Olen saanut tyttöystävän houkuteltua salille ja hän on siis vasta-alkaja ja päätavoite on pudottaa ensi kesään mennessä painosta ~20kg.
Väsäilin ohjelman tynkää ja haluaisin vähän kysellä mielipiteitä (erityisesti naiset!). Ohjelmaksi ottaisin perus 3-jakoisen jossa toistot olisi alussa 15, sarjoja aina 3.
työntävät:
penkki/vinopenkki lt, 3x15
peck-deck, 3x15
viparit eteen kp, 3x15
viparit koneessa, 3x15
ojentajat taljassa, 3x15
jalat:
prässi, 3x15
reidenojennus, 3x15
reidenkoukistus, 3x15
jalan ojennus taakse koneessa, 3x15 (en tiedä koneen nimeä)
reidenloitontajat, 3x15
reidenlähentäjät, 3x15
vatsat suoraan, 3x20
vatsat kiertäen, 3x20
vetävät:
ylätalja niskan taakse, 3x15
alasoutu, 3x15
ylätalja rinnalle, 3x15
hauis taljassa, 3x15
Tuollaisia tuli mieleen, jalkapäivää pitää vielä hioa eli laitetaan liikkeitä hieman vuoroviikoille jottei ihan kaikkea hinkata kerralla.
Nyt on pari kyssäriä:
1) Kannattaako tehdä sarjat loppuun, eli viimeiset toistot vikasta sarjasta vedetään hampaat irvessä vai enemmän "aerobic" tyyliin?
2) Kuinka kannattaisi jako tehdä aerobisen ja salin välille, itse ajattelin jopa 50/50, eli saliajasta puolet olisi jotain aerobista, stepperi/kuntopyörä tms.
Väsäilin ohjelman tynkää ja haluaisin vähän kysellä mielipiteitä (erityisesti naiset!). Ohjelmaksi ottaisin perus 3-jakoisen jossa toistot olisi alussa 15, sarjoja aina 3.
työntävät:
penkki/vinopenkki lt, 3x15
peck-deck, 3x15
viparit eteen kp, 3x15
viparit koneessa, 3x15
ojentajat taljassa, 3x15
jalat:
prässi, 3x15
reidenojennus, 3x15
reidenkoukistus, 3x15
jalan ojennus taakse koneessa, 3x15 (en tiedä koneen nimeä)
reidenloitontajat, 3x15
reidenlähentäjät, 3x15
vatsat suoraan, 3x20
vatsat kiertäen, 3x20
vetävät:
ylätalja niskan taakse, 3x15
alasoutu, 3x15
ylätalja rinnalle, 3x15
hauis taljassa, 3x15
Tuollaisia tuli mieleen, jalkapäivää pitää vielä hioa eli laitetaan liikkeitä hieman vuoroviikoille jottei ihan kaikkea hinkata kerralla.
Nyt on pari kyssäriä:
1) Kannattaako tehdä sarjat loppuun, eli viimeiset toistot vikasta sarjasta vedetään hampaat irvessä vai enemmän "aerobic" tyyliin?
2) Kuinka kannattaisi jako tehdä aerobisen ja salin välille, itse ajattelin jopa 50/50, eli saliajasta puolet olisi jotain aerobista, stepperi/kuntopyörä tms.