Naisten forkkutreenistä, usko ja hämmästy!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hessuli
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Terve vaan rautaa vääntävät salihurjat,

Tässä olen joutunut toteamaan että naisilla on forkkujen treenaamisessa yksi salainen ase, jota me miehet emme ole edes tulleet koskaan ajatelleeksikaan:
nimittäin kodunta.

Oma vaimoni on kutonut teiniikäisestä asti villapaitoja, sukkia jne..ja olenkin aina ihmetellyt miksi hänen forkkunsa ovat nin jumalattoman upeat, ja hyvin muodostuneet. Itse hän sanoo sen suoraan johtuvan siitä että harrastaa kutomista. Siinä kuulemma forkut saa kovaa rääkkiä!!!
Ja toden totta se on, vaimoni vaikka nykyisin treenaakin salilla, on omistanut todella bodatun näköiset forkut vuosia, kauan ennen kuin aloitti salitreenin.
Jos ette usko, niin miltäs kuulostaa jos kerron että 172 cm (about 75 kg) kokoisella naisella on forkut (jännitettynä) 31- 32 cm!! Hauis on hänellä 37 cm, että jo pelkästään tuo hauis/forkkujen suhde on aikas hyvä naiselle.

En silti kyllä rupea itse kutomaan, on se minusta sen verran akkojen työtä, mutta että ihmeesti ne naiset saavat semmoisista jutuista bodausta jota me mieet emme tule ajatelleeksikaan. Toinen "kotibodausmuoto" naisilla on tuo pienten lasten kanniskelu aamusta iltaan. Se tuntuu kyllä oikeesti kasvattavan naisille hauista....

Ja toden totta se on, vaimoni vaikka nykyisin treenaakin salilla, on omistanut todella bodatun näköiset forkut vuosia, kauan ennen kuin aloitti salitreenin.
Jos ette usko, niin miltäs kuulostaa jos kerron että 172 cm (about 75 kg) kokoisella naisella on forkut (jännitettynä) 31- 32 cm!! Hauis on hänellä 37 cm, että jo pelkästään tuo hauis/forkkujen suhde on aikas hyvä naiselle.

En nyt millään haluaisi olla ilonpilaaja, mutta noilla mitoilla varustetun naisen tumpun ympärysmitta tulee yleensä aivan jostain muusta kuin lihaksista.

Kun ei oo turhia rasvoja, etenkään forkuissa

Siis vaimoni 31- 32 cm forkut ovat miltei ilman rasvoja, pelkkää lihasta, ei siinä juuri saa mitään nipistettyä rasvakudokseksi, jos mittaa. Ja on tuo haukkarikin vaimolla aikas kiinteää, ei hylly eikä roiku.
No toki eihän tässä nyt kilpabodareista puhuta, mutta ihan suht vähän rasvaisista tavallisen kuntoilijan käsistä.

Terve vaan rautaa vääntävät salihurjat,

Tässä olen joutunut toteamaan että naisilla on forkkujen treenaamisessa yksi salainen ase, jota me miehet emme ole edes tulleet koskaan ajatelleeksikaan:
nimittäin kodunta.

Tässä vaiheessa käsitin että nyt on vissiin kyseessä jokin itämainen rohto.

Toinen "kotibodausmuoto" naisilla on tuo pienten lasten kanniskelu aamusta iltaan. Se tuntuu kyllä oikeesti kasvattavan naisille hauista....
Tää on taas niin klassikko. :D

Lähdenkin tästä treenaamaan jalkani baarin tanssilattialle--->

E: äh..

Ihan ruikut nämä minun forkkuni ovat, vaikka on tullutkin yksi jos toinen sukka ja lapanen kudottua. Jospa siirtyisin villapaitoihin, niin jokohan alkaisi lihakset kasvamaan?

edit: pullataikinan käsin vaivaaminen se kunnon forkkutreeniä vasta onkin :D Kannattaa tosin ensin aloitella kuntosalilla, mie en ainakaan siihen pystynyt ennen treenausta :nolo:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onko isoforkkuiset miehet sitten wänkkinyt enemmän?

images

ps, mul on vasen käsi isompi kuin oikea, joten se kaatu sitten siihen. ;)

Pakkotoistollekkin vaan virkkauskoukut myyntiin ja mainoslauseet voi pölliä suoraan jostain nöxnöx mainoksesta "700% kasvu forkkuihin!"

Jep, ja edistyneemmät voi vaihtaa rautalankaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom