Naiselle kiinteyttävä kyykkyharjotus

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Vapaa maa, jokasella oma mielipide, mut jos ei mitään järkevää sanottavaa ni suosittelisin olemaan kirjottamatta!

(varsinki tosikoiden)

No voin kyllä ihan kokemuksesta sanoa, että on aivan turha pelätä reisien räjähtävää kasvua kyykkäämällä. Toki itse olen ehkä paskin kyykkäjä koko maailmassa, mutta yritys hyvä. Meikäläisen reisisissä ei ainakaan näy mitään muutoksia saatika lihasta..

Pistät sen mimmis vaan kyykkämään ja käsket sen olla tyytyväinen, jos tuloksia tulee. Läskikin näyttää paremmalta, jos alla on lihasta.

Laita se emäntä eka dieettaamaan pahimmat rasvat pois ja sitten laitat sen plussakaloreille hankkimaan lihasmassaa pakaroihin, joka tuo sen kiinteyden. Jos se sun valvovan silmän alla treenailee, niin varmista ettei hän ala tekemään mitään tuhannen toiston sarjoja, kuten 85% naisista tekee.

eikö kannattis ensin hommata lihasmassaa ja sitte poltella niitä rasvoja pois tuntus että on helpompi poltella niitä rasvoja ku ois lihasta alla,niillä plussakaloreilla varmaan tulis takasi sitä läskiäki.

eikö kannattis ensin hommata lihasmassaa ja sitte poltella niitä rasvoja pois tuntus että on helpompi poltella niitä rasvoja ku ois lihasta alla,niillä plussakaloreilla varmaan tulis takasi sitä läskiäki.

Juuri päin vastoin mitä sinä sanoit. Eli ensiksi kireäksi ja sieltä maltillisesti keräämään lihasta.

Eli oon oman emännän pistäny kyykkäämään, ku on omat vehkeet tossa, ni millasia sarjoja kannattais tehä ja montakertaa viikossa? Tarkotus olis saada kinttuja pinemmäks, eli ylimäärästä hieman veke. Ilmesesti aika pitkiä sarjoja ja muutama kerta viikossa ilmesesti?? Heittäkääs joku hyvä ohjelman tapanen?

Ei millään pahalla, mut haluuko toi nainen ite timmimpään kuntoon? Jos henkilö itse on motivoutunut, niin eiks hän vois mennä lueskelemaan mimmien puolelle vinkkejä? Ruokavalio tarttis ensin laittaa kuntoon, siihenkin löytyy mimmien puolelta lukuisia vinkkejä. Ja jos ihminen löytää itelleen mieluisan liikuntavaihtoehdon, niin liikkumisen ilo ois ihan eri, kuin hampaat irvessä väkisin vääntäminen.

Yks vaihtoehto on vaihtaa naista. Helpompaa, kuin vanhan muokkaaminen halutunlaiseksi. Vrt vanhan auton hitsailu/uuden osto :D Offtopic, eikä herneitä

Yks vaihtoehto on vaihtaa naista. Helpompaa, kuin vanhan muokkaaminen halutunlaiseksi. Vrt vanhan auton hitsailu/uuden osto :D Offtopic, eikä herneitä

Mä aattelen niin, ettei toista voi muokata sellaseksi, kun ite haluaa. Ihminen ite voi halutessaan muuttaa itseään, mut se edellyttää motivaatiota.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom