¨Mikset? Mannethan on juuri sellaisia että menevät isolla porukalla sellasen tyypin kimppuun joka ei pystyisi puolustautumaan ketään vastaan. Jos on vähänkin kovempi sälli vastassa niin eivät uskalla tehdä mitään. Onko joku nähnyt ikinä yksin liikkuvaa mustalaista yheksän jälkeen illalla? Niin, en mäkään ole. Se johtuu siitä etteivät uskalla liikkua yksin pimeällä ja porukallakin liikkeellä ollessa on joka jätkällä mora mukana.
Kerran oon saanu poken hommissa tuopin naamaan mustalaisen toimesta niin että puoli tuoppia roikku silmäkulmasta. Pahoinpitelin kyseisen mannen sairaalakuntoon. Seuraavalla viikolla tuli 3 heimoveljeä ovelle kun töissä taas olin kyselemään että minäkö hakkasin heidän serkkunsa. Sanoin reippaalla äänellä että, kyllä, minä se olin ja voitte olla aivan varmoja että teen saman teille jos seisotte siinä vielä 5 sekunnin päästä. Pari sekuntia ne siinä pällisteli ja lähtivät sitten sanaakaan sanomatta kävelemään. Ikinä sen jälkeen oo kuulunu mitään.
Tarinan sanoma oli siis juurikin se että mannet ON täysiä pelkureita kun niille tehdään kunnolla selväksi että heitä ei pelätä vaan heille nauretaan. Valitettavasti ongelma on suomessa se että ihmiset pelkää noita loisia, jotka meiän rahoilla meiän maassa elelee. Ei joskus 60-luvulla sellasta ongelmaa ollut?
Ei herranjumala tää on just niin hyvä. :D