan skeneä instassa. #fit on aina hyvä alku, tai #cleaneating. Mites muilla?

Höpöhöpö. Pätee ehkä hiihtoon ja maratonjuoksuun missä tullaan räkäposkella, mutta esim salilla tai vaikka yleisurheilijat näyttää oikein hyvältä urheillessaan tosissaan.

Paskan vitut. Riippuu ihan miten kovaa vedät ne sarjat. Loppuun asti on loppuun asti, sillon ei enää näytä söpöltä. Oli sitten laji maraton tai puntti.

109846d1388147017-arnold-schwarzenegger-arnold-arm-training.jpg
arnold6.jpg
arnold-schwarzenegger-bodybuilding1.jpg
superset-man-3.jpg
arnold.jpg
arnold-forearms.gif

Eikö urheilija ansaitse arvostusta ellei ole lajinsa paras?

Tietysti ansaitsee.

Myöskään paremman ulkonäön vuoksi treenaamisessa ei ole mitään vikaa. Kauniita ihmisiä on kiva katsella, ja jos haave täydellisistä pakaroista motivoi jotakuta parantamaan elintapojaan, niin hyvä. Kaikille ulkonäkö ei kuitenkaan ole pääasia, ja minua ärsyttää että se näyttelee suurta osaa myös sellaisissa lajeissa, joissa estetiikka ei ole arvostelukriteerinä.

Mäki oon sitä mieltä, että kaikki mikä saa porukan liikkumaan on vaan hyväksi.
Parempihan se on aamulla puuroakin syödä ku taffeleita. Että ei tässäkään mitään pahaa ole.

Tosin ymmärrän sitäkin jos jotain punttijunttia käy pitkän työpäivän jälkeen vähän ahistamaan se kun viimeinkin pääsee treenaamaan ja on sali täynnä Miss16Fittejä venyttelemässä hanuriaan ja varaamassa laitteita.
Varsinkaan kun nää neidot ei mitä ilmeisemmin ymmärrä etiketin päälle mitään. Eli laitteiden vuorottelemisesta yms. ole tietoa. Taikka, että liike äkkiä alta pois ilman peppukuvien ottoa jos vehkeeseen on jonoa. Onhan toi muutenkin hieman huvittavaa seurata tätä mimmien ja äijien säkräfäis - juttua. Heh, ei se ole kun punttien nostelemista, mitä siitä.

Itse olen onneksi päässyt kaupallisilta saleilta kellariin missä porukka keskittyy vaan olennaiseen eli treenaamiseen. Siellä akatkin vääntää niin kovaa, että perus jonnea pelottaa ja kellekkään ei ole ongelma esim. vuorotella yhden taljan kanssa. Mahutaan kaikki treenaamaan hemmetin hyvin tasosta ja vuosista riippumatta. Eli en varsinaisesti tiedä kuinka "paha" tämä "tilanne" on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom