Nainen puri miestä

Lauantai-ilta Oulun Amarillossa. Menimme kaverin kanssa viemään takit alakertaan narikkaan. Molemmat tavallisia nuoria miehiä, kumpikaan ei mitenkään erityisen humalassa. Jätettyämme takit narikkaan kaveri alkaa jututtaa tummahiuksista tyttöä. Tämän seurassa ollut vaaleahiuksinen tyttö jää yksin joten totean blondille jotain tyyliin "Hieno ilta, miten teillä on mennyt?"

Samassa tyttö tarttuu käteeni ja alkaa purra vasemman käteni rannettani todella lujaa. Kesti pari sekuntia tajuta tilanne sitten huudan että lopeta. Tyttö ei ensin tottele mutta juuri kun mielessäni pyörii että miten helvetissä selitän kellekkään että jouduin itsepuolustukseksi täräyttämään nuorta naista nyrkillä naamaan tämä päästää hampaansa irti. Ja sitten istahtaa portaille viaton ilme kasvoillaan.

Varoitan kaveria tytöstä ja mietin voisiko tästä sanoa muutaman metrin päässä seisoskelevalle pokelle. Mutta valitettavasti tilanne vaikuttaa jo liian uskomattomalta itsestänikin, epäilen että jos kerron asiasta niin tämä kiltin ja suhteellisen viehättävän näköinen tyttö valehtelee mitä hyvänsä vain jotta minä joudun ongelmiin tai tulen vähintään heitetyksi paikasta pihalle.

Joten päätän hipsiä muun seurueen seuraan yläkertaan, kaveri jää jututtamaan tummahiuksista tyttöä. Istun muun porukan seuraan ja kerron tapahtumasta, etenkin seurueen naiset vaikuttavat epäuskoisilta. Mutta hetkeä myöhemmin kaveri tulee myös pöytään nenäänsä pidellen, samainen tyttö oli lyönyt häntä nyrkillä nenään...

Ovatko muut kohdanneet tälläistä satunnaista väkivaltaa naisten taholta? Tunteeko kukaan tämän Oulun sekopään tarinaa? Miten olisitte itse tässä tilanteessa toimineet?

Ranteeseen ei onneksi tullut avohaavaa joten käsi on varmaan piakoin taas kunnossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikai nyt ihan minkä tahansa pidä mennä läpi, vaikka hento tyttönen olisi kyseessä. Tarpeeksi moni valittaa, niin lähtee se snautseri pihalle. En ole pokena ollut, mutta epäilen, että väkivaltaisia naisia lentää silloin tällöin kadulle, samalla tavalla kuin miehiä. Itse olen asiakkaana ainakin nähnyt monenlaista viipeltäjää. Isin prinsessa saa sätkyn ja saa mielestään kohdella muita miten sattuu. Varsinkin miehiä, koska niiden täytyy niellä ja kestää pienen tytön tölväisyt.

Tosi outoa, en ole ennen tuollaisesta kuullut. Joku ihme asennevamma varmaan sillä :S Ihan idioottimaista käytöstä, jos vain kysyit miten sen ilta on mennyt, ja siitä seota :/

Kyllä nuita hörhöjä löytyy naispuoleisistakin, ehkä määrällisesti kuitenkin vähemmän kuin miehenpuolikkaita. Omalle kohalle on muutaman kerran sattunu poistettava asiakas olemaan nuorehko naisen alku. Ensin rimpuillaan ja yritettään potkia munille, sitte kun ollaan lennetty ulos uhkaillaan valituksilla sun muilla ihmisoikeusjärjestöillä. Hoh hoijakkaa.

Jos joku hyökkää silmittömästi kimppuun, ei muuta kun lättyyn vaan, oli mies, nainen, koira tai paviaani. Itseään saa ja pitää puolustaa.

Nämä jotka kuvittelevat omistavansa maailman ja käyttävät siekailematta hyväksi esim. omaa sukupuoltaan, kun tarpeeksi kauan se suu käy ja välillä kädet niin sen on kovin voi voi jos joku puolustaa itseään. Sitä saa mitä tilaa, kukaan ei ole immuuni turpakäräjiltä jos ei osaa käyttäytyä niinku ihmiset. Jeps.

paikallisessa lähiö baarissa sattuu ja tapahtuu.
ainakin 2 noin 20:stä muijaa on siellä remunnut ja molemmat ovat porttikieltoa saaneet (ja mähän käyn siellä harvoin).
tosin epäilen hiukan miten kaupungin "jytäbaarien" poket asiaan suhtautuisivat. luulen että kävisi toisin, mies ulos.(mutujen mutu)

Helkkarin vampyyri (?)

Nojoo, kuulostaa hieman häiriintyneeltä ihmiseltä tai sellaiselta, jolle viina ei yksinkertaisesti sovi... (tai sitten molempia...)

Amarillossa on jostain syystä paljon sekopäitä joukossa. Muissa paareissa törmää oulussa harvemmin täysin sekopäihin. Olisin ainakin käynyt sanomassa pokelle tosta, vaikka vain tiedoksi.

Itsehän joko käyn tossa raflassa vain hirmuisessa kännissä tai pelaamassa bj:tä.

Lauantaina lähdin Iso-Roballa sijaitsevasta Swengistä kahen aikaan pois niin läheisen kuppilan ovella poke huus muutamalle neidille että vittuakon heittää siideriä tämän päälle. On sentään töissä.

Kaikkee sitä kuulee kun vanhaks näkee.

Ihmettelen ettet nostanut aiheesta äläkkää, onhan toi törkeetä käytöstä. Miksei tuosta olisi voinut sanoa pokelle? Olisit vaikka näyttänyt sille niitä puremajälkiä jos ei olisi uskonut. Oudoltahan tuo äkkiseltään kuulostaa, mutta kai ne poket kaikenlaista on nähneet. Kyselitkö muuten ko. naiselta syytä moiseen käytökseen?

Mua löi joku mielentilaltaan järkkynyt nainen nyrkillä leukaan Ankkarockissa muutama vuosi sitten ilman mitään syytä, ei sattunut yhtään mutta vitutti sen verran että heitin naisen siihen nurmikolle :)

Noille on opetettu pienestä pitäen että saa tehdä mitä vaan, ja jos jotain sattuu niin se on miehen vika.

Yhden sankarittaren näin joka löi päänsä auton oveen. Väitti sitten jonkun miehen lyöneen häntä.. Voitte vaan arvata millaisen reaktion tuo aiheuttaa ympärillä olevissa muissa humalaisissa miehissä.. "vittu me tapetaan se!11". Toi tilanne selvisi puhumalla, mutta esim. baarissa samaan ei ole aina mahdollisuutta.

Kaikenlaista viheltäjää.. Harvemmin selvinpäin olevat kuitenkin tulee puremaan/lyömään oli sitten kyse kummasta sukupuolesta tahansa.

Hulluja on monenlaista. Luulisi, että kyseinen nainen törmää aika nopeasti johonkin, joka puolustautuu refleksinomaisesti tai ei tee eroa sukupuolten välillä itsepuolustuksessa. Sitten seuraa kipua

Onhan nuita hulluja naisissakin ihan riittämiin. Olin itse poken hommissa ja narikka vuorossa n. 5v. sitten ja sisään tuli puolen kymmenen hengen naisseurue iältään n.30v. Fiksusti pukeutuneita olivat ja asiallisen oloisia... aluksi. No, otin ystävällisesti takkeja neitien päältä ja oli viimeisen neitokaisen vuoro.

Otin takin hänen päältään ja nostin sitä narikkaan, kun tämä neitokainen päättää kouraista perseestäni. No, totesin vain neitokaiselle jotta pidähän ny näppis kurissa tilanteelle naureskellen. No, ei muuta kuin uudestaan kiinni perseeseeni, jolloin ojensin takin takaisin ja sanoin että voit minun puolestani jatkaa iltaasi toisessa ravintolassa. Siitäkös tämä neitokainen päätti riemastua. Ensin heitti takkinsa nurkkaan ja rupesi räkimään kohti ja raapimaan naamaani, samalla huutaen kuin sekopää. Ei siinä auttanut kuin ottaa neidin kätösistä kiinni ja pistää ne siististi solmuun selän taakse ja ohjata ulos. Vielä puoli tuntia myöhemminkin tämä neitokainen mesosi ravintolan portailla kuin multa menee työ ym. muuta paskaa.

Olisikohan neitokainen tykännyt mikäli olisin mennyt seuraavana arkipäivänä hänen työpaikalleen kourimaan hänen persaustaan ja kiellon jälkeen nostanut kauhean metakan käyden vielä käsiksi samalla?

Eikä ole ainut kerta kun nämä "pikkurinsessat" olettavat että heillä on oikeus tehdä mitä haluavat ja mikäli eivät saakaan, niin kunnon mesoaminen päälle.

Eikä ole ainut kerta kun nämä "pikkurinsessat" olettavat että heillä on oikeus tehdä mitä haluavat ja mikäli eivät saakaan, niin kunnon mesoaminen päälle.

mun kokemuksen mukaan toi on naisilla hemmetin yleistä. onneksi ei yleensä satu omalle kohdalle, vaan voi katsoa vierestä ja pudistella päätään.

Noita tulee joskus vastaan. Ei niitä kai oo kovin helppo tunnistaa. Lauhtuvat kummasti, kun sanoo, että ens kerralla seuraava pureva systeemi on sitte luuvitonen.

Busted! :D

ONNEKSI mää olin just tän vkl kiltisti kotona niin ei pystytä mua syyttään ;)

Hehe.
Tunnen Oulusta vain pari vaaleaa "kiltin ja suhteellisen viehättävän näköistä" tyttöä, ja yksi tuli mullekin heti mieleen mokomasta tapauksesta ;)

Pakko sanoa että ite kun on ovella niin en minäkään ihan hevillä uskoisi moista tarinaa, että ilman syytä on päälle käyty. Ja vaikka koittaisi olla mahdollisimman puolueeton ym. niin aika helpolla varmasti tyttö itsensä puhuisi pois ongelmista, jos vähänkin osaa valehdella ja tilanteella ei silminnäkijöitä olisi. Jotenkin sitä naisia uskoo vaan helpommin, jos molempien osapuolien humalatila on samanlainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom