naisen mitat..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Milla
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by -Stone Cold-
Ihannenainen on RINTAVA, REITEVÄ ja PERSEVÄ.

Sooon siinä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by mik99
timmi ja lihaksikas peppu on POP!!:kuola:

Niimpä. Minun mielestä peppu ei saa olla liian pieni. Semmonen treenatun pyöreä. Hyvä ryhti, joka yleensä urheilevilla naisilla onkin. Rintojen koolla ei niin väliä, kunhan ne on suhteessa muuhun kroppaan. Ja tietysti se hymy huulilla ja pilke silmäkulmassa ;)

Re: Re: naisen mitat..?

Originally posted by BPS
Tämä ei ole vittuiluviesti, vaan ihan kysyisin että jos joku nyt laittaisi jotkut mitat tänne, niin siinäkö olisi tavoitteesi??
Mitäpä jos mittoja tulee useampia?
Tässä maailmassa näitä "mittoja" tullaan sinulle tarjoamaan joka paikasta joihin "pitäisi" jokaisen pyrkiä.
Onko alkuperäinen syysi treenaamiseen se, että voisit mahtua jonkun toisen tekemään muottiin? Elämä voi olla aika tuskaista ja vaikeaa, jos näin haluaa elämänsä elää.

Juu en meinaa että treenaisin jonkun toisen vuoksi.. vaan totta itseni..
Minulle kuntoilu on tärkeintä.. mutta myöskin haluan näyttää hyvältä. Kyselyllä halusin vain ottaa selvää että onko se totta että naisen kuuluu olla.. todella laiha.. vai muodokas.. tai sitte rehevä.
Voin kyl myöntää että en ihan ole sinut itseni kanssa.. vaikka välttämättä ei ois aihetta olla rikkikään..
joo mut kiitos kannanotosta=).

Re: Re: Re: naisen mitat..?

Originally posted by Milla
onko se totta että naisen kuuluu olla.. todella laiha.. vai muodokas.. tai sitte rehevä.
Kuuluu olla ja kuuluu olla...mitä ihmeen väliä, mitä ns. kuuluu olla jonkun tai joidenkin mielestä? Tuommonen ajattelu on aivan turhaa ja typerää! :curs: Ole sellainen, kuin itse haluat olla, äläkä mene minkään "kuuluu olla" luulon mukaan. Älä myöskään katsele mainoksia tai malleja sillä silmällä, että mukamas "kuuluisi olla" niiden naisten näköinen. Ole oma itsesi ja ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet! Ja jos et kertakaikkiaan pysty siihen, niin hanki tietoa järkevästi reenistä ja ruokavaliosta, joilla sitten voit muokata kroppaasi enemmän mieleiseksesi.

Sitäpaitsi, esim. ite oon seurustellut sekä aika laihojen että rehevämpien naisten kanssa ja viihtynyt hyvin kummankinlaisten kanssa. Kunhan ei ole järkyttävä jokinorsu eikä sairaalloisen tikkulaiha, niin kropan puolesta kelpaa mulle. Uskon, että suurin osa miehistä on samaa mieltä, tuskin kovin monella on pilkuntarkkoja vaatimuksia ulkonäön suhteen ja jos on, niin haluatko _todella_ olla sellaisen miehen kanssa, joka vaatii tietynlaisen kropan naiseltaan?

Re: Re: Re: Re: naisen mitat..?

[ niin haluatko _todella_ olla sellaisen miehen kanssa, joka vaatii tietynlaisen kropan naiseltaan? [/B][/QUOTE]

ai pitää vissii alkaa vaihtaan..;)

Kainaloon sopiva. *mittailee*

Originally posted by Willie
Kainaloon sopiva. *mittailee*

Ei tuo sovi mitaksi, jos on vähänkään isompi hauis tai pienet kainalokuopat :eek:

Nää on just näitä juttuja.

Monelle miehelle ihan sama kunha naisen kroppa on 'ihan kiva'.
No sitten jos nainen vähän alkaa urheilemaan ja treenaamaan ja alkaa tulemaan näkyvää muutosta niin vaikea sanoa että se vanha oli parempi.

Sama juttu kun yksi nainen selitteli mulle että pidän susta just tollasena ja piti olla vähän olutmahan alkua jne.
No oota perkele kun sitten tiputti painoja ja tuli näkyvää muutosta niin sitten se piti musta paljon enemmän tälläisenä kun alkoi treenaamaan..joopa joo, kropalla ei ole mitään väliä koskaan..tai sitten on, jotkut ei vaan halua myöntää olevansa hieman pinnallisia sen asian suhteen.

Ei niillä mitoilla/luvuilla varmaan niin väliä, kunhan on:

-hyvä tarakka
-sopivat kannut
-alle 75 db normaali käytössä

Ehdottomasti on myös ulkonäöllä ja ulkoisella olemuksella merkitystä. Mittoja en kuitenkaan koskaan mieti ja ainakin ne ovat sen verran liukuvat että tuo kainaloonsopiva on hyvä määritelmä. Jos nainen yhtään näkee vaivaa itsensä eteen niin sen huomaa ja se riittää, kaikkien ei tarvi olla tietyissä mitoissa.
En ole koskaan ymmärtänyt kun joku väittää ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Minustakin se on pinnallista, mutta jos jonkun kanssa aikoo elää niin kaiken on sovittava, niin syvällisen kuin pinnallisenkin.

Originally posted by screwdriver
Ei niillä mitoilla/luvuilla varmaan niin väliä, kunhan on:

-hyvä tarakka
-sopivat kannut

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :joulu1: :joulu1:

Tiukka peppu ja lihasmassaa reisissä :kuola:

Litteä vatsa, kuitenkaan ei rasvaprosenttia niin alas että sixpacki näkyy kokonaan. EI mallimitoissa; jos ei ole lihasta alla, säilytä jonkun verran sitä rasvaa. Anoreksia-tikkukädet on :urjo:

Pituudella / rintojen koolla ei mitään väliä, kunhan ei ole sirkusfriikki.

Turha kai tässä threadissä on muihin juttuihin kun ulkonäköön ottaa kantaa.

Originally posted by grimJester
Tiukka peppu ja lihasmassaa reisissä :kuola:

Litteä vatsa, kuitenkaan ei rasvaprosenttia niin alas että sixpacki näkyy kokonaan. EI mallimitoissa; jos ei ole lihasta alla, säilytä jonkun verran sitä rasvaa. Anoreksia-tikkukädet on :urjo:

Pituudella / rintojen koolla ei mitään väliä, kunhan ei ole sirkusfriikki.

Turha kai tässä threadissä on muihin juttuihin kun ulkonäköön ottaa kantaa.

kiitos.. itsetuntoni on .. viuh!.. ylhäällä

kyllähän nää fitness-pimut on aika mukavia pakkauksia...tosin pikkasen sais olla enemmän ylimääräistä (lue:pehmeyttä)...ryhdin pitää olla hyvä muttei ylevä (kulkee nokka pystyssä)

viimeisessä bodaus-lehdessä oli juttua Anu Mäkisestä...siinä vasta oli loisto pakkaus...silti peräänkuulutan pientä "pehmeyden" lisäystä...mun mielestä naisella ei saa olla älytöntä sikspäkkiä. rittää kunhan ei laardit pursuile paidan alta.

silti koko olemus kruunaa kokonaisuuden...vaikkei olisikaan niin hyvä kroppa niin omalla olemuksella voi saada päät kääntymään...tätä voidaan nimittää myös itsevarmuudeksi.

voit unohtaa noi ympärysmitat mun mielestä...riittää kunhan paikat ovat tasapainossa. (lantiota hieman ja mukava pyöreä takamus :love: :haart: :kuvia: )

Pieni pyöreä pylly. Tiukka masu. Sopivasti lihaksia. Ei roikkuvia osia. Rinnat pienet ja ryhdikkäät. Ruskettunut/solarium. :kuola: Vois sanoo että aika paljon erinlainen toi mun ihanne ku perinteinen suomalainen synnyttäjä, latta rinnoilla ja leveellä lantiolla :evil:

Musta yks tärkeimpiä juttuja on se että on silleen sopivasti "kitaran muotoinen", eli vyötärö erottuu lantiosta ja yläkropasta. Enkä nyt meinaa mitään ampiaisvyötäröä, vaan sellaista sopivaa naisellista kurvikkuutta :)

Hyvät mitat on sellaiset, jotka rakkaus tekee kauniiksi.
:haart: :haart: :haart:

:love:

Originally posted by screwdriver

HO HO HO
:joulu6:

Muuten, onko nykyään niin, että ihmistä ei voi rakastaa ihmisenä, vaan pitää rakastaa mittoja, tissiä, kyrpiä, perseitä, hauista, selkää, hulluutta, jne. Onko elämä vähän hukassa?

Originally posted by kekexx
Muuten, onko nykyään niin, että ihmistä ei voi rakastaa ihmisenä, vaan pitää rakastaa mittoja, tissiä, kyrpiä, perseitä, hauista, selkää, hulluutta, jne. Onko elämä vähän hukassa?

En mä ainakaan rakasta ketään jokivalasta ihmisenä ku sen ensi kertaa nään, koska ulkomuoto ratkasee ikävä kyllä aika paljon keneen haluan tutustua. itse kuitenkin miettii miltä näyttää ja yrittää pitää omaa kehoa kunnossa niin ei sytytä joku sipsejä mässäävä läski. tietty jos tutustuis ihmiseen ensin esim netissä niin ettei nää sitä. silloin tietty vois ihastua ihmiseen ja silloin rumakin tyttö olis varmaan nätti tai ainakin nätimpi. ja kyllähän luonteen piirteet esim hulluus on sellasia asioita joista toiseen ihastuu...

Originally posted by kekexx

No ei ole nykyään niin. Nykyään on vain niin että yhdellä ja toisella on mielikuva että kaikki yksittäiset kropan osat pitää olla just sitä parasta laatua ja standardikokoa niin sitten vasta kelpaa.

Sitten kun katsotaan sitä toista puolta niin kuinka moni oikeasti mittailee parisuhdekandidaatteja jonkun f**king kannujen koon tai rasvaprosenttien mukaan? Veikkaisin ettei kukaan.

Kunhan ei heilahda kummastakaan laidasta ulos asteikolta eli ei ole luutanahkaamalli eikä leukoja ole kovin montaa enempää kuin yksi niin loppu on sitä mystistä samaa taajuutta ja loppupeleissä tärppää kun on saman tyyppistä persoonaa ja muistaa että kukaan ei rakasta prinsessaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom