TRENT sanoi:Luepa nyt uudelleen mitä mä oon aikasemmin kirjottanut. Mä en edelleenkään oo saarnamassa mistään miesten ylivertaisuudesta. Mä oon ainoastaan sitä mieltä että miesten ja naisten aivotoiminnassa on eroa. Onko se sitten miesten vai naisten hyväksi vai meneekö eri ominaisuudet tasan; siitä mä en tiedä.
Miks te naiset otatte tän niin helvetin henkilökohtasesti. Tässäkin threadissa on monesti myönnetty että naisilla on paremmat verbaaliset ominaisuudet ja harva mies on siihen mitään sanonu vastaan. Sitten kun sanotaan että miehet ovat hitusen parempia palikkatesteissä niin alkaa hirveä hyökkäys koko feministirintaman voimin. Hyväksytään nyt ihmiset se, että eri sukupuolet ovat fyysisesti erilaisia joten ei mikään ihmekään että ollaan myös henkisesti erilaisia. Tässä se mitä mulla on tästä asiasta enää sanottavana.
Mä oon ehkä palikkatesteissä mun naistani parempi mutta se pitää mua vitusti henkisesti kasassa joten mä kömmin nyt röökin ja viinan hajusena sen viereen nukkumaan :haart: :haart: :haart: .
Voi armas Trent :haart:
En ole tarkoittanut väitellä sua vastaan, vaan sun kirjoittamat jutut on kirvoittanut uusia ajatuksia. Minä olen ihan samaa mieltä siitä, että miesten ja naisten aivot on fyysisesti erilaisia (tutkittu juttu). Tottakai on myös toiminnallisia eroja. En vain pidä siitä johtopäätöksestä, jonka monet tekee (miehet on parempia/älykkäämpiä/taitavampia/viisaampia/kiinnostuneempia kuin naiset). Tämän keskustelun aiheuttaneen tutkimuksen johtopäätökset on myös älyttömiä. Ei voi vaan yleistäen sanoa, että miehet on naisia älykkäämpiä, koska ei ole olemassa yhtä älykkyyttä (jota voitaisiin mitata).
Sinä kuitenkaan et ole noita yleistyksiä tehnyt.
Pakko kyllä sanoa, että on jokseenkin kauhea kuinka monet on sitä mieltä, että miehet on kaikin puolin parempia kuin naiset. Onkohan tämän mielipiteen edustajat kertoneet ajatuksistaan naisystävilleen. Itse en voisi elää suhteessa, jossa toinen osapuolisi ajattelisi noin.