Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Miks vi¤=%)#ssa se oma blogi pitää aina perustaa jos alottaa "kovaa" treenauksen, ei ketään kiinnosta lukea niitä,piste.

Mä en ymmärrä miten tälläset asiat voi häiritä toisia ihmisiä. Jokainen tekee mitä haluaa, oli se sitten blogin kirjottamista jossa kertoo treenaamisestaan jos haluaa, oli se sitten kovaa tai ei. Elämä on paljon helpompaa ja mukavempaa kun tekee mitä itse haluaa, eikä välitä mitä muut siitä sanoo. Itse en koe näiden fitnesspimujen persekuvien ja blogien vaikuttavan mun elämääni mitenkään. Ottakoot persekuvia ja kirjotelkoot blogeja jos niin haluavat.

Minä kyllä nyt haluaisin tietää että mistä tällaisia "perseblogeja" löytyy niin tietää vältellä niitä sitte jatkossa... Ihan jos joku vaikka laittas linkkejä tähän nii voi estolistalle heitellä niitä sitte..

Mun mielestä on kiva katella niitä persekuvii

Mun mielestä ei kun ei sitä persettä vittu ole. Pointtihan oli nimenomaan, että ollaan käyty 2 viikkoa hinkkaamassa crossaria ja on muka kovinki hyvä perse. Mulla on facebook-kaverina yks joka tähtää lavoille. Ihan normi muijan näkönen, mitä nyt ällöttävä solariumista saatu feikkirusketus. Kroppa on lähinnä vaan vähärasvainen, lihaa ei missään. Vittu mitä paskaa. Tiiän kaveripiiristänikin esimerkin, jolla on oikeasti lihasta ja persettä ja hakkaisi ton ihan 6-0 lavalla, mutta ei hehkuta facessa sitten mitään.

On kyllä ihan naurettavaa että tuo on muka fitness nykyisin. Eihän tuohon tarvitse muuta kun vähän lenkkiä ja laihdutusta.

Ei kyllä häiritse juuri mikään noista listan kohdista. Ehkä siksi että olen mies ja hetero. Siis en tietenkään laske tuota fitnesstouhua edes urheiluksi, mutta niin kauan kuin riittää silmänruokaa salilla niin mikäs siinä.

Kuulkaas, jos niitä puuro&perseblogeja ei tahdo lukea, ei kannata navigoida kyseisille sivuille. Tuskin kukaan pakottamalla pakottaa sua niitä katsomaan. Näin itse ainakin vältyn vastaavalta. Omasta mkelestäni on kiva kun salilla voi istahtaa jonkun karjun perään ylätaljalle ja vedellä samoilla painoilla.

Mun mielestä tän puheenaiheen voi kääntää ihan yhtä lailla miehiin. Salilla näkee jätkiä jotka ei päivä toisensa jälkeen tee kuin penkkiä ja haukkaa, penkkiä ja haukkaa. Istutaan siinä vitun ainoassa penkissä kolme varttia ja katotaan telkkarista korista, minkä jälkeen mennään tekemään haukkoja ja setin jälkeen putoaa painot maahan niin että toisella puolella salia rymisee. Jos ne käsipainot saa nostettua niin perkele kyllä ne pitää pystyä setin jälkeen asettamaan alaskin. Sitten siirrytään tekstaamaan lähimpään laitteeseen ja lopuksi otetaan vielä parit #biceps-kuvat instagramiin. Näitä miehiä yhdistää usein myös superseksikäs wifebeater napaan ulottuvalla kaula-aukolla. Kovan treenin lopuksi käydään syventävä keskustelu syömistään ravintolisistä, jotka kattavat n. 90% GNC:n valikoimasta.

Kuten OP:n kuvaama fitnessnainen, ei kuvaamani salimiestyyppi ole ainut mitä siellä salilla näkee. Taitaa joillakin ehkä se huomio kiinnittyä vain näihin supermeikattuihin silari-solarium-joogalegginssimisseihin, eikä niinkään niihin t-paita ja lököshortsit jalassa treenaaviin naisiin. Hauskaa yleistystä taas.

Itse käytän salilla yleensä semitiukkaa toppia ja shortsit/alulegginssit-yhdistelmää tai joogapantsejä, riippuen olenko tekemässä salitreeniä vai oikeasti joogaamassa. Lököpaidat ovat mielestäni tiellä ja kuten joku taisi jo aiemmin kirjoittaa, miksi käyttäisin salilla löysiä vaatteita, jos en normaalistikaan käytä löysiä vaatteita. Siirryn luultavasti jossain vaiheessa takaisin rash guardiehin, kunhan sitä kehtaa taas moisessa makkarankuoressa näyttäytyä. En ala myöskään erikseen poistamaan meikkejä ennen treenejä jos olen kertaalleen meikannut aamulla. Jos joku kehtaa ajatella että olen salilla iskemässä miehiä kun teen parhaani oman treenin kanssa naama punaisena, niin on kyllä niiden oma ongelma. Lavalle ei ole aikomustakaan astua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on ihan toinen kokemus monista naisten fitnessblogeista: on tosi yleistä, että selkä ja olkapäät osataan treenata ja ne kasvaa, mut jaloissa ja perseessä ei tapahdu mitään vaikka vuoden tai pari lukee samaa blogia. Aina ollaan vääntämässä jotain rinta-ojentaja-hauis tai selkätreeniä. Olkapäitä kans antaumuksella, jalkoja ei koskaan tarpeeksi kovaa. Sit näytetään hassuilta habaa olkapäät töröllä pullistavilta rimppakintuilta.

Ja kylläpä HAPOTTI ja käsiä ei saanu enää NOSTETTUA!

Voi hemmetti, kyllä miehillä on paljon helpompaa. Salilla saa näyttää miltä haluaa ja ainoastaan saunassa pitää sitten pistää parastaan.

Kyllä se miehilläkin on vaikeaa, kun ei salilla saa olla oma itsensä.
Aina täytyy laittaa rautaa tankoon enemmän kun sillä edelliselmä kaverilla ja jos naisia on niissä sexy trikoissa näkö etäisyydellä niin rautaa pitää olla liikkeellä sellanen summa et melkein itsensä tappaa ja jos sitä tank toppia ei just sillon satu olemaan päällä niin kyllä harmittaa. Kevyitä treenejä ei pysty koskaan tekemään kun salilla on aina joku joka katsoo.
Saunassa voi sit huokasta helpotuksesta et selvisi taas koettelemuksesta ehjin nahoin.
;)

Minusta on hassua (tosin ei minua haittaakkaan) tämä ilmiö, että jos "normaali" tyllerö (eli ei wannabee fitnessbodaajaintoilija" laittais faceensa samanlaisia perse&tissit kivasti esille alusvaatekuvia, ihan vaan huvikseen, ihmiset olisivat kauhuissaan ja haukkuisivat horoksi. Mutta kun kyse on jostain omasta fitnessprojektista, sinne voi melkein laitella etuhömpötin paljaana kuvia ja kaikki vaan kannustavat että HYVÄ hyvä kyllä tulosta tulee. Ja kuviin on usein sattunut vahingossa päälle just ne pitsiset nirunnarut :D En tiedä olenko ainoa ketä kyseinen ilmiö on joskus huvittanut. (Tottakai myös kiihottanut for sure)

tää fitness-hömpötys on kyllä huvittavaa, välillä jopa sen fanaattinen ihannointi alkanut vituttamaan. Moni kaveri on blockattu FB:ssä mun timelinelta, kun tunnin välein tuli jotain kuvia puuroista, protskupannareista, parsasta tai niitä perseitä. Myös toki jaettiin blogipäivitykset, kaiken maailman quota-kuvat ja linkit fitnesslehtien jutuista. tohon päälle jatkuvat päivitykset kuinka ihana olo on aamuaerobisen tai porrasjuoskun jälkeen. Ei saatana, ei ne tiukkapersekuvat pelasta kyllä enää. :face:

Totta tosiaan, olen huomannut myös saman ilmiön... Joskus kevyeksi iltalukemiseksi käyn lukemassa jotain näitä blogeja, se on oikeasti jopa viihdyttävää... :lol2: Itse treenaan teltta päälläni, koska en koe, että haluan läskiä ja lihaksetonta varttani esitellä kenellekään. Ei tarvii valittaa, että olis kuuma, koska voi ostaa sellasesta kankaasta teetetyn kappaleen, joka ei hiosta :hyvä:

Edit. Kirjotan blogia, mutta se on yksityinen. Kenties kakkani koostumus ei kestä päivänvaloa :D

Liikuntamyllyssä a.k.a. pakolaiskeskuksessa käyvistä miehistä noin 10% on penahauisbicepinstagram-metroseksuaaleja, siellä käyvistä naisista noin 50% on ekan viestin kuvauksen mukaisia, vaikkei se "imagosali" olekaan. Eikä minua haittaa yhtään. Se mikä minua vituttaa, on se kun painoja jätetään lattialle/ei laiteta takaisin telineisiin.

Se mikä tässä asiassa vähän häiritsee on se miten mediassa nostetaan jalustalle ulkonäön perusteella. Esimerkiksi Justin Bieber ja david beckhamin lihaksikas (paskamaha) vartalo. Ja ne fitnessnaiset jotka on treenannut sen muutaman kuukauden ja voittaa maailmanmestaruuden jossain lajissa. Jostain syystä bikinifitnessinkin rinnastaa kehonrakennuslajiksi, jota se ei ole. Huomattavasti helpompi olisi kun ajattelisi että ne on täysin eri lajit, joissa arvostellaan täysin eri kriteerejä. Se miksi lajia "helppoudesta" huolimatta arvostetaan niin paljon, johtuu samasta asiasta kuin kaikki muukin, sex sells. Kieltämättä välillä ihmetyttää se että itse treenaa vuosikausia täysiä, paikat paskana, maha sekaisin proteiinista ja kämmenet täynnä rakkoja, on jossain vaiheessa iso-ukko, ja tuntuu siltä että efortit on mennyt hukkaan koska ei saa arvostusta. Siinä vaiheessa pitää miettiä että keneltä sitä arvostusta haluaa. Itse haluan sitä itseltäni, en muilta. Kyllähän se lämmittää jos joku kehaisee lihaksikkaaksi, mutta loppupeleissä se itsekehu on se mikä saa treenaamaan jatkossakin kovaa.

Ps. kun jaksaa treenata kovaa, voi jossain vaiheessa saada sellaisen bikinifitness-kissan kotiin siliteltäväksi. Siinä vaiheessa ei yleensä haittaa että toinen on saanut "ihannefysiikkansa" helpommalla.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. naisten paikka on kotona

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom