Naapurit Helvetistä

Naapurin sinkkuäijä on löytänyt näköjään akan itelleen ja nyt sieltä kuuluu eläimellisen nussimisen ääniä harva se ilta. PERKELE :face:

Mulla kävi sama naapurissa mutta mä koitan vetää paremmaksi omalla taholla aina seuralaisen kanssa joten kai tässä hieman skabaa on ilmassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on kerrostaloissa tuo kantapää kävely vitun yleistä. Emännällekkin siitä saa kokoajan huomauttaa. Onneksi nykyään asutaan ylimmässä kerroksessa.

Voi kun kyse olisikin vaan kantapääkävelystä, vaan vittu kun siellä harrastetaan kantapäähyppelyä.

Naapurin sinkkuäijä on löytänyt näköjään akan itelleen ja nyt sieltä kuuluu eläimellisen nussimisen ääniä harva se ilta. PERKELE :face:
Näääh. Mulle tulee noissa tilanteissa aina sellainen hyväntahtoinen virne naamalle ja totean pienessä viattomassa mielessäni, että äijä... Paneminen kuulostaa kivalta.

Tosin, kerran panemisen kuuntelemisesta seurasi hetkellisesti vaivaannuttanut hetki. Yökerhosta olin päässyt saatille yhden kivan tytsyn luo. Seuraavana päivänä poistuin paikalta. Tilanne oli se, että nimiä, puhelinnumeroista puhumattakaan, ei ollut vaihdettu. Pari viikkoa myöhemmin ajattelin piruuttani käydä kokeilemassa onneani eli ei muuta kuin oven taakse koputtelemaan. Tyttö oli kotona ja kutsui iloisesti sisään. Hermostuneesti juotiin kahvia ja koitettiin jotain leffaa telkkarista katsoa. Sitten rupesi naapurihuoneistosta kuulumaan melkoinen ulina. Tytsy totesi naama punaisena, että naapurin nuori pari on ilmeisesti TAAS harrastamassa haureutta.

Siinä sitä hörpittiin kahvia huonon elokuvan parissa ja kuunneltiin, kun naapurissa nussittiin. :D

En tiedä onko se sähköpora vai kivipora, mutta sama vihlova meteli siitä tulee perkele.
Sähköllä se kiviporakin toimii. :D Oli varmatenkin iskuporakone, jolla porataan kivpohjaiseen materiaalin, kuten kerrostalon seinät, reikiä.

Meillä naapurit paneskeli tossa taannoin hyvin kovaäänisesti. Vähän rauhoittuivat, kun erään session jälkeen väännettiin kämppiksen kanssa stereoista volyymi kaakkoon ja soimaan lonely islandin - I just had sex niin että varmasti naapuritkin kuulee :D

Tulen nyt tähän ketjuun ihan kylmiltään, en lukenut yhtään viestiä. Suomalaisilla on se perus vika ettei ole pokkaa mennä soittaan sitä naapurin ovikelloa ja sanoa että meteli häiritsee mun elämää ja seuraavaksi soitan isännöitsijälle. Mutta kun ei, kyrvistellään siellä himassa ja kirotaan naapuria. Sitten jollain keittää yli kun pullon pohjassa olikin R. Ja siitä se soppa vasta syntyykin. Alakerran naapurille piti käydä 2 kertaa sanomassa ennen kuin meni jakeluun. Kyllähän kerrostalossa saa ääntä olla muttei sillain että mun astiakappi resonoi oli sitten päivä taikka yö.

Parikerrosta alempana oli yks yö bileet ja mä yritin rauhoittua himassa ja katsoa leffaa, menin sitten sinne kolkutteleen niin tyttö oli tosi hämillään/poloissaan( ihan kun mua tarvitsisi pelätä). Vittumainen jos olisin halunnut olla olisin soittanut kytät mutta ei kuulu tapoihin.
Näin mäkin ajattelin ja toimin. Kunnes erään kerran oli seuraavana aamuna auton kylki naarmutettu ja tuulilasiin heitetty helvetin iso kivi, joka paskoi tuulilasin lisäksi konepellinkin. Sen jälkeen oon ihan suosiolla soittanut siniset sedät paikalle.

Kovaäänisestä paneskelusta tuli mieleeni eräs muisto opiskeluajoilta. Olimme viettämässä kaverini asunnolla mukavaa iltaa. Yläkerran naapurissa käytiin hyvin kovaäänistä vaakamamboa - tai sitten äänieristys oli aika kehno. Erehdyin "kommentoimaan" urheiluhengessä kannustavasti kyseistä aktia aika kovaäänisestä ja meno yläkerrassa pian lakkasikin. Tästä seurasi vielä se, että naapuri oli valittanut asiasta isännöitsijälle ja kaverini sai varoituksen.

Näin mäkin ajattelin ja toimin. Kunnes erään kerran oli seuraavana aamuna auton kylki naarmutettu ja tuulilasiin heitetty helvetin iso kivi, joka paskoi tuulilasin lisäksi konepellinkin. Sen jälkeen oon ihan suosiolla soittanut siniset sedät paikalle.

Auton runteleminen on erittäin sairasta! Joutuiko tekijä vastuuseen? Korvaako täyskasko muuten ilkivallan?

Toi toisen auton satuttaminen on kyllä niin paskahousumaista. Niin naurettavaa että ei uskalleta tulla päin naamaan sanomaan jos on asiaa, tai joku häirittee. Se että mennään rikkomaan toisen omaisuutta, on niin säälittävää. Pitäs tämmöset viiä oikeesti sinne saunan taakse.

Ei tuollaisia elämäntapajuoppoja saa vastuuseen. Jos omaisuutta ei ole ja sosku maksaa kämpän ja viinat, niin ei ne välitä mitä tapahtuu.

Joka arkiaamu lähtee blenderi pyörimään 7 aikoihin ja eukko on hyvin kova ääninen sängyssä. Anteeksi naapureille. Tosin blenderi vituttaa itseänikin, kuulostaa vähintään porakoneelta. Onneksi asun ensimmäisessä kerroksessa.

Ei tuollaisia elämäntapajuoppoja saa vastuuseen. Jos omaisuutta ei ole ja sosku maksaa kämpän ja viinat, niin ei ne välitä mitä tapahtuu.

Onneksi ei ole noita mun naapurustossa. Joskus asuin sellaisessa paikassa missä oli ja kyllähän siellä kokoajan tapahtui kaikkea paskaa.
Eräänkin kerran alakerran ukko heilui siellä pihalla ja sanoi haastavansa riitaa niin kauan että joku käy päälle ja sitten puukottaa sitä päällekävijää.
Frendit veti kerran sitä pataan ja kyllähän se fileerausveitsen haki, toista reiteen ja toista keuhkoon, onneksi selvisivät vähillä vammoilla vaikka tuossahan olisi voinut henki lähteä. Todellinen naapuri helvetistä.

Ei taida olla edes kauan kun oli uutisissa, että joku oli mennyt valittamaan metelöinnistä ja saanut puukosta. Suosittelen soittamaan poliisin pääsee helpommalla. Säilyy oma terveys ja omaisuus.

Minäkin soittaisin poliisit, koska haluaisin välttää silmätikuksi joutumista joillekin kännääville luusereille. Mulle tuli joskus pihalla naapurissa asuvat virolaiset ehdottamaan, että veisin heidät Savelaan hakemaan viinaa. Kun sanoin, että en lähde, niin siinä alkoi yhdellä niistä tunteet kuumenemaan. Ei siinä sen kummempaa käynyt, mutta voisin kuvitella, että voisi kuumottaa jos joutuisi riitoihin tollaisten kanssa.

Soittaisin poliisit. Siedettävän fiksusti juhliville ei tarvi käydä huomauttaan, älyvapaasti juhliville on parasta olla huomauttamatta. Ihan pienestä en koe tarvetta mennä sanomaan, ja jos joku on niin idiootti että päättää aamuneljältä järjestää kännikaraoken SM-kilpailut kerrostalokämpässä, on ihan turha mennä puhumaan järkeä ihmisille jotka ei edes pysty kohdentamaan katsetta. Kahdesti oon käynyt aamuyöstä ovella sanomassa, toisella kertaa sotkettiin piha, toisella kertaa naapurin huomattavan humalassa oleva naispuolisko tuli uhoamaan oven taakse että nyt katotaan kenet täällä pistetään hiljaiseksi. Onneksi saivat häädön melko lailla kahden kuukauden sisään tupareista.

Auton runteleminen on erittäin sairasta! Joutuiko tekijä vastuuseen? Korvaako täyskasko muuten ilkivallan?
Ei joutunut, milläs todistat syylliseks? Korvashan se mutta 350e omavastuuta maksellessa vitutti aika runsaasti. Kys. naapurit kyllä muuttivat pois muutaman kuukauden päästä.

Kummaa porukkaa, olivat itänaapurista, eivätkä edes avanneet ovea kun menin asiasta ihan asiallisesti huomauttamaan. Itseasiassa en edes huomauttanut, PYYSIN olemaan hieman hiljempaa, koska alle vuoden ikäinen muksu ei saanut nukuttua. Itseäni ei haittaa pippalointi, mutta siinä kohtaa kun se haittaa muksua, palaa hihat.

Ei joutunut, milläs todistat syylliseks? Korvashan se mutta 350e omavastuuta maksellessa vitutti aika runsaasti. Kys. naapurit kyllä muuttivat pois muutaman kuukauden päästä.

Kummaa porukkaa, olivat itänaapurista, eivätkä edes avanneet ovea kun menin asiasta ihan asiallisesti huomauttamaan. Itseasiassa en edes huomauttanut, PYYSIN olemaan hieman hiljempaa, koska alle vuoden ikäinen muksu ei saanut nukuttua. Itseäni ei haittaa pippalointi, mutta siinä kohtaa kun se haittaa muksua, palaa hihat.

Varmasti vitutti ja huolella. Olisit väittänyt että näit kaiken, no ei, väärä vala on kohtuu suuri rikos. Onneksi muuttivat HELVETTIIN:D

Olen tätä saattanut kysyä jo aiemminkin täällä, mutta onkos kenellekään kokemuksia häirikön hoitamisesta pihalle koko talosta? Ongelmana on nyt nimittäin vieläpä se, että tyyppi on vuokralla, mutta vuokranantaja (perheenjäsen) ei varmasti vapaaehtoisesti vuokrasopimusta purkaisi vaikka mikä olisi.

Kenelle niitä kirjallisia valituksia tulisi oikein jättää? Kiinteistöhuoltoyhtiölle, as. oy:n hallitukselle? Ja ennenkaikkea; mitä tehdä, jos nuo valitukset eivät ota tehotakseen (siis isännöitsijä/hallitus vain antaa huomautuksen ja meininki jatkuu)? Minulla on sellainen käsitys, että jos ei löydy todella sellaista tekijämiestä sieltä hallituksesta, kiinteistöhuoltoyhtiöstä tms., niin toimenpiteet jäävät vain loputtomien tehottomien huomautusten varaan tälle häirikölle.
Viimekerralla jokunen vuosi sitten hallituksesta oli joku käynyt puhuttamassa, mutta eipä tuo tuosta miksikään muuttunut.

Mutta siis niitä kokemuksia tai vinkkejä löytyykö keneltäkään onnistuneeseen häädön järjestämiseen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom