Naapurit Helvetistä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heitetääs omia kokemuksia naapureista. Porukoilla asuessa naapurikokemukset aivan loistavia. Mukavia tyyppejä, kävi kaffeella. Puolin sun toisin lainattiin tarvikkeita. Lähin asui n. kilometrin päässä.

Noh, amisviikset muuttui leukaparraksi ja muutto kaupunkiin. Eka kämppä (kerrostalo), seinänaapurissa umpijuoppo 60-80v mummo. Eka ilta kun pääsi nukkumaan purettua muuttokamat, n. kaksi-kolme yöllä, alkoi jumalatoin huuto, poru ja oven hakkaaminen. Paikalliset juopot heitti mummun omasta kämpästää veks ja tämä hakkas ovia ja vollotti. Soitin poliisit -> mummo + muut juopot putkaan. Tämä toistu jokusen kerran.

Seuraava kämppä opiskelija-kerrostalo. Ei pahaa sanottavaa, joskus sammuneita haalariheppuja käytävillä + oksennusta. Toisinaan jumputti, mut itsekin menevää sorttia.

Kolmas kerrostalo, mukavan hiljainen, ei möykkäämistä. Mutta jollain oli koiranpentu joka pasko viikoittain hissiin, eikä omistaja siivonnu jälkiä (ennen riittävää valitusrumbaa). + sama vitun piski pääsi kerran käytäväs irti ja puri mua perseesee. Silloin mietin vakavasti kummasta tehdä kintaat, koirasta vai omistajasta.

Ensinmäinen omistuskämppä rivari, samassa talossa olevat naapurit erittäin mukavia. Uudiskohde, nuoria pariskuntia. Mutta vastapäinen rivari, voi luoja. Onneksi heillä oma taloyhtiö, mutta pihapiiri meillä sama. Heidän taloyhtiön puheenjohtaja, eläkeläinen Ulla Taalasmaan pohjalle rakennettu belsebub. Kun meidän rivaria rakennettiin, oli yhteisen varaston päädyssä ulkovalo, jota valaisi heidän sähkö. Meilta vaadittiin rahaa siihen, koska se valaisi meidän työmaata. Ei annettu, muori ruuvas lampun irti. Erään kerran työmies erehtyi täyttämään juomapullonsa heidän hanasta, jestas mikä taisto siitä syntyi. Paras oli kun seinänaapurini kolasi lunta, vei yhden kuorman heidän puolelle kasaan, johon he itse olivat kasanneet lunta. Tämä muori juosten aamutakissa ulos räyhäämään, että ota kaikki lumi v* heidän kasasta ja vie omalle puolelleen.

Mä taidan olla se naapuri helevetistä... Aina välillä pärähtää hewi medallit soimaan keskellä yötä hieman kovaäänisesti, kun oon tullu kapakasta himaan ympäripäissäni.

No, tästä kolahti jo lappu luukusta ja oon nyt koittanut nyt hillitä tätä.

Mun naapurissa on kaks työtöntä juoppoa joka tulee myymään keskellä yötä jotain saatanan maastopyörää.
Sit se on joku apina muutenki.

Kyllä sen kanssa toimeen tulee mut todella rasittavaa kun se on pienkerrostalo jossa on 4 asukasta niin se on liian "tuttavallinen"..

Täällä ei oo muuta ongelmaa ku naapurit tietää mun asiat paremmin ku minä. Saatana kokoajan ikkunantakana. Kerran tuli naapuri käymään 3 aikaan yöllä pummimaan tupakkaa (joo, avasin oven, ei ole reikää ovessa, en nähnyt kuka oli ovella, unirytmit vituillaan ja halusin tietää kuka on ovella sellaseen aikaan), en oo koskaan nähnyt vanhaa mummoa niin sekaisin ja kännissä. Sitten tässä seinäntakan on varasto ja seinät on kuin paperia, usein joku menee yöllä hakemaan varastosta tavaraa. (kolikolikolikoli!!!!)

Mut oma isä on kyllä sellanen häirikkö, silloin ku juo ni puhuu puhelimes pitkin yötä ja vitun kovaan ääneen, joskus alkoi tiskaamaan kauhees pöhnäs 2 aikaan yöllä jne., mukava ihminen mut nuo ajankohdat ei oo kyllä ihan ajantasalla :D Kerrankin selitti et ku oli saanu unenpäästä kiinni ni naapuri oli pitäny meteliä joten pisti suihkun ja vesihanat ihan täysille päälle+ päästi vessanpöntön viä samalla, veti tupakan pihalla ja sammutti hanat ja takaisin nukkumaan. On kyllä huvittava tapaus, täytyy ittekki myöntää.

Aikoinaan asuin taloyhtiössä johon kuului kolme erillistä kerrostaloa samasta pihapiiristä. Autopaikkani ja pesutupa sijaitsivat viereisen talon pihassa ja tässä talossa sattui asumaan vähän liiankin tuttavallinen namibialais(tms.) mies. Aivan liian usein mennessäni autolleni hän paukkasi ulos jututtamaan ja kutsumaan päivälliselle, soittamaan bongorumpuja tai kuuntelemaan musiikkia hänen luokseen. Hän myös yritti monesti halata minua mille en jurona suomalaisena oikein syttynyt. :jahas:
Sain hänet lopulta lopettamaan kertomalla palturia olemattomasta isosta ja väkivaltaisesta poikaystävästä. :D

Nykyisessä talossa asuu off-topickin kruunamaton kuningatar joka keksii aiheita (mm. hississä) mistä tahansa, hieman kukkuu-tapaus, harmiton siihen asti kunnes joku kerta tukehdun nauruuni siellä hississä.

Hanki ihmeessä kuulokkeet ja _käytä_ niitä. Laita jo lähtiessä paikalleen tai pistä soitin sellaiseen kuntoon ettei sitä saa helposti kännissä päälle.

Joo, oon nyt hillinnyt näitä bisneksiä. Ja kuulokkeet toki on. Viikonloppuisinhan aina nämä, mutta kyllähän sillonkin naapureiden on hyvä nukkua...

Nyt olisi hyvät vinkit tarpeen. Miten kiusata laillisesti naapureita? Eli hankaloittaa tiettyjen naapurien elämää mahdollisimman paljon. Ja nämä samat ihmiset siis kuuluvat myös taloyhtiön hallitukseen, tulisiko mieleen miten tätä voisi käyttää hyväksi? Onko asioita joita hallitusta voisi vaatia tekemää/selvittämään? jne. Pieni taloyhtiö jossa nämä muutamat ihmiset on ottanut kaksi muuta asukasta silmätikuksi ja hankaloittanut heidän elämäänsä mahdollisimman paljon viimeisen reilun vuoden ajan niin nyt ehkä olisi aika alkaa maksamaan hieman takaisin päin...

^ Mikä on "kiusallisten" naapureiden motiivi? Miksi nämä kaksi mainitsemaasi asukasta ovat joutuneet silmätikuiksi?

Liikaa aikaa, ehkä orastavia mielenterveysongelmia ja v***umainen luonne. Nyt viimeisimpänä niittinä oli kirjallinen varotus ja uhkaus osakkeen haltuun otosta jos sama toiminta jatkuu, eli tässä tapauksessa jos asukas vielä tupakoi väärässä paikassa. Todellakaan missään väärässä paikassa ei ole tupakoitu, varoituksessa ei oltu kerrottu että koska, missä tai kuka olisi nähnyt tupakointia. Ja koko varoitus oli taloyhtiön hallitukselta hoidettu laittomasti ja jouduttiin siksi perumaan.

Aikaisemmin on valitettu ja isännöitsijälle soitettu esim sillä perusteella että "taloyhtiön pihalla leijailee tupakansavua". :) Tai aikasemmin kun toinen näistä nykyisistä uhreista oli hallituksen puheenjohtaja niin eräs asukas tuli soittamaan ovikelloa ja vaatimaan kovaan ääneen että asialle täytyy nyt tehdä jotain, kun kysyttiin että mistä asiasta on kyse niin oli kyse niinkin vakavasta tilanteesta että eräällä asukkaalla oli miesystävä kylässä ja epäiltiin että tämä vieras käy wc:ssä tai asukas saattaa keittää vieraalleen kahvia eli kuluttaa taloyhtiön vettä. :D Ja silloin aikaisemmin olisi kuulemma aina pitänyt olla taloyhtiön seinässä lista ja puhelinnumerot että kuka hallituksen jäsen on milloinkin päivistysvuorossa ja siis kotona odottamassa jos tämä yksi asukas saa vaikka sairaskohtauksen. ym mukavaa.. Ja nyt siis nämä entisen valittajat kuuluvat itse hallitukseen ja yrittävät savustaa ulos näitä paria ns normaalia asukasta.

Pikkupoikajekkuja ja satunnasia maksalyöntejä roskakatoksella. Ehkä lisämausteeksi jotain kevyttä pedofiilihuhua naapureista. Tai sitte suoraan hoitaa pojat käymää ovelle.

Naapuri heittelee sukkeluuksia ja luulee tietävänsä kaiken. Saatanan rasittava äijä!

Enkös mä sanonut et on ihan turha purnata pakkiksellekkaan, oisit käyttänyt kumia niin ei olis sitä vahinkoakaan.

Mulla on omituisia yläkerran asukkaita : postiluukussa on suomalainen nimi, mutta siellä asunnossa oikein vilisee jotain afrikan poikia. Oon valittanu isännöitsijällekin kun välillä kuullostaa siltä että joku Ugandan heimopäälliköiden kokous on meneillään klo 2 yöllä kun huutamalla käyty äläwäbälä möykkä "keskustelu" kantautuu sieltä makuuhuoneeseen.
Ilmeisesti siellä kuitenkin joku suomalainenkin (pariskunta?) asuu koska karmeat selkeän suomenkieliset täysillä huutamalla käydyt perheriidat on yleensä voimissaan la ja su aamupäivisin. Perheriitoja ei kuitenkaan kuulu silloin kuin afrikkalaiset mökää.
Jostain syystä afrikkalaistenkin heimokiljunta keskittyy torstain ja sunnuntain myöhäisiltoihin, onneksi vain pari x/kk tosin tapahtuu tätä heimokokousta.

Seinän takana taas asuu venäläisiä jotka on alkaneet bilettää oikein kunnolla, musa on niin kovalla että astiat kilisee astiakaapissa. Tosin nämä sentään popittaa vain pe/la iltoina, joten sinänsä ei niin traagista. Tietty ei ihan järkevää huudattaa kauheeta subbaria kerrostalossa oli aika mikä tahansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom