Naisilla suunnattu kymysys?

Liittynyt
17.4.2002
Viestejä
501
ja miksei hintahtaville miehillekin...:lol1:

Eli olen aina miettinyt,että minkä painoisia romuja otatte maastavedosta,penasta ja kyykystä?

Ja jos ei tule vastauksia niin POLTAN TEIDÄN TALOT
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös tuo nyt ole vähän vaarallinen kysymys ? Mitäs jos ne nosteleekin suurempia painoja kuin sinä/minä...? Siinähän voi vaikka itsetunto romahtaa :eek:
 
Originally posted by Nitsku
Eikös tuo nyt ole vähän vaarallinen kysymys ? Mitäs jos ne nosteleekin suurempia painoja kuin sinä/minä...? Siinähän voi vaikka itsetunto romahtaa :eek:
Sitähän minä tässä justiin kartoitan...;)
 
Hei naisihmiset,minä nyt kauniisti pyydän voisitteko laittaa tuloksianne...:(
 
Hmh. Minä AINA jään kiinni näihin koukkuihin. Tiedän, että osa täällä on sitä mieltä, ettei tuloksia kannata/saa kertoa, mutta minustapa siinä ei ole mitään pahaa. Saatepahan ainakin naureskella meikäläiselle :lol1:

Ykkösiä en ole kokeillut taas aikoihin, mutta tämänhetkinen sarjakunto on:

Kyykky: 8x90kg, kisasyvyyteen jokaikinen toisto.
Penkki: 8x62,5kg, kaikkien taiteen sääntöjen mukaan paitsi ei pysäytyksellä
Veto: 5x110kg, tangon kuoletus lattiaan joka toiston välissä.

Saatan päihittää jonkun lahjattoman 15-vuotiaan jalattoman ja kädettömän pojankoltiaisen.
 
Älä oo PMlats noin vaatimaton, kyllä toi on naiselle jo hieno tulos.

Penkkituloksellaskin päihität 90% it-nörttien kynäniskoista oli ikää sitten 15 tai 45 tai jalkoja neljä. (IT-alan ihmiset älkää vetäskö poroja sieraimiin...itekkin teen tällä hetkellä atk-hommia, toi on vaan niin vakiintunu sanonta)
 
Originally posted by PMLats
...

Kyykky: 8x90kg, kisasyvyyteen jokaikinen toisto.
Penkki: 8x62,5kg, kaikkien taiteen sääntöjen mukaan paitsi ei pysäytyksellä
Veto: 5x110kg, tangon kuoletus lattiaan joka toiston välissä.

Saatan päihittää jonkun lahjattoman 15-vuotiaan jalattoman ja kädettömän pojankoltiaisen.
Saatat päihittää,mita V****A...sähän olisit pessyt mut parivuotta sit..:lol1: mut et enää minusta kasvanut iso poika...:D
 
Eikö täällä ole muilla neitosilla "munaa" laittaa omia tuloksia kuin PMLats:illa...???
 
JustaGirl vetelee maasta noin 2x135kg, kun sitä vähän aikaa "haukkuu" Minni Hiireksi. Maastavetoo tehny varmaan 5 kertaa elämänsä aikana. Jalat ihan älyttömät kyykyä smithissä 10x100kg. Treenaa bodaus/fitness tyylillä joka ei sisällä tosiaan oikeen noita voimanosto liikkeitä. Painoa reilut 60kg.
 
Originally posted by Hugge
JustaGirl vetelee maasta noin 2x135kg, kun sitä vähän aikaa "haukkuu" Minni Hiireksi. Maastavetoo tehny varmaan 5 kertaa elämänsä aikana. Jalat ihan älyttömät kyykyä smithissä 10x100kg. Treenaa bodaus/fitness tyylillä joka ei sisällä tosiaan oikeen noita voimanosto liikkeitä. Painoa reilut 60kg.
Hirveitä rautoja naisella,ja myös monella miehelle:eek:
 
Kuulemma kyykkyä 12x100kg :D
Joo onhan nuo ihan hyviä tuloksia. Tosi vahvoja muuten, jotkut yleisurheilija ja uimari naiset vaikkei ole paljoa treenanneetkaan painojen kanssa.
 
Tuloksista...

En ehkä olis itse ilenny laittaa noita tuloksia tänne, mutta kiva että "joku" laitto ne mun puolesta... ;)
Mutta laittakaa muutkin tuloksianne, niin saa vähän vertailupohjaa! :cool:
 
Re: Tuloksista...

Originally posted by JustaGirl
En ehkä olis itse ilenny laittaa noita tuloksia tänne, mutta kiva että "joku" laitto ne mun puolesta... ;)
Mutta laittakaa muutkin tuloksianne, niin saa vähän vertailupohjaa! :cool:
Jeps,ei ne tuloksen edellisten tasoisia tarvitse olla...
Olis vaan kiva tietää..;)
 
Mä en oo koskaan kokeillut ykkösiä, enkä muutenkaan hakenut erityisesti voimaa, joten painot ei oo lähellekään edellä mainittujen luokkaa. Kuitenkin:
Kyykkyä tein aiemmin jopa 80 kilolla (90 asteen kulmaan), mutta nyt kun oon alkanut kyykätä ihan "pohjaan" niin sarjoissa maksimissaan kiloja ollut 60.
Penkissä vähän sama juttu, eli kun tekniikkaa on muutettu puhtaammaksi niin painot putosivat 60 kilosta 55 kiloon - eli oman painoni saan ylös penkistä.
Ja suorin jaloin maastavetoa en oo oikeen koskaan tehnytkään.
Mainostukseksi kuitenkin että leukoja saan 4 kertaa 8-10 ja dippiä myös saman verran.
 
En käytä voimanostoliikkeitä, mutta vähän vastaavia muita:

Smith-vinopenkki 8*90kg
Hack-kyykky 8*170 kg
Maastaveto suorin jaloin korokkeelta 10*120 kg
 
Originally posted by ion-92
En käytä voimanostoliikkeitä, mutta vähän vastaavia muita:

Smith-vinopenkki 8*90kg
Hack-kyykky 8*170 kg
Maastaveto suorin jaloin korokkeelta 10*120 kg
.......??????? juupapjuu...
 
Originally posted by sekosammy

.......??????? juupapjuu...

Sekosammy, kuules nyt. Sä laitat ensin treenipalstalle tälläisen topicin naisten raudoista, jossa yli puolet vastauksista on sinun omia. Sitten, kun ihan oikea kilpakehonrakentaja vastaa tähän topiciin, niin sä sanot "juupapjuu".

Oletko nähnyt Ion-92:a koskaan? Minä olen.
 
Sorry,mun erehdys...
En tullut ajatelleeksi,oli vaan aika romuja..

ps.ei tollaisesta tarvitse vetää herneitä nenää..
:kippis1:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom