Liikuntamyllyssä a.k.a. pakolaiskeskuksessa käyvistä miehistä noin 10% on penahauisbicepinstagram-metroseksuaaleja, siellä käyvistä naisista noin 50% on ekan viestin kuvauksen mukaisia, vaikkei se "imagosali" olekaan. Eikä minua haittaa yhtään. Se mikä minua vituttaa, on se kun painoja jätetään lattialle/ei laiteta takaisin telineisiin.
Se mikä tässä asiassa vähän häiritsee on se miten mediassa nostetaan jalustalle ulkonäön perusteella. Esimerkiksi Justin Bieber ja david beckhamin lihaksikas (paskamaha) vartalo. Ja ne fitnessnaiset jotka on treenannut sen muutaman kuukauden ja voittaa maailmanmestaruuden jossain lajissa. Jostain syystä bikinifitnessinkin rinnastaa kehonrakennuslajiksi, jota se ei ole. Huomattavasti helpompi olisi kun ajattelisi että ne on täysin eri lajit, joissa arvostellaan täysin eri kriteerejä. Se miksi lajia "helppoudesta" huolimatta arvostetaan niin paljon, johtuu samasta asiasta kuin kaikki muukin, sex sells. Kieltämättä välillä ihmetyttää se että itse treenaa vuosikausia täysiä, paikat paskana, maha sekaisin proteiinista ja kämmenet täynnä rakkoja, on jossain vaiheessa iso-ukko, ja tuntuu siltä että efortit on mennyt hukkaan koska ei saa arvostusta. Siinä vaiheessa pitää miettiä että keneltä sitä arvostusta haluaa. Itse haluan sitä itseltäni, en muilta. Kyllähän se lämmittää jos joku kehaisee lihaksikkaaksi, mutta loppupeleissä se itsekehu on se mikä saa treenaamaan jatkossakin kovaa.
Ps. kun jaksaa treenata kovaa, voi jossain vaiheessa saada sellaisen bikinifitness-kissan kotiin siliteltäväksi. Siinä vaiheessa ei yleensä haittaa että toinen on saanut "ihannefysiikkansa" helpommalla.
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. naisten paikka on kotona