Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En nää sitä huonona asiana, että tästä on tullut buumi. Jos kuntoilu ja salilla käynti olisi tabu, jäisivät lihavat ja huonokuntoiset varmasti kotisohvilleen eikä tulisi paniikki kun kaverit hehkuttaa treeniään.

En mä ainakaan halua pukeutua mihinkään löysiin puuvillavaatteisiin salilla, näyttää ensinnäkin siltä kuin olisin käynyt poikaystävän vaatekaapilla (varsinkin jotkut shortsit...) ja toisekseen teknisestä materiaalista tehdyt, vartalonmyötäiset vaatteet ovat paljon paremmat ja miellyttävämmät päällä hikoillessa ja liikkuessa. Puuvilla on ihan kaamea materiaali kun hikoilee. Se alkaa myös haista helposti pesuista huolimatta. Kun en löysiä vaatteita käytä muutenkaan, niin miksi ihmeessä salillakaan.

Aloittajan listaan voisin vielä lisätä yhden ärsyttävän piirteen, jota noissa blogeissa (ja myös muualla) näkee kirjotettavan: kailotetaan kuinka RANKKAA se oma äskeinen treeni oli ja kuinka KÄDET TÄRISEE ja piti ihan KONTATA pukkarissa eikä saanut edes PAITAA PÄÄLLE. Voi vittu.

2jfnhiw.jpg

- Jokaisella pitää olla tosiaan se oma blogi, jonne alkaa ilmestyä 2 viikon treenauksen jälkeen FUCK YEAH TRAIN HARD MOTHERFUCKER NO EXCUSES BITCH
-tyyppisiä sloganeita ja kuvia maitorahkasta

Vain oma ketju pakkiksella, muuten sama meno. Paitsi mulla ois kuvia kaljasta eikä rahkasta jos kuvailisin muutakin kuin omaa persettä

- Lähes jokainen teinityttö kertoo heti tavoitteekseen fitness-lavoille nousemisen.

En oo teini enkä mee lavalle

- Tärkeintä tuntuu olevan kireät treenivaatteet, mielellään Better Bodies -merkkiä. Ne jalassa sitten pyllistellään peilin edessä ja otetaan 100 kuvaa joista julkaistaan se jossa hanuri näyttää eniten "insert cock here" -tyyppiseltä.

Ei merkkivaatteita, mut kireet ja mahdollisimman sekopäiset trikoot on kivat. Myös hotness-syistä.

- Salille pukeudutaan seksikkäämmin kuin baariin. Miten ne kireät vaatteet edistää treeniä? Eikö ole hankalampi treenata kun kiristää, olen kuullut monta selitystä missä sanotaan että ne ovat "mukavampia". Millä tavalla mukavampia kuin collarit tai perusshortsit?

Oon wannabe mukava ja seksikäs.

- Sitten tosiaan kun on se saliharrastus aloitettu, niin on hyvä tekosyy julkaista perseestä niitä kuvia, 2 viikon jälkeen.

Joo, kyllähän se turpoo <3 ja sit tekee mieli ikuistaa se.

- Jos joku mies kuitenkin jää kiinni peilin kautta perseen tiirailusta, tätä mulkaistaan vihaisesti. Ellei nyt tietysti satu olemaan joku komea metroseksuaali.

En mulkase, ellei se äijä varaa kyykkyhäkkiä mokomaan tiirailuunsa.

- Painoa laitetaan liian vähän, ettei kasva liian isot lihakset, koska en siis halua mitään äijälihaksia.

Mä laitan liian paljon.

- Treeni on usein munatonta hissuttelua ja liikkeitä tehdään hindulaisen lehmän rauhallisuudella, vapaita painoja karttaen.

Fuskaan toki missä vaan voin, mut vapaat painot on käytössä.

- Bulkki on vieras käsite monelle, koska siis salillehan mennään "kiinteytymään" ja silloin pitää syödä pelkkää salaattia.

Bulkkasin ja se tavallaan toimi, mut en viihtyny bulkkikehossa enkä osaa dietata. Onneks bulkkipaino lähti lopulta omia aikojaan, mut en kyllä enää ikinä massaile tarkoituksella.

- Helvetinmoiset lisäravinnesatsaukset, on pilleriä ja purnukkaa ja niistä kuvia someen, ennen kuin mitään tuloksia on.

Joitain heräteostoksia iherbistä joo, mut ne liittyy enemmän aiempaan wnb ravitsemustieteilijyyteen kuin salimuijailuun. Kuvia ei.

- Meikit lärviin ennen salia. Sitten jos joku äijä treenaa tosissaan apinanraivolla (minä) niin että kuuluu pientä huutoa välillä, niin saattaa saada näiltä lissuilta nyrpistelyä osakseen.

Laitan samat vähät meikit mitkä mulla on muutenkin ihmisten ilmoilla. Apinaraivot lähinnä huvittaa, paitsi kyykkyhäkin varaaminen apinaraivo-hauiskäännöille nyrpistyttää.

- Ne naiset sitten jotka treenaavat kovempaa, melko usein painottavat pelkkää kyykkyä ja perstreeniä ja laiminlyövät kädet ja yläkropan kokonaan. Ettei vain "vahingossa" kasva miesmäiset kädet tjsp.

Näin! En halua isompia käsiä, miksi haluaisin? Voima kuitenkin kiinnostaa ja siks treenaan penaa, pystäriä ja leukoja, mut massaa yläkroppaan ei ei ei. Mulle yläkroppaan minimimassa, millä nousee oma paino penkistä & 10 leukaa, kiitos. Alakropalle on eri säännöt, massaa (taka)reisiin ja pershiiseen kyllä kyllä kyllä kiitos! Voimaa myös, kumpaakin ihan miten paljon vaan.

- Naiset tuntuvat saavan mediassa ihan naurettavan vähäisistä tuloksista hirveästi mediahuomiota. "Tsekkaa turhan julkkiksen upea sixpack!" Jaa missä oli se sixpack?

Miesjulkkiksilla sama homma.

- Nämä fitnessmallikisat, joista Janni Hussikin ponnisti. Niissä naisissa ei mun mielestä ole yleensä juuri mitään fitnessiä, ihmettelen mitä ne treenaa kun kertovat mediassa treenaavansa helvetin kovaa 15 tuntia viikossa tms... aerobista?

No onhan ne ihan timmejä, ainakin parhaimmisto. Ne on nuoria tyttöjä. Että saa niin aikaisin edes sen verran massaa pitää varmaan treenata viikossa paljon. Ite oon kolmikymppinen nii onhan tätä massaa kerenny vuosien mittaan kertymään laiskemmalla tahdilla.

- Fitness-tähdilläkin tuntuu olevan tämä kasvojen ulkonäkö kovin tärkeässä asemassa. Miksi ei ole näissä kovissakaan tekijöissä, Eve Tistelgren, Maikku Hiljanen, Piia Pajunen, yhtään rumaa tai tavallisen näköistä tyttöä? Kaikki tuollaisia hunajabeibejä. Suomessakin on varmasti kovaa treenavia tyttöjä, jotka ovat vastaavassa kunnossa, mutta kun naama ei riitä niin ei saa minkäänlaista mediahuomiota. Oliko kyse urheilusta, vai kauneuskisoista?

Nii, onhan tuo fitness just sitä. Haittaakse, tä?

En kyllä ole ollenkaan harmistunut tästä ilmiöstä. Loistavaa, että saadaan naiskaunetta sinne salin puolelle ja niitä persekuvia nettiin. Miten tuosta voi valittaa? Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä, miksi pitää valittaa tälläisestä ilmiöstä. Positiivisuutta kehiin! Jos joku tykkää blogata tai laittaa kuvia instagrammiin, keneltä se on pois?

"Fitness on nykyään sitä, että sulla on kuvia sun perseestä ja puurosta."

En tiedä kuka hieno ajattelija tämän sanoi ensimmäisenä. Tietenkään ei voi yleistää, on naisia jotka vetävät tuolla saleilla todella kovalla asenteella ja isoilla painoilla. Mutta olen huvittuneena seurannut tätä ilmiötä ja naisten kuntosalikulttuuria:

- Jokaisella pitää olla tosiaan se oma blogi, jonne alkaa ilmestyä 2 viikon treenauksen jälkeen FUCK YEAH TRAIN HARD MOTHERFUCKER NO EXCUSES BITCH -tyyppisiä sloganeita ja kuvia maitorahkasta Niin, mitä sitten. Ei maksa vaivaa ohittaa, jos ei kiinnosta. Entä jos tykkää blogittaa.
- Lähes jokainen teinityttö kertoo heti tavoitteekseen fitness-lavoille nousemisen. Niin, mitä sitten, mitä väliä, hienoa että on harrastus saatu alkuun.
- Tärkeintä tuntuu olevan kireät treenivaatteet, mielellään Better Bodies -merkkiä. Ne jalassa sitten pyllistellään peilin edessä ja otetaan 100 kuvaa joista julkaistaan se jossa hanuri näyttää eniten "insert cock here" -tyyppiseltä. Tämähän on tässä parasta. Siis miten tämä voi olla negatiivinen ilmiö?
- Salille pukeudutaan seksikkäämmin kuin baariin. Miten ne kireät vaatteet edistää treeniä? Eikö ole hankalampi treenata kun kiristää, olen kuullut monta selitystä missä sanotaan että ne ovat "mukavampia". Millä tavalla mukavampia kuin collarit tai perusshortsit? Siis ei saa pukeutua seksikkäästi, jos haluaa? Seksikkyys on aina positiivista. Kireet vaatteet on just hyviä - ainakin katsojalle. Omasta ulkonäöstä huolehtiminen on perushuttua, miten tästä voi valittaa?
- Sitten tosiaan kun on se saliharrastus aloitettu, niin on hyvä tekosyy julkaista perseestä niitä kuvia, 2 viikon jälkeen. Keksiköön lisää tekosyitä julkaista niitä - katson mielelläni.
- Jos joku mies kuitenkin jää kiinni peilin kautta perseen tiirailusta, tätä mulkaistaan vihaisesti. Ellei nyt tietysti satu olemaan joku komea metroseksuaali. Öö ei? Vai ootko ruma ku rullatuoli tai joku sekopää? Itse jään "tahalleenkin" joskus tuosta kiinni ja jopa flirttailevasti katson. Flirtti piristää päivää - molemminpuolin.
- Painoa laitetaan liian vähän, ettei kasva liian isot lihakset, koska en siis halua mitään äijälihaksia. No tätä nyt tapahtuu, taitamattomuutta.
- Treeni on usein munatonta hissuttelua ja liikkeitä tehdään hindulaisen lehmän rauhallisuudella, vapaita painoja karttaen. No kukapa sitä alussa mestari onkaan.
- Bulkki on vieras käsite monelle, koska siis salillehan mennään "kiinteytymään" ja silloin pitää syödä pelkkää salaattia. No jos tavoitteena on kiinteytyä, niin mikä jottei.
- Helvetinmoiset lisäravinnesatsaukset, on pilleriä ja purnukkaa ja niistä kuvia someen, ennen kuin mitään tuloksia on. Ja tämä vahingoittaa ketä?
- Meikit lärviin ennen salia. Sitten jos joku äijä treenaa tosissaan apinanraivolla (minä) niin että kuuluu pientä huutoa välillä, niin saattaa saada näiltä lissuilta nyrpistelyä osakseen. Kyllä meikattuna voi mennä salille ihan rauhassa ja vaikka tykkäänkin "luonnon kaunedestakin, niin meikit on ihan neutraali ratkaisu. Ketä kiinnostaa jonkun "amatöörin" nyrpistely. Kerran mummot valitteli, kun tiputtelin (työnnössä) painoja (kuulin tämän nappien läpi, koska juuri kappale oli taolla) - ei kiinnostanut pätkääkään vaan jatkoin toimintaa.
- Ne naiset sitten jotka treenaavat kovempaa, melko usein painottavat pelkkää kyykkyä ja perstreeniä ja laiminlyövät kädet ja yläkropan kokonaan. Ettei vain "vahingossa" kasva miesmäiset kädet tjsp. No kyllähän hyvä perse voi pelastaa huonot tissit. Mut ei toisin päin. Perse ja kasvot on varmaan suurimmalla osalle suurimmat ulkonäköön vaikuttavat asiat, ihan neutraali suhtautuminen. Eikä naisista muutenkaan kasva mitään mörköjä, vaikka käsiä treenaisikin.
- Naiset tuntuvat saavan mediassa ihan naurettavan vähäisistä tuloksista hirveästi mediahuomiota. "Tsekkaa turhan julkkiksen upea sixpack!" Jaa missä oli se sixpack? Skippaa vaan, jos ei kinosta.
- Nämä fitnessmallikisat, joista Janni Hussikin ponnisti. Niissä naisissa ei mun mielestä ole yleensä juuri mitään fitnessiä, ihmettelen mitä ne treenaa kun kertovat mediassa treenaavansa helvetin kovaa 15 tuntia viikossa tms... aerobista? Njaa. Toki on totta, että naisista nyt ei kovin kummosta lihakasaa tule vaikka yrittäiskin. Myöskin bikini fitness kisaajat näyttää melko samalta kaikki. Kai ne nyt jossain kunnossa on, en jaksa miettiä. Kauniita ainakin ja pääosin ilosia!
- Fitness-tähdilläkin tuntuu olevan tämä kasvojen ulkonäkö kovin tärkeässä asemassa. Miksi ei ole näissä kovissakaan tekijöissä, Eve Tistelgren, Maikku Hiljanen, Piia Pajunen, yhtään rumaa tai tavallisen näköistä tyttöä? Kaikki tuollaisia hunajabeibejä. Suomessakin on varmasti kovaa treenavia tyttöjä, jotka ovat vastaavassa kunnossa, mutta kun naama ei riitä niin ei saa minkäänlaista mediahuomiota. Oliko kyse urheilusta, vai kauneuskisoista? Tottakai kasvoilla ja ulkonäöllä on merkitystä. En tiedä näistä tytöistä, joiden naama ei riitä..? Voihan nekin sinne lavalle mennä. Urheilejavat naiset tuppaa olemaan IMO kauniita lähes aina.

Disclaimeri: Tämä kirjoitus on pelkkiä randomeita sohaisuita eri suuntiin, eikä TODELLAKAAN yleistä koskemaan kaikkia tai välttämättä edes enemmistöä naistreenaajista. Itse vaan olen tavallinen suomalainen mies, joka treenaa kovaa, mutta ei pidä hälyä itsestään eikä heilu paidatta sosiaalisessa mediassa, blogin sijaankin merkkaan treenit ruutuvihkoon. Oon pitempään jo seuraillut menoa vähän hölmistyneenä. On hienoa, että on materiaalia (blogeja) saatavia niitä kaipaaville. En itsekään pidä hälyä treeneistäni, mutta minua ei myöskään yhtään häiritse ne tjotka pitää. Kukin tehköön miten tykkää.

Nopeet kommentit. Ilmiö on mielestäni kokonaisvaikutukseltaan positiivinen. Kuinka kateellinen, vihaaja, ärsyyntynyt, vanha, huonoitsetuntoinen, ylimielinen, alimielinen, negatiivinen, "oldschool", "kalkkis", hardcore tms. pitää olla, että ilmiötä ei voi ottaa neutraalisti tai skipata jos ei kinosta. En myöskään näin miehen näkökulmasta ymmärrä, mitä haittaa on siitä että naiset harrastaa "fitnessiä" enemmän ja näyttää piakkoin paremmalta. Enemmänkin ihanaa, että on kuolattavaa enemmän. Ja joo, blogeja on varsinkin naisilla tosi paljon, mutta se taitaa olla naisten juttu - vähän niin kuin kengät. Jos siitä tykkää, niin mikä jottei? Ei oo multa pois.
Kannatan tätä boomia. En pidä "kuvauksen tyyppistä" naishenkilönä pellenä. Hienoa, että on löytänyt oman juttunsa. En myöskään ymmärrä, miksi pitäisi olla "kunnon hc", treenata yöllä poissa muiden silmissä, kirjoittaa treenipäiväkirjaa a4-vihkoon, näyttää treenatessa "rumemmalta kuin on tarve", tms.. Sekö on sitä "todellista omistaumista", että mistään ei kellekkään kerrota tai puhuta, eikä liitytä mukaan "hömpötyksiin". Ja auta armias jos sattuu vielä seksikäs olemaan salilla, silloin et ainakaan voi olla kovaa treenaava fitnesspimu!
Jos ei tullut jo selväksi, niin nekin vähäiset tätä palstaa lukevat naiset jotka treenaa collareissa tai löysissä vaatteissa - kipaiskaapa ostamaan legginsit tai trikoot. Hymyilkää ja tuokaa persettä esille ;).

Sori mutta pidän kaikkia bodarimiehiä vähintään yhtä pelleinä. Voimailu ja muu urheilu ja kuntoilu erikseen. Teillä suurimmalla osalla jotka olette hanskan hinkuttajia, ei ole varaa sanoa mitään. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hahaa, itse pidän omaa hauskaa tämän OP:n kuvaileman fitness-blogi -ihquttelun kustannuksella. Aloin kirjoittaa kolumninkaltaista vuodatusta oman kuntoprojektin tiimoilta, eli kuvailen kroonisesti kipusairaan eukon under cover missionia salitreeniin ja fitness-lifestyleen. En kuitenkaan julkaise sitä missään, koska siitä on rahkankuvat ja treeni-ihanuuden hehkuttaminen kaukana. Se henkkoht varmaan eniten näissä kuntoilublogeissa ärsyttääkin, kun kaikilla tuntuu olevan aina iiiihana päivä ja paras treeni evah, koskaan ei v**uta tai ole muuten paha mieli, ja jokaisella tyhjään mahaan tehdyllä kello kuuden aamulenkillä aurinko paistaa vaikka elettäisiin pahinta kaamosaikaa. Samaistu nyt siihen sitten.

Jos taas puhutaan miesjulkimoista ja lihas-ihailusta, niin ehkä suurin face palm -stoori, johon olen iltapäivälehdissä törmännyt, oli joku kuvasarja teinityttöjen unelmien kohteesta esittelemässä "muskeleitaan" - neworleansilaisella crack-horollakin olen nähnyt enemmän biiffiä kuin Bieberillä... *tsiisusmatöfakinchraist-nolo*

Sori mutta pidän kaikkia bodarimiehiä vähintään yhtä pelleinä. Voimailu ja muu urheilu ja kuntoilu erikseen. Teillä suurimmalla osalla jotka olette hanskan hinkuttajia, ei ole varaa sanoa mitään. :)

Varaa sanoa mitään? Tietenkin on varaa sanoa. Mitä on hanskan hinkutus, viittaatko äärimmäisen kovaa kurinalaisuutta ja kivunsietoa vaativaan urheilumuotoon nimeltä bodaus? Sofia Ruusila treenasi 6 kk ja voitti Bikini Fitnessin maailmanmestaruuden? Jos joku suomalainen mies treenaisi 6 kk, ihan sama miten kovaa ja kehtaisi hehkuttaa treenamistaan jotenkin, niin kaikki ajattelisivat että vittu mikä pelle, DYEL. Itse en ainakaan kehdannut ensimmäiseen vuoteen mainita edes kahvipöydässä käyväni salilla, koska tulokset oli niin avuttomia (mieheksi) vaikka treenasin 5x viikossa, varmasti kovemmalla raivolla kuin joku helevetin Ruusila. Ajattelin että pidetäänpä pää kiinni, kunnes jotain näkyvää tulosta on. Sitten kun ihmiset alkoivat sanoa livenä, että vittu jätkälle on tullu törkee haba, niin kehtasin myöntää että joo, käyn pikkusen salilla. Ketään ei kiinnosta jos mies treenaa, tai ruma nainen treenaa. Mutta kaunis nainen on heti joku vitun messias, kun on 6 kk treenannut tosissaan, eikä sellasta tyttöläpsyttelyä. Kuten sanoin, naiset saavat kiitosta, hehkutusta ja mediahuomiota naurettavan pienistä tuloksista.

Onhan tällä fitnessbuumilla tietysti hyviäkin puolia, kaikki kuntoiluinnostus on plussaa lieveilmiöineenkin ja ehkäpä jollekin jää pysyväksi harrastuksesksi, en mä sillä sano. Tää on vaan hauska ilmiö, miten naisilla se hehkutus ja hössötys alkaa niin varhaisessa vaiheessa harrastusta.

Muutenkin ihmettelen miksi nimim. Kisumisulla on 323 postausta Pakkikselle, jos (mies)bodarit on ihan pelleporukkaa.

Yksi juttu mitä ihmettelen naisten saleilussa on se että verrataan kuinka paljon muilla naisilla on meikkiä naamassa salilla. Eikö sen pitäis olla ihan sama ? "itel ei todellakaan ollu meikkiä"

Täällä on kyllä viihdyttäviä ihmissuhdeketjuja. Treenijuttuja en juuri luekaan. Tämäkään ei ollut treenijuttu vaan hauskaa vääntöä.

- - - Updated - - -

Etupäässä olen kirjoittanut kysy naiselta -aiheeseen ja muihin vastaaviin.

Oon kans miettiny, et jos joku nainen menee töistä/kavereilta/kaupungilta salille niin pitääkö sen pestä ne meikit pois? Ihan vain siksi että se on heti joku wnb -salikissa?

Kilpailu on vain tehty naisille melko helpoksi sarjojen lisäämisellä ja perusterveistä elämäntavoista on tullut urheilua.

Varaa sanoa mitään? Tietenkin on varaa sanoa. Mitä on hanskan hinkutus, viittaatko äärimmäisen kovaa kurinalaisuutta ja kivunsietoa vaativaan urheilumuotoon nimeltä bodaus? Sofia Ruusila treenasi 6 kk ja voitti Bikini Fitnessin maailmanmestaruuden? Jos joku suomalainen mies treenaisi 6 kk, ihan sama miten kovaa ja kehtaisi hehkuttaa treenamistaan jotenkin, niin kaikki ajattelisivat että vittu mikä pelle, DYEL. Itse en ainakaan kehdannut ensimmäiseen vuoteen mainita edes kahvipöydässä käyväni salilla, koska tulokset oli niin avuttomia (mieheksi) vaikka treenasin 5x viikossa, varmasti kovemmalla raivolla kuin joku helevetin Ruusila. Ajattelin että pidetäänpä pää kiinni, kunnes jotain näkyvää tulosta on. Sitten kun ihmiset alkoivat sanoa livenä, että vittu jätkälle on tullu törkee haba, niin kehtasin myöntää että joo, käyn pikkusen salilla. Ketään ei kiinnosta jos mies treenaa, tai ruma nainen treenaa. Mutta kaunis nainen on heti joku vitun messias, kun on 6 kk treenannut tosissaan, eikä sellasta tyttöläpsyttelyä. Kuten sanoin, naiset saavat kiitosta, hehkutusta ja mediahuomiota naurettavan pienistä tuloksista.

Onhan tällä fitnessbuumilla tietysti hyviäkin puolia, kaikki kuntoiluinnostus on plussaa lieveilmiöineenkin ja ehkäpä jollekin jää pysyväksi harrastuksesksi, en mä sillä sano. Tää on vaan hauska ilmiö, miten naisilla se hehkutus ja hössötys alkaa niin varhaisessa vaiheessa harrastusta.

Muutenkin ihmettelen miksi nimim. Kisumisulla on 323 postausta Pakkikselle, jos (mies)bodarit on ihan pelleporukkaa.

Tähän sopii hyvin kuva
Amount_9cc5e0_2211179.jpg
. Miehillä menee se +4v, että näyttää "fitnekseltä", kun taas nainen saa "fitness" leiman tyyliin salilla kääntymisestä - jos sattuu olemaan perusnätti. Ei oo multa pois kuitenkaan, aivan sama. Noin ylipäätään tämän jälkimmäisen tekstisi kanssa olen suurimmalta osalta samaa mieltä.
Eli oletko kateellinen siitä, että "naiset saavat kiitosta, hehkutusta ja mediahuomiota naurettavan pienistä tuloksista.", vai toteatko tuon vain neutraalisti.?
Olen samaa mieltä siitä, että tokihan naiset saa fitneksen parissa "kaiken" helpommin. Kuulu sukupuolen perusominaisuuksiin. Paljonkohan naismalleja on verrattuna miesmalleihin? Aika paljon. Naisen saa näyttämään "fitnekseltä" suunnilleen puolessa vuodessa, miehillä menee se +4v. Niillä korteilla on pelattava, mitä on jaettu. Naisilla tämä fitness on enemmänkin kauneskilpailu, kuin urheilua. Perusterveellä elämäsillä nainen pystyy astumaan lavalle. Samoinhan se on osittain miehilläkin - toki cbb:stä voidaan kiistellä, että onko urheilua.. Mut ei tässä ketjussa.

Minun mielestä on ihan sama missä kamoissa tai minkä näköisenä joku treenaa. Kunhan käyttää niitä laitteita ja painoja harjoitteluun. Jokainen saa valita oman intensiteettinsä.

Se mielipide tuli tuossa ketjun aloituksessa esille, että naiset pääsevät helpommalla kuin miehet kropan suhteen. :)

Liitteet

• women_0a821a_2146741.webp
    women_0a821a_2146741.webp
    63,7 KB · Katsottu: 10 092
Viimeksi muokattu:
Topicin alottajan kanssa samaa mieltä monista asioista, mutmut...

Ne mimmit joogahousuis saa mut ihan sekasin! Siis ei Jeesus se korostaa perseitä, ja ei voi sanoo muutaku et ME LIKE!! :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom