Naisten alentaminen, väheksyminen ja halventaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo mainos on alusvaatemainos - eikä ainakaan saa minua ostamaan yhtään mitään emporiolta. Entäs jos tuolla mainostettaisiin vaikkapa urheilubaarin pikkujoulua? Sillä olisi yhtä vähän tekemistä asian kanssa kuin noilla kahdella tuoppien välissä olevilla riippuvilla tisseillä.

aivan varmasti menisin tuollaisiin bileisiin joita tolla kuvalla mainostettais :hyvä::dance::dance2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suomi on nykyään sellanen kaikenkieltopoliisivaltio että tekisi mieli opetella norjaa ja lähteä vittuun täältä. Onse nyt kumma että aikuisia ihmisiä holhotaan. Ei vaan voisi pysyä järkevällä tasolla kieltämisten kanssa, kieltää oikeasti vaarallisia asioita. Tämä meininki menee oikeesti ihan kohti tulevaisuuden überkontrolloidusta elämästä kertovien leffojen esim. V for Vendetta, Demolition man ja Cubic meininkiä kohti pikkuhiljaa. Pelottaa ajatella mikä kaikki on kiellettyä muutaman kymmenen vuoden päästä. :wtf:

Ja tohon kun vielä lisää sen että se melkein kaikki muu mikä ei ole kiellettyä lailla tai joillain vitun instanssin lausonnolla on sit vaan muuten jotenkin paheksuttavaa yleisen mielipiteen mukaan. Eihän täällä saa kohta muuta kun tehdä sikana duunia, syödä terveellisesti suositusten mukaan ja harrastaa sillee sopivasti liikuntaa oikeita lajeja, samanlaiset kuteet ja muutki vehkeet jottei saa paheksuntaa jostain niskaansa. Ei paljoa suvaitsevaisuutta tai vapautta enää suomessa vaan joka asiasta pitää olla sanomassa vaikkei kenellekään mitään pahaa tässäkään tehdä. Iiik tissiä näkyy ihan kamalaa...

Hhhmmm...hieno toi alkkarimainos varmasti tytöt tykkää joo...paljokohan tommonen mainonta mahtaa lisätä homojen tai bi määrää..vähän sama kun mainonta lisää heräteostoksia...en tiiä mistä tulikin mieleen :jahas:

Tuo mainos on alusvaatemainos - eikä ainakaan saa minua ostamaan yhtään mitään emporiolta. Entäs jos tuolla mainostettaisiin vaikkapa urheilubaarin pikkujoulua? Sillä olisi yhtä vähän tekemistä asian kanssa kuin noilla kahdella tuoppien välissä olevilla riippuvilla tisseillä.

Niin, kumman näyn kohtaisit todennäköisemmin: kasan kolpakoita ja tissit (saksalaishenkisessä ravintolassa Oktoberfest-teemabileissä), vai julkkiksen Emporion alusvaatteet päällä (mikäli mainostettaisiin urheilubaarin pikkujouluja)?

Kas näin. Nyt, kun olet miettinyt, saat vastata. Samalla ehkä huomaat, että todellakin, näky 1 on huomattavasti todennäköisempi, eikä mainos siten anna erheellistä kuvaa. Saattaa siis olla, että ensimmäisellä mainoksella oli kuin olikin pieni yhteys itse tapahtumaan.

Katos perkele, Rymy-Eetussa todellakin henkilökunta pukeutuu noin. Sporttibaarissa tuskin kalsonkeihin ja avonaiseen kauluspaitaan.
joukko.jpg

naiset on esineellistämisen varalta suljettava samanlaisiin kuparisäiliöihin kuin ydinjäte ja haudattava 400m syvyyteen missä he ovat turvassa esineellistämiseltä.

Tämän tulisi olla toki vapaaehtoista niille joita esineellistäminen haittaa.

Ei tajua ei. Tuo mainos on täysin hyvän maun rajoissa. Ketä voi kaunis vartalo/kauniit rinnat häiritä? Todellakin miesten pitäisi tehdä ihan vittuillakseen kantelu tuosta partakonemainoksesta. Ja mä voisin valittaa niistä mainoksista, joissa se kaljamahainen äijä on puolialasti siellä saaressa huutelemassa tyhmiä (jotain puhelinliittymään taisi mainostaa). en valittais jos sillä ois kaunis vartalo.

Ei mussa ainakaan aiheuta tuo Beksu mitään kateutta, näytin itekki nuorempana tuolta (en ollu tosin karvaton). Eikä se mitään mieskuvaa vääristä, tommonenhan sitä on - siis ei naamasta - jos pelaa fudista. Eri asia jos alushousuja ja baareja mainostas aina joku Mentula niin se ehkä saattaskin vääristää käsitystä ihmisvartalosta.

Ei mussa ainakaan aiheuta tuo Beksu mitään kateutta, näytin itekki nuorempana tuolta (en ollu tosin karvaton). Eikä se mitään mieskuvaa vääristä, tommonenhan sitä on - siis ei naamasta - jos pelaa fudista. Eri asia jos alushousuja ja baareja mainostas aina joku Mentula niin se ehkä saattaskin vääristää käsitystä ihmisvartalosta.

Ei tainnut yksikään noin tosissaan väittääkkään.

[nelo];2371149 sanoi:
Ei tainnut yksikään noin tosissaan väittääkkään.
Ihanko totta? Olen hirveän pahoillani.

Ehkäpä sä et kuulukaan kohderyhmään. Musta toi Emporion mainos on suunnattu ehkä enemmän naisille (ja metroseksuaaleille miehille ;) ). Naisethan ne varmaan suurimman osan miesten alusvaatteista ostaa.

Mutta itse kohuun. Mun mielestä tommoset rehevät tissit on oikeestaan paljon "terveempää" paljaan pinnan näyttämistä, kuin jotkut H&M:n anorektikkomallit. Vaatemainoksessa toisaalta voidaan näyttää vaikka kuinka paljon (no, ei nyt ihan) paljasta pintaa, kunhan vaan sillä mallilla on sen mainostettavan putiikin vermeitä päällä, oli ne sitten vaikka alusvaatteita. Aina voidaan vedota siihen, että siinä nyt vaan näytetään sitä mitä mainostetaan. Ei ehkä aina niin hyvän maun rajoissa, mutta parempi vaihtoehto, kuin olikos se jollain missikiertueella, kun alusvaatteiden alla oli jotkut catsuitit.

Minusta tuo päätös kertoo enemmän siitä, että meiltä puuttuu oikeat ja vakavat ongelmat kun on aikaa käsitellä noinkin olemattomia asioita. Naiset tosiaan taitaa olla näissä asioissa huomattavasti herkempiä. Jos sille tielle lähdetään, niin tuo Beckhamin Gilette-mainos on todella loukkaava :Iso kyynel ja maailman pienin viulu:

Miten on mahdollista että jotkut ihmiset on niin tyhmiä että ne loukkaantuu jos joku sanoo heidän puoliskoaan ihmiskunnasta huonommaksi? Mun puoliskoa saa haukkua niin paljon kun lystää. En, ymmärrettävästi, ota sitä henkilökohtaisesti. xd

Joo kaikki me ollaan erilaisia yksilöitä jos joku haluaa väkisin yleistää ja leimata kaikki samanlaisiksi niin itsestään vaan tekee typerän. Ja mikä ihme se mun puolisko edes on? Olenko mä esim. muka miesten puolella ja naisia vastaan...tai yleensä edes miesten/miehen puolella vaan siks kun olen mies...tuskinpa vaan. Jos ihan vaan sukupuolen perusteella valitsee jotenkin puolensa eikä itse asia pohjalta niin sit kannattaa kattoo peiliin. Mut feministiä vastaan saatan kyl olla ihan periaatteessa vaan siks kun se on vihulainen ja sovinisti vaan ärsyttää muuten. Mut noi pallit tos mainoksessa oli kyl niin huomiotaherättävät ettei paljo muuta huomannu kattoo iha samalla lailla kun noi daisarikuvat, huomaakohan kukaan muu ettei ite varsinaista mainosta edes tajua sitä vaan kun tsiikaa noita palleja ja daisareita :)

Eikös tuo Dirndl ole ihan kansallispuku, yleisesti käytössä kuitenkin Baijerin osavaltiossa Saksassa. Kesällä tuota pidetään aina vauvasta mummoon ja kaikilla siltä väliltä. Jokaisella saksalaisella ja useimmilla saksassa asuvilla ulkomaalaisilla naisilla on takuulla Dirndl vaatekaapissaan, jopa useampi.

Näissäkin kuvissa naiset kai itse halventavat itseään kun pitävät moista kauheaa ja siveetöntä kapistusta VAPAAEHTOISESTI päällään:

dirndl.jpg
dirndl.gif
Oktoberfest_Wiesn_Dirndl_Sexy_089.jpg

Kyseessä on kuitenkin ravintolan mainos ja kun mies esim. tilaa siellä sen olusensa litran kolpakossa ja tarjoilija kuskaa sen hänelle niin näkökenttä, varsinkin humalaisella on sen verran suppea ettei siihen juuri tuota mainoksesta suurempaa kuva-alaa mahdu. Tissit tuovat kaljaa, piste.
Ainiin, suomessahan on ravintolassa oleskelu ja sinne meneminen humalassa myöskin kiellettyä, en muistanutkaan.

Tulisi vain nopeasti kesä niin pistän vaimon tuonne Dirndl-kauppaan hakemaan asusteet ja painelemme Biergarteniin yhdessä halventamaan naisia. :kippis1: (Mikelle sitten kuvarapsaa ;) )
Tuo asu on muuten varmasti yksi maailman seksikkäimmistä ja yksi syy asua/käydä Saksassa. :thumbs::kuola:

Tossa mainoksessa on aivan selkeä yhteys. Isoista rinnoista saa paljon bisseä! En mitään muutakaan keksi.
Edit: rinnoista voisi siis rinnastaa imevävänsä olutta maidon sijaaan..

Eikun paljosta bissestä saa isoja rintoja nätiltä tytöltä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom