naisen mitat..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Milla
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: naisen mitat..?

Hyvää Joulua ja voimia sinulle:haart::haart::haart: [/B][/QUOTE]

kiitos vain tsemppauksesta:thumbs: yritän, yritän, yritän ja ehkäpä alan jo vähän ymmärtääkkin mitä olen.. miltä näytän.. positiivista!
Ja ehkäpä en olekkaan ihan:urjo: ..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by grimJester
Joulun jälkeen voi kai tällaistakin heittää...

Millaisena nyt koet vartalosi, ja millaiseksi (mmm, löydä tuosta sanasta jotain hienoa ;) ), ja millä treenillä haluat sitä muuttaa? Makuja on erilaisia, ja kukaan ei mieltymiksistäään huolimatta pysty sanomaan millaisena juuri sinä olisit kauneimMillasi :D

Muitten heittoihin täällä: Eihänä tässä ole kyse siitä että joku pakonomaisesti haluaa olla juuri sen ja sen näköinen, vaan haluaa treenata itseään juuri sen näköiseksi mikä mun mielestä olisi kaunenita :kippis1: Antakaa järkeviä treenineuvoja / määränpäitä, eikä tuollaisia "six-pakki, kolmemetrinen, ja EEE-daisarit-juttuja; haluan ens vuodeksi hienon paketin ;)

meni tosiaan jonkin aikaa.. kun honasin ton vitsin.. :D
millaiseksi<--------------niinpä! ja tosiaan treenineuvoja.. oisithan sä voinut niitä edes antaa ku muut ei tajua..
:kippis1: hei joo.. naurattaa kyl vielläki ku kesti nii kauan lukee tätä juttuu..

Vittu mikä kysymys mä en missään nimessä rupea miesten mielipiteitten takia itteäni muuttelemaan. Mä olen hyvä tällaisena kuin olen. Siis tottakai pitää pitää itsestään huolta, mutta KRÄÄK. Lopetan tähänb kun vitutukselleni ei löydy sanoja.

Originally posted by Missukka
Vittu mikä kysymys mä en missään nimessä rupea miesten mielipiteitten takia itteäni muuttelemaan. Mä olen hyvä tällaisena kuin olen. Siis tottakai pitää pitää itsestään huolta, mutta KRÄÄK. Lopetan tähänb kun vitutukselleni ei löydy sanoja.

Aivan totta, on se sikamaista edes luulla tuollaista. En siksi sano yhtäkään mielipidettä naisten ulkonäöstä vaan jään odottelemaan kevättä ja aikaa jolloin naiset taas pukeutuvat "vain itseään varten". ;)

vitutukselleni ei löydy sanoja

Sama homma :) Ei vaan, aina ihmetyttää, miksi naisten ( tässä tapauksessa Milla ) pitää pönkittää omaa itsetuntoaan mollaamalla muita? Tuossa toisessa topicissa Millan kommentit oli tyyliä " Kyllä b - kuppi on paljo parempi ku D, eiks nii? Joo, niin se on." ( Joo, joo, tiedetään; se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa :lol2: ).

Minkä takia se B - kuppi on parempi kuin D? Miksi sinun rintasi ovat paremmat kuin minun? ( <-- läppä ) :evil: :D No joo, koko threadi ( ja varsinkin toi Millan tissikommentti ) kertoo itseluottamuksen puutteesta. Olisiko syytä tehdä asialle jotain?

Aivan oikein, jos on päässyt itsetunto löystymään ja rupsahtamaan niin että se roikkuu rinnoissa, miten hyvissä ja minkä kokoisissa tahansa, lienee syytä tehdä asialle jotain.

Originally posted by Willie
Aivan oikein, jos on päässyt itsetunto löystymään ja rupsahtamaan niin että se roikkuu rinnoissa, miten hyvissä ja minkä kokoisissa tahansa, lienee syytä tehdä asialle jotain.

Entäpä jos huonon itsetunnon syynä on löysät ja rupsahtaneet rinnat ;) , mitä sitten pitää tehdä??? * väsyttää *

:love:

juu tää juttu..

mopo karkas käsistä jo ajat ajat sitten..
ja tosta puskuri varustuksesta.. ehkäpä entisen d kupin haltijana.. totean että b on parempi.. ja myönnän etten omaa valitettavasti itse kunnioitusta.. vaan voin pahoin:urjo: ku katson peilistä.. no se on tätä nykyaikaa se..
:thumbs: mut hei kiitti kaikille näistä kommenteista.. kiva jos sain jonku tunteet kuumenemaankin..:D
tattista vain kaikille.. mut mä puen ja panostan siihen että näytän miesten silmissä hyvältä.. totta kai haluan joskus olla sinut itseni kanssakin..

Saattaa olla että olen mielipiteeni tähän maratonthreadiin jo laittanutkin, mutta laitanpa sen vielä; Rinnoilla yms. ulkoisella ei monia vellejä keitetä eli naisessa tärkeintä on luonne.

Kukahan jaksaisi olla ihmisen kanssa jolla olisi täydellinen vartalo, mutta pää täynnä kusta? Isot tai pienet rinnat, lihava tai laiha, pitkä tai lyhyt, kunhan luonne on kunnossa, niin sille voi perustaa pitemmänkin ihmissuhteen.:thumbs: :haart:

Originally posted by Willie
Aivan totta, on se sikamaista edes luulla tuollaista. En siksi sano yhtäkään mielipidettä naisten ulkonäöstä vaan jään odottelemaan kevättä ja aikaa jolloin naiset taas pukeutuvat "vain itseään varten". ;)

:lol2: , so true. Minihameet + perkeleen pienet topit = itseä varten.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom