Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itsehän olen vanhan liiton Juutalainen kommunistihomonatsineekeri ja paheksun punttishoroilua suuresti!
Mihin on kadonnut nykynuorison säädyllisyys?

Brb. Meen runkkaamaan koirapuistoon...

Perusterveellä elämäsillä nainen pystyy astumaan lavalle. Samoinhan se on osittain miehilläkin - toki cbb:stä voidaan kiistellä, että onko urheilua.. Mut ei tässä ketjussa.

Ai perusterveellä elämisellä saavutetaan classicissa vaadittava lihasmassa? Classikki eroaa "oikeasta" kehonrakennuksesta ainoastaan siten, että classic-ukot ei pumppaa itseään täyteen lääkeaineita.

Joo ei tässä mitään suurempaa katkeruutta ole taustalla :) Naisille ihannekroppa tosiaan on 20 x helpompi saavuttaa, miehellä se että pidetään lihaksikkaana vaatii sen 3-4 vuoden lujan työn minimissään. Se on elämää. Miehillä on muita etuja elämässä, jotka eivät sitten taas naisia koske. Mutta kumminkin... eikö olisi helpompi vaan laittaa niitä persekuvia tiukoissa pögissä blogi täyteen, ilman että kalliiseen salikorttiin tuhlaa rahaa :D Kun se perseherutus on kumminkin Se Juttu, salilla käyminen on vain syy millä sen voi oikeuttaa ja naamioida "urheilutuloksien" esittelyksi, vaikka oikeasti vain kerjätään huomiota/tykkäyksiä/kullia. :D

Ja eipä siinä, kyllähän noita perseitä toki kattelee mielellään salilla ja blogeissa. Onhan se pelkän kyykkyperseen treenaaminenkin enemmän kuin ei mitään, vaikkakin vähän verrattavissa miesten RHP-pelleilyyn.

No voi helkkari, en syö kuin virtahepo ja silti ei oo tommosia rintoja kuin tolla "amount of work required to look good" -naisella.

Mitä teen väärin???

Joo ei todellakaa valittamist niist kuvist ja monen kohalla kiinteyneestä vartalosta. Mut ottaa päähän ihan tajuttomast se miten lähes kaikki tästä tyypistä on menos bikinifitness kisoihin, ja siitä mitä syödään tulee joku pakkomielle. "sori en mä voi syödä tota kakkupalaa ku makrot kärsii". Edellinen en voi syödä yhtä kakkupalaa - trendi pätee kyl joihinki miehiinki. Siis vittu ei kenenkään kroppa mee piloille siit jos syöt jonku yhen kakkupalan. Liian pakonomainen kalorienlasku yms ei tosiaan mee mun päähän.

Siis naisillehan ei ole mikään helppoa, koska he pystyvät tekemään helpostakin asiasta vaikean.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Jos lohduttaa, niin se nyt on natunaisille muutenkin aika sama treenaako 6 kk vai vuosia: lihaksia on joka tapauksessa hyvin vaikea saada verrattuna miehiin ja edes muihiin naisiin. Vähän luulen, että katselette mieluumin niitä vain laihoja meikattuja salikissoja kuin meitä lähinnä yleensä vain vähän lihavia voimailijoita. :D

Ai perusterveellä elämisellä saavutetaan classicissa vaadittava lihasmassa? Classikki eroaa "oikeasta" kehonrakennuksesta ainoastaan siten, että classic-ukot ei pumppaa itseään täyteen lääkeaineita.

Tarkoitin siis, että osittain ulkonäkökilpailu miehilläkin. Ainakin nää physique tms. kisat. Tuosta lainaamastasi kohdasta voi toki saada väärän kuvan. En suinkaan tarkoittanut, että miehet voi elää perusterveesti pärjätäkseen classicissa, vaan tarkoitin että naiset voi likipitäen niin tehdä (toki niidenkin pitää dieetata). Olin huonosti muotoillut tuon kohdan ja aiheesta huomautit. Miehillä pärjääminen fitness-lajeissa käy jo urheilusta ja työstä.
Itse pidän siis CBB:tä urheiluna, siinä vaaditaan työtä ja omistautumista. Oikea kehonrakennus ei ole urheilua missään muodossa. Vai pitäisitkö urheiluna esim. lääkevapaata 100m juoksua - itse en, silloin se olisi lähempänä lääketehonäytös tai vastaava. Kehonrakennus ei ole millään muotoa urheilua, eikä sitä voida mitenkään sellaiseksi perustella ;). CBB:stä voidaan tapella, että onko se urheilua - IMO on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olipa tänään tosi outolintu olo kun erehdyin kaupalliselle salille treenaamaan. KAIKILLA muilla naisilla oli mustat jumppatrikoot jalassa ikään, kokoon ja perseeseen katsomatta. Mulla oli college housut niinkun aina.. nyt on kauheet paineet ostaa jotkut rikoot mitkä voin sit laittaa jalkaan kun seuraavan kerran erehdyn ihmisten ilmoille treenaamaan.

Niin ja täytyy muistaa myös meikata ja laittaa tukka nätiks niin ei tartte hävetä.

Voi hemmetti, kyllä miehillä on paljon helpompaa. Salilla saa näyttää miltä haluaa ja ainoastaan saunassa pitää sitten pistää parastaan.

Tarkoitin siis, että osittain ulkonäkökilpailu miehilläkin. Ainakin nää physique tms. kisat. Tuosta lainaamastasi kohdasta voi toki saada väärän kuvan. En suinkaan tarkoittanut, että miehet voi elää perusterveesti pärjätäkseen classicissa, vaan tarkoitin että naiset voi likipitäen niin tehdä (toki niidenkin pitää dieetata). Olin huonosti muotoillut tuon kohdan ja aiheesta huomautit. Miehillä pärjääminen fitness-lajeissa käy jo urheilusta ja työstä.
Itse pidän siis CBB:tä urheiluna, siinä vaaditaan työtä ja omistautumista. Oikea kehonrakennus ei ole urheilua missään muodossa. Vai pitäisitkö urheiluna esim. lääkevapaata 100m juoksua - itse en, silloin se olisi lähempänä lääketehonäytös tai vastaava. Kehonrakennus ei ole millään muotoa urheilua, eikä sitä voida mitenkään sellaiseksi perustella ;). CBB:stä voidaan tapella, että onko se urheilua - IMO on.

Luin viestisi uudestaan ja nyt aukesi paremmin, mitä hait takaa :)

Nykyään kaikki pitää raiskata fitneksellä. Tehää jotain HELEVETIN proteiini muffinsseja ja muuta paskaa, ni sitte on nii helevetin terveellistä. Tietysti välillä pitää kuvat ottaa blogiin. Aivan naurettavaa, varsinki väkisinväännetyt proteiini pullat ja muut.

Tänään käydään ekaa kertaa elämässä salilla pyörähtämässä, treenataan vähän hauista ja vatsaa. Huomenna kuva perseestä facebookkiin ja ollaan niin saatanan fitness.

Siinä naisten salikulttuuri tiivistettynä.

Niinpä niin, tuohon vikaan pointtiin: Mietikös asiaa siltä kantilta, että ne rumat mutta kovaa ja hyvin treenaavat eivät ehkä kehtaa/uskalla tuoda itseään esille fitfashion blogeilla ja lopumattomalla virralla selfieitä? Ja tietty vaikka toisi, niin harvaapa se kiinnostaisi. Eiköhän iltalehti lyö kanteesa kauniin tytön koska tahansa ruman sijaan, ihan sama miten lujaa ruma reenaa.

Kivahan se on,et tytöillä on harrastus,hyvä sellainen.
Ja vielä saa äijiltä kehuja,kun kuvia julkaisee.
Se nyt on vaan tätä aikaa,kun kuvia napsitaan milloin
mistäkin ja pannaan toisten ihastukseksi tai vihas

Niinpä niin, tuohon vikaan pointtiin: Mietikös asiaa siltä kantilta, että ne rumat mutta kovaa ja hyvin treenaavat eivät ehkä kehtaa/uskalla tuoda itseään esille fitfashion blogeilla ja lopumattomalla virralla selfieitä? Ja tietty vaikka toisi, niin harvaapa se kiinnostaisi. Eiköhän iltalehti lyö kanteesa kauniin tytön koska tahansa ruman sijaan, ihan sama miten lujaa ruma reenaa.

Näinhän se on valitettavasti. Onko rumilla muijilla sitten motivaatiotakaan treenata kovaa, kun tietää ettei mihinkään valokeilaan tule pääsemään? Tietty tällainen muikkeli voi sitten valita jonkun muunkin liikuntamuodon/lajin tai treenata omaksi ilokseen kuten valtaenemmistö ihmisistä. Mutta miesten bodytouhuissa en ole havainnut lärvin vaikuttavan mihinkään, ainoastaan naamasta alaspäin arvostellaan.

Eikä se kauniiden naisten suosiminen mediassa fitnessiin rajoitu, kyllähän vähän samaa on muuallakin urheilussa, esimerkkinä vaikka Anna Kournikova. Ehkä ei yhtä voimakkaasti mutta kumminkin.

En ollutkaan tuollaista nähnyt ennen, ikävä homma kyllä. Anna Kournikovahan on ainakin jossakin vaiheessa ollut maailman parhaiten tienaava naispuolinen tennispelaaja, siitä huolimatta ettei sillä ollut urallaan yhtään arvoturnausvoittoa. Sitten kun tuo linkin mimmi voittaa Wimbledonin, häntä dissataan koska ei ole kaunis. Ei näin. Naisilla tuo ulkonäkö rajoittaa sitä, minkä verran saavutuksia arvostetaan, tuntuu olevan monella elämänalueella. Esimerkiksi metallibändeissä on melkein pelkästään rumia äijiä ollu maailman sivu, kun taas jos rock/metallibändissä on naislaulaja niin sen on oltava myös kuuma, ansaitakseen paikkansa. Esim. Arch Enemy vaihtoi laulajaa, kauniista naisesta toiseen kauniiseen naiseen.

Onhan sitä jotain lajeja, jotka mielletään ehkä "kauniiden tyttöjen" lajeiksi enempi. Kuten taitoluistelu. Mutta sääli että bodyhommissa sama vitsaus on erittäin korostunut, naisten puolella. Tämä sitten näkyy myös niin päin, että jokainen perushyvännäköinen teinipillu ajattelee olevansa fitness, käytyään muutaman kerran salilla, koska perse ja trikoot löytyy.

Suositut

Back
Ylös Bottom