Naapurien tervehtiminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Milo
  • Aloitettu Aloitettu
Maaseudulla on mielenkiintoista pistäytyä kun pienellä kylällä kaikki tutut ja tuntemattomat tervehtivät. Pidemmän päälle voi moinen tietysti alkaa puristella. Eräs kaveri mm. kyllästyi olemaan koko ajan lapa pystyssä Corollalla cruisaillessaan, joten ratkaisi asian Niksipirkka-tyyliin kiinnittämällä jeesusteipillä nahkahanskan rattiin sojottamaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en koskaan tervehdi ketään. Edes kämppistä. Ja hermostun jos joku tervehtii. Kaippa mä tunnen ittseni vähän hylkiöksi ja ulkopuoliseksi...

Uudella salilla missä nyt oon jo jonkun aikaa käynny niin kaikki miespuoliset henkilöt moikkaa tai tulee juttelee jotain, mut sit varmaan kaikki naiset joita kummiskin näen siellä usein niin ei tervehdi? kerran yks muija rupes tuijottaa jotain lattiaa kun tervehdin.

Meillä täällä töissä puhuvat että joitain esimiehiä lähetettiin joskus moikkauskursseille kun ei "huomenta" irronnut luontevasti. En tiedä pitääkö paikkansa vai ei. Joskus tuntuisi siltä että kurssin kertaus olisi tarpeen.

Kuulin joskus tutulta, että naapurimme oli sanonut, että pohjoiskarjalaiset ovat juroa ja hiljaista porukkaa. Naapuri on itse Järvenpään seudulta kotoisin (siis aika läheltä omaakin kotipaikkaani). Ihan hävettää hänen puolestaan. Jos muuttaa johonkin ja jonkin ajan kuluttua syytää tuollaisia mielipiteitä, tulisi hiukan tarkastella itseäänkin.

Syy: mokomakin olmin näköinen idiootti ei edes katso silmiin, jos kävelee pihalla ohitsemme. Moikkauksen saa kyllä ihan huolella huutaa, että tyypin havahduttaa ja sittenkin hän on vauhkoontuneen näköinen, eikä oikein näytä tietävän, mitä tilanteessa tulisi tehdä. Jos hän sattuu ajamaan ohitsemme auton suojissa, ei ukon katse siirry sieltä tuulilasin mielenkiintoisesta likatahrasta armaan naapurin puoleen. Kaikki keskustelunaloituksetkin hän kuittaa örähtämällä jotakin "joon" tyyppistä ja luikkii tiehensä.

Lyhyesti sanottuna: juntimpaa naapuria en ole - edes joskus aikoinaan kerrostalossa asuessani - tavannut. Ja hänen johtopäätöksensä on, että pohjoiskarjalaiset ovat juroja. :jahas:

Jahas 23. päivää pyörinyt uudessa asunnossa (kerrostalo) enkä ole nähnyt vielä yhtä ainutta naapuria, rauhallinen talo voisi joku sanoa. No vielä on vähän kuukautta jäljellä, äänistä kyllä tiedän, että siinä talossa ihmisiä asuu:D

Eihän tässä edes voi ketään tervehtiä, voi nenä :thumbs:

En tervehdi naapureita eikä naapurit tervehdi minua. Itse asiassa minulla ei ole edes mitään käsitystä ketä täällä asuu.

Näin se on ollut joka paikassa, missä olen asunut. En valita.

Tervehtiminen on tosi kohteliasta, myönnän. Mutta en tervehdi meidän naapureita, sillä täällä asuu puukon kanssa heilunu nisti, sekä mummo joka puhuu koiralleen aina mut nähdessään ,''on ne tyhmiä kun pyhänä pesevät pyykkiä.'' Ja tää kirjoitta jeesuksen pyhästä päivästä esim. jouluna pesutuvan ajanvaraukseen, niin, ettei kukaan voi varata aikoja.Oli pakko kirjottaa siihen ''Kaikki eivät vietä uskonnollisia pyhiä''

Kyllä nykyään yritän edes nyökätä tuttuja naamoja.Ootteko huomannu jos menee salille aamusta, niin silloin moikataan, mutta ei niin ahkeraan illemmalla.

Vihaan huomenien toivotuksia, koska oon aina aamuisin tosi äkäinen. Auta armias jos mulle alkaa heti paasaamaan kun oon avannu silmät.

Olen siis mielenvikainen hyypiö kun en tervehdi naapureitani, kenties potentiaalinen murhaaja, sekä pakkohoidon tarpeessa :hyper:
Ei minulla ole ketään mitään vastaan, en vain viitsi tervehtiä ensimmäisenä, mutta vastaan kyllä jos joku tekee sen ensin.
Jengi vaan saattaa olla liian ujoa/masentunutta/ajatuksissaan tms. tervehtiäkseen. Luullasekseni vähemmän kuin 10% tuppisuista on oikeasti vihamielisiä muita kohtaan.

sillä meidän uskovaisella naapurin mummolla kun on tapana kirjoittaa ne pirun pyhäpäivät ajanvarauskirjaan vinkiksi muille, ettei sais pestä pyykkiä, niin minä suttasin ne ja se oli kirjoittanu ne uudestaan. joku muu kanssa-ajattelijani oli sutannut ne uusintapyhäkirjoitukset ja tää uskovainen laittoi, että 'kyllä ne on pyhäpäiviä', kerroin tämän bisleylle kun tulin pesutuvasta tuohtuneena, niin kuului viuhahdus-> Bisley oli painellu tän mummon ovelle jäkättään ettei moista käytöstä sallita. huh! hullu miäs

Toi viereisen kämpän fruittari jutteli tossa kaverinsa kanssa ovensa edessä tupakalla ja kun mä tulin pihalle, niin se käänty ja tervehti mua jotenkin ihmeen tuttavallisesti.

Haluaakohan se persettä, vai mitä?

PekkaSS sanoi:
Toi viereisen kämpän fruittari jutteli tossa kaverinsa kanssa ovensa edessä tupakalla ja kun mä tulin pihalle, niin se käänty ja tervehti mua jotenkin ihmeen tuttavallisesti.

Haluaakohan se persettä, vai mitä?

Menepä pikimmiten tarjoamaan, ettei sitten vanhempana jää kaivelemaan missatut tsäänssit.

Niitä yleensä tervehtii ketkä tekevät myös niin, mutta on näitä jotka pari kertaa tervehtivät ja sitten mulkoilevat vain myöhemmin. Pari kertaa samassa rapussa asuva (nainen) on luullut minua raiskaajaksi kun pyrin samalla ovenavauksella ulko-ovesta rappuun sisään. Turha siinä yrittää enää mitenkään tervehtiä kun toinen juoksee pakoon henkensä edestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom