Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitäs vikaa niiden sarjapainojen ja tuntemusten kirjaamisesta kännykkään on verrattuna vihkoon? En ainakaan itse näe mitään muuta käyttöä kännykälle salilla kun tuon. Itsekkin sitä käytän. Toki nyt kun kokemusta treenaamisesta enemmän niin tuokin on vähentynyt todella paljon.

Mitäs vikaa niiden sarjapainojen ja tuntemusten kirjaamisesta kännykkään on verrattuna vihkoon? En ainakaan itse näe mitään muuta käyttöä kännykälle salilla kun tuon. Itsekkin sitä käytän. Toki nyt kun kokemusta treenaamisesta enemmän niin tuokin on vähentynyt todella paljon.
On paljon saliuskottavampaa merkata ne painot ylös mustakantiseen vihkoon, missä sivujen reunat on maalattu punaiseksi.

Mitäs vikaa ..a tuntemusten kirjaamisesta .. on ..? .

"Rakas päiväkirja, tänään minusta tuntui, että raudat olivat kylmiä, eivätkä huomioineet tuntemuksiani. Jotkut niistä vaikuttivat jopa täysin välinpitämättömiltä. Lukotkin oli jätetty pitkin poikin salia, vaikka en niitä olisi harjoituksissa tarvinnutkaan, niin olisihan jonkun pitänyt ne huolehtia paikalleen, vaikka tulinkin ajatelleeksi asiaa vasta kotona" ja sitärataa :D

"Rakas päiväkirja, tänään minusta tuntui, että raudat

Hehee hauskaa :) No mutta tosissaan ainakin minä kirjaan ylös fiilikset. Onko olo ollut energinen yms. Ainakin silloin kun treenataan paljon ja kovaa on mielestäni ihan ok seurata myös kehon reagointeja eri harjoitteisiin ja niistä palautumisiin. Etenkin aerobisen kanssa tämä oli tärkeää kun kilometrejä tuli viikossa juostua yli 200km Tämä ainakin siihen pisteeseen asti jossa omat limitit jo tiedetään.

Lippishommaan kommenttina että ne hikipisarat mitkä valuu silmiin ja kirvelee helkatisti niin mielummin pidän lippistä. Sitten otan sen pois mahdollisimman pian reenin jälkeen kun hiki tasaantuu koska imo näytän naurettavalta lippis päässä ja en tykkää käyttää ylipäänsä mitään päähineitä, alkaa ahdistamaan :D

Täälläkö oli joskus keskustelua kollarit vs trikoot. Yksi ääni hengittäville trikoille, nimittäin tänään jalkatreenissä harmaat kollarit jalassa, alkoi vähän punastuttaa kun huomasin, että näytti kuin olisi tullut pissat housuun, koska hiki... Tietty mustat löysät jos olisi niin ei ehkä huomaisi.

Alkaa pikkuhiljaa huvittaa fitbeibejen instagramissa esiintyvä mainostus. "ihan sattumalta poseeraan hotisti tässä shredz/detox/whatever -sheikkereiden ja purnukoiden keskellä" :rolleyes:

Ja toistensa IG-tilien ristiinmainostus saisi riittää. Niistä on toisaalta välillä löytynyt kyllä uutta seurattavaa...

Alkaa pikkuhiljaa huvittaa fitbeibejen instagramissa esiintyvä mainostus. "ihan sattumalta poseeraan hotisti tässä shredz/detox/whatever -sheikkereiden ja purnukoiden keskellä" :rolleyes:

Ja toistensa IG-tilien ristiinmainostus saisi riittää. Niistä on toisaalta välillä löytynyt kyllä uutta seurattavaa...
Itseäkin huvittanut kovasti nuo kaiken maailman detox-teet ja muut mitä nämä fitnesskisulit mainostaa. Shredzin tuotteet näyttää toimivan tehokkaasti, koska kaikilla niiden mömmöjä tuntuu olevan. Myöskin tuo seurattavien ristiin mainostaminen on kyllä välillä rasittavaa, kun monesti saman viikon aikana tulee uusiksi että seuraathan tätä ja tuota. Kunnon first world problems.

Menee aiheen vierestä hieman, mutta heitetään ihmettelyni tänne. Tuulitunneli-niminen ohjelma on nyt pyörinyt parin jakson verran telkkarissa. Ensi tiistaina tulee kolmas jakso. Ohjelman ideana on lähinnä naurattaa yleisöä ohjelman panelistien bimboilulla, sivistymättömyydellä ja tyhmyydellä. Aki Linnanahde toimii ohjelman juontajana ja uutisvuotomaisena tuomarina, kun Niko Saarinen sekä lauma naisia hölmöilee. Naisten joukosta löytyykin varsin paljon kohujulkkiksia sekä hölmöilyllä ja älyn lahjojen puuttumisella mainetta niittäneitä "neropatteja". Mm. Maisa Torppa, Johanna Pulkkinen ja Marianne Kallio ovat ryvettyneet jos jonkinlaisissa vähemmän mairittelevissa yhteyksissä.

Seassa on kuitenkin sellainen tapaus, kuin Elina Tervo. Miksi? Erityisesti ensimmäisessä jaksossa hän erottui joukosta varsin räikeästi nimen omaan positiivisessa mielessä. En väitä, että hän olisi mikään akateemikko, mutta ihan perusjärkevä hän on varsinkin keskimäärin ikäluokkansa sivistystasoa tarkastellessa. Johtuuko tämä siitä, että tuossa Elinan fitness-uran alussa tuli napattua se Miss Helsinki-titteli? Vai onko hän nyt sitten tehnyt jotain tiettyä tyhmää jossain asiayhteydessä? Mielestäni kun hän ei ole ryvettynyt missään skandaalissa tms.? Onko siis syystä tai toisesta naisten fitness-harrastuskin alkanut leimautua ns. bimbo-missisuuntaan; olet fitness-kisaaja eli automaattisesti nätti, mutta tyhmä?

Myönnän toki, että olen jo pitkään kuolannut ko. naisen kroppaa ja kauneutta ja se voi toki sokaista miehen lainausmerkeissä, mutta ei: en suostu myöntämään, että hän olisi oikeasti mikään Marianne Kallioon verrattava tyhjäpää!

Nythän alkaa joku fitness tv-ohjelma, missä juuri nämä turhat julkkikset käyvät salilla ja elävät fitness-elämää. Lätsät päässä ja better bodiesit jalassa. Todellakaan ei ole mitään naisten salilla käyntiä vastaan, mutta huvittavaa vain hieman kuinka se geneerinen tyyli tehdä hommia on niin muodissa.

Itsellä alkaa jo tämä bikini fitness touhu pursuamaan korvista.

Ja tuntuu, että sitä lajia on markkinoimassa aina vaan ne vähäväkiset bimbot, joilla huomio keskittyy lähinnä kaikkeen muuhun kivaan kun siihen itse urheiluun.
Kaiken kruunaisi ,jos bikini kisoihin tehtäisiin twerkkaus osio.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Samaa voisi sanoa ihmisistä jotka ohjelmaa katsoi.

No juu, mä nyt oonkin verrattavissa saappaaseen. En mä sitä kiellä! Iltavuoroviikoilla tuli joskus kateltua kun sattu aina siihen aikaan olemaan kahvipaussi (yea right).
Ihan kivoja pyllyjähän siellä oli!

Ei noitten sarjojen perusteella kovin hyvää kuvaa saa kenestäkään... ne kun leikellään juuri sopiviksi... Jokaisen sää näyttämään tyhmältä/fiksulta jos sitä 1. Kuvataan tarpeeksi 2. Leikataan sopivasti

Ei noitten sarjojen perusteella kovin hyvää kuvaa saa kenestäkään... ne kun leikellään juuri sopiviksi... Jokaisen sää näyttämään tyhmältä/fiksulta jos sitä 1. Kuvataan tarpeeksi 2. Leikataan sopivasti

Tottahan tuo. Mutta tuo olikin vaan minun mielipiteeni ko. henkilöstä. Enhän mä häntä henk. koht. tunne, joten mistäs sitä tietää millanen ihminen sieltä löytyykään sitten IRL.

Satuitko kertaakaan katsomaan esim. Martina ja Hengenpelastajat sarjaa? Ei toi eukko mikään penaalin terävin kynä kyllä ole ainakaan sen ohjelmaformaatin perusteella. IMO. :F

En ko. ohjelmaa kyllä katsonut. Toki, jos hän on siinä antanut itsestään hölmön kuvan, niin sittenhän vastaus löytyykin siihen, että miksi hänet on Tuulitunneliin valittu "bimboksi".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom