Naisilla suunnattu kymysys?

mä oon kohta 15-vuotias lahjaton pojankoltiainen, jonka joku jo äsken mainitsikin...eli vastaan tasoltani ehkä 60-kiloista pitkään treenannutta naista (jos sitäkään)...ei oo tullu muuten lisäravinteitakaan ikinä kokeiltua, treenannu oon vuoden ja painoo on vaivaset 72 kiloo... anyway, tässä tulokset:

kyykky 110
penkki 2*80
veto 3*160

eihän ne mitään kilpailutasoa ole mutta treenaillaan
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun yksi naispuoleinen kaverini kyykkää 5*135kg, penkki 90kg ja veto 8*130kg. Kaikki tekniikat ovat kisoihin kelpaavia, paitsi penkissä ei ole pysäytystä.
 
Originally posted by beginner
treenannu oon vuoden ja painoo on vaivaset 72 kiloo... anyway, tässä tulokset:

kyykky 110
penkki 2*80
veto 3*160

eihän ne mitään kilpailutasoa ole mutta treenaillaan

mun mielestä noi on ihan hyviä tuloksia varsinkin toi veto.
kyllä sä varmaan pärjäisit kisoissakin 2 vuoden päästä varsinkin tuon vedon kanssa.
 
Muistanpa joskus 6-7 vuotta sitten kun yksi tuttu tyttö oli bodylavoilla, varmistelin 4-5 x 180 kg kyykkyjä... silloin tuntui jo siltä että äijät ympärillä katseli :D

Kun vaan olis lähtenyt voimakisoihin...
 
Ykkösiä en ole edes kokeillut, ja näin kisadieetin puolivälissä tuloskunto on aika....laimea. Varsinaisia voimanostojuttuja en ole koskaan edes tehnyt (tekniikassani olisi taatusti valtavasti korjattavaa), fitnesstreenini tavoite ja siihen pääseminen on hiukan erilailla kohdistettu...Mutta (muistin varaisia) sarjatuloksia, painoa oli tuolloin kai n. 54kg, treeniä takana 3v(josta 2 päin h-ttiä).

Maastaveto (suorin jaloin) 12x75kg
Penkki (surkealla tekniikalla, aina ilman varmistajia...)3x47,5kg
Kyykky(hack, en ole vapaalla tangolla tehnytkään) 12x70kg

Muita tuloksia:
Prässi 10x200kg
Pohkeet (prässi/pohjekone, jossa voi myös kyykätä - hiukan vaikea selittää, millainen) 12x250kg

Eli ei taitaisi voimanostajaa tms meikätytöstä tulla :( , saas syssymmällä kattoo kuinka käy fitneksessä...
 

Suositut

Back
Ylös Bottom